«Права людини та дитини в умовах збройного конфлікту та міжнародне гуманітарне право". Розробка уроку
Автор: Глуходєдова Юлія Миколаївна, вчитель історії КЗ «Харківський ліцей №10 Харківської міської ради»
Урок розроблений з курсу громадянської освіти для учнів 10 класу.
Після якого учні зможуть:
надавати визначення терміну «права людини», «міжнародне гуманітарне право», «збройний конфлікт» визначати та розрізняти права людини;
давати характеристику джерелам міжнародного гуманітарного права;
визначати принципи міжнародного гуманітарного права;
оцінювати значення прав людини в умовах збройного конфлікту;
як здійснювати захист прав людини та дитини під час збройного конфлікту.
підтримує захист прав людини та дитини
називати принципи МГП щодо ведення воєнних дій; категорії цивільних осіб та цивільних об’єктів, їх відмінності від військових цілей.
висловлювати власне ставлення до принципів міжнародного гуманітарного права щодо ведення воєнних дій та їх ролі у захисті цивільних осіб і цивільних об’єктів, зокрема в період міжнародного збройного конфлікту на території України.
|