Матеріал № 31
Назва матеріалу: Урок-подорож для учнів 5-6 класів із використанням ІКТ до 25-річчя Незалежності України
«Є край, де найкращі у світі пісні
І цвітом чарує калина,
де сонечко вперше всміхнулось мені, –
це дім мій – моя Україна!»
Нині особливо актуалізуються питання підготовки учнів до життя і праці, формування в них самостійності мислення, активної життєвої позиції. Тому, не випадково на сучасному етапі ставиться завдання щодо вдосконалення методів і засобів навчання з пріоритетними формами, що передбачають залучення учнів до активної пізнавальної діяльності.
Свого часу, Ян Коменський з гіркотою запитував: «Як можна навчити того, хто не хоче чи не може вчитися?» Відповіді на це питання немає і сьогодні. Сучасний учень не зовсім охоче виявляє активність у навчанні. Як залучити його до праці, як розвинути бажання пізнавати? А тому учитель повинен застосовувати на своїх уроках такі технології, методи та прийому, які б зробили навчальний процес якісним та ефективним.
На сучасному етапі пріоритетним є виховання палкого патріота України, свідомого громадянина держави, з активною життєвою позицією. Представлений урок-подорож зацікавить учнів славною та героїчною історією України, сприятиме формуванню національної свідомості школярів.
Кожний учитель знає, що краще запам’ятовується та інформація, яку учень не тільки почув, а й побачив. А тому застосування схем або створення нових дає змогу учням проявити творчість, виділити головне, встановити логічні зв’язки, зробити висновки.
Ніщо так не розвиває дитину, як гра. Ігрові технології – це не лише творчість, а й велика праця. Розв’язуючи кросворди, виконуючи завдання гри, діти не помічають, що навчаються; вони пізнають, поповнюють свій запас понять, розвивають пам'ять, увагу.
Одним із сучасних методів навчання є використання ІКТ. Основними напрямками використання даних технологій є візуалізація під час пояснення нового матеріалу або закріплення, виконання практичних робіт.
Щоб переглянути чи завантажити матеріали, перейдіть за посиланням:
https://yadi.sk/d/gU6YuRnysdXDe
|