Шкільний портал
П`ятниця, 26.04.2024, 00:37
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Розробки уроків

озробка уроку з української мови, 2 клас «Закріплення знань про речення. Поширення речень»
[ Викачати з сервера (15.9 Kb) ] 14.02.2018, 18:01

 

Розробка уроку з української мови, 2 клас «Закріплення знань про речення. Поширення речень»

Автор: Бондаренко Валентина Іванівна, вчитель початкових класів Нововоронцовської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 Нововоронцовської селищної ради Херсонської області

 

Мета. Учити дітей встановлювати зв’язок слів у реченні за допомогою питань, удосконалювати навички визначення головних слів у реченні, поширювати речення; розвивати самостійність, інтерес до навчання; виховувати акуратність в роботі.

Обладнання: підручник, навчальна програма з елементами гри «Українська мова»,таблиця.

Хід уроку

1.Каліграфічна хвилинка

- Урок продовжимо ми без зупинки з каліграфічної хвилинки

  • З даних літер вилучи зайву
  • и С я ц и н я
  • Отож, яка літера зайва?
  • Що ви знаєте про літеру я
    1. Запишіть

Ял ля ця вяояая синиця

    1. Зробити звуко-буквенний аналіз слова синиця

1.3 Скласти речення  зі словом синиця

Визначити в цьому реченні головні слова. Встановити зв’язок слів у реченні.

1.4. Перевірка домашнього завдання

- Зачитати останнє речення, назвати головні слова.

2. Повідомлення теми і мети уроку

- На сьогоднішньому уроці ми продовжимо роботу над закріпленням  понять головні слова в реченні та навчимося поширювати речення

2.1 Робота з підручником

- Прочитайте речення вправи 271. Спостерігайте, як вони поширюються за допомогою другорядних речень.

- Яке з речень повніше виражає думку?

- Отже, поширюючи речення, ми робимо його милозвучним, багатшим, гармонійним.

2.2. Робота з комп’ютером (пояснення на відео казковою героїнею Білочкою вміння поширювати речення та значення поширених речень)

3.Фізкультхвилинка

4.Первинне сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

4.1.Робота в парах. (Розставити в правильній послідовності слова в реченні. Завдання з диска «Українська мова. Навчальна програма з елементами гри»)

4.2.Творча робота з реченнями

Береза (що зробила?) …(яке?)… волосся.

Вітер (що робить?)…(які?) …хмари.

( Робота проводиться за варіантами із взаємоперевіркою).

4.3.Робота з підручником ( Виконання вправ 270,272).

5. Підсумок уроку.

Гра «Продовж думку…»

- Речення виражає ...

- За метою висловлювання речення бувають…

- Якщо в реченні про щось розповідається або повідомляється, то таке речення називається … .

В кінці розповідного речення ставиться … або… .

- Якщо в реченні про щось запитується - … .

В кінці питального  речення ставиться … .

- Речення, в якому є спонукання називається … .

В кінці спонукального речення ставиться … .

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: Ростислав | Теги: мова, синиця, Українська, Речення, літера, Урок
Переглядів: 828 | Завантажень: 28 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024