Шкільний портал
Четвер, 18.04.2024, 09:34
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
Головна » Файли » Розробки уроків

Інтегрований урок української літератури та історії, ІІ курс (11 клас) на тему: «Голодомор 1932-1933 років – невимовний біль ...
[ · Скачати дистанційно (3 МБ) ] 07.07.2018, 18:33

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 163

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Інтегрований урок української літератури та історії, ІІ курс (11 клас) на тему: «Голодомор 1932-1933 років – невимовний біль українського народу за романом У.Самчука «Марія».

Матеріал містить методичну розробку, презентацію до уроку, поезії про голод, матеріали з архівів та розповіді очевидців про голодомор 1932-1933 років.

Урок проведений з учнями ІІ курсу (11 клас). На уроці учні відкрили сторінку правди в літературі та історії на прикладі роману У.Самчука «Марія». Учні об’єдналися в групи і отримали випереджувальні завдання. Група «Літературознавці» характеризували «Книгу про хліб» та складали характеристику головних героїв. «Читці» декламували поезії про голод Д.Білоуса, П.Тичини, А.Листопад, Олександра Олеся. «Історики» визначали складові голодомору, його причини, наслідки і масштаби. Група «Краєзнавці» представили аудіо запис розповідей очевидців голоду та цінний матеріал про голодомор у Дніпропетровській області. Переглянули кліп О.Білозір «Свіча пам’яті».

Учні правильно усвідомили символізм твору, гостроту проблеми, глибокий психологізм у змалюванні героїв, трагедію народу, трагедію окремої людини того часу. Ліцеїсти з’ясували передумови масштаби, наслідки голодомору, аналізували художній твір, рефлексували й осмислювали його, сумлінно й кваліфіковано аналізували історичні факти.

На уроці учні вдосконалювали навички роботи зі статистичним матеріалом як джерелом історичних знань, самостійну роботу з додатковою літературою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: Ростислав | Теги: роман «Марія», групова та парна діяльність, голодомор, Улас Самчук, поезії про голодомор, інтегрований урок, випереджувальні завдання, розповіді
Переглядів: 645 | Завантажень: 308 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024