Шкільний портал
Вівторок, 19.03.2024, 10:59
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Конкурс "Я - козацького роду!"РеєстраціяВхід
Меню сайту
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 628
Статистика

Онлайн всього: 8
Гостей: 7
Користувачів: 1
yelenatur1408

Вітаємо Вас на сторінці щорічного Всеукраїнського 

національно-патріотичного конкурсу

"Я - козацького роду!"

 

Ми, українці, живемо на своїй Богом даній та прекрасній землі. Були в нас часи розквіту, були й часи занепаду, були радісні часи та часи смутку. Але, чого в нас не відібрати - так це звитяги нашої козацької, куди б нас доля не закинула та в якій би ми стороні не проживали. І про цю звитягу потрібно пам'ятати, дізнаватись нове, пишатись тим, що уже знаємо. Для цього й існує наш національно-патріотичний конкурс під назвою "Я - козацького роду!". Побачимо, скільки у нас козаків та козачок!

Конкурс відбувається під гаслом: "Козацькому роду нема переводу!" та включає в себе, в основному, питання з історії України.  В конкурсних завданнях звертатиметься велика увага на козацтво, його роль як в житті тогочасної української спільноти так і в подальші періоди, а також на звитяги українців як до виникнення козацтва, так і після офіційної ліквідації його Катериною ІІ. 

Конкурс приурочується до Дня Козацтва та проходить  в межах його офіційного відзначення нашою державою (01 - 18 жовтня), тому ми пропонуємо включити його до святкового сценарію та провести до чи після урочистостей в навчальному закладі. 

До участі в конкурсі запрошуються учні 2 -11 класів ЗНЗ, гімназій, ліцеїв, професійно-технічних училищ, позашкільних закладів.

 

  1. Умови конкурсу
  2. Вартість участі в конкурсі
  3. Регламент проведення конкурсу
  4. Як навчальному закладу стати учасником конкурсу
  5. Учасники конкурсу
  6. Вимоги до відповдальної особи (шкільного куратора)
  7. Інструкція для відповідальної особи
  8. Порядок проведення конкурсу
  9. Підведення підсумків конкурсу
  10. Вимоги до комп'ютерів
  11. Відеоінструкції кураторам
  12. Посилання для завантаження заявки та програми для діагностики комп'ютерів

1. Умови конкурсу

  • Конкурсні запитання включають в себе завдання різного рівня та об'єднують в собі, в основному, питання з предметів гуманітарного циклу. 

  • Конкурс відбувається в комп'ютеному класі навчального закладу чи в будь-якому іншому приміщенні навчального закладу, який обладнаний комп'ютерами та під наглядом відповідальної особи. 

  • Завдання подаються завдяки комп'ютерній програмі, яку необхідно буде завантажити на цій сторінці в конкурсний день. На даний час за посиланням   https://testportalua.com/load/0-0-0-695-20    варто спробувати демонстраційну програму, яка продемонструє можливості програми та приклади роботи з завданнями. Спробувати програму потрібно обов'язково (на випадок, якщо щось буде не зрозуміло). Щоб ознайомитись з вимогами до комп'ютерів, натисніть тут.

2. Вартість участі в конкурсі

Конкурс платний. Вартість участі у конкурсі (оргвнесок) для кожного учасника від навчального закладу складає 20 грн. 

Мінімальна кількість учасників від навчального закладу - 6 учнів

В цій рамці 01 - 18 жовтня  знаходитимуться посилання на архіви, в яких будуть конкурсні програми.

Достатньо буде на посилання натиснути і завантаження розпочнеться автоматично.

Посилання для завантаження конкурсних програм

Для 2-4 класів (перша група) : https://testportalua.com/load/0-0-0-2664-20

Для 5-8 класів (друга група) : https://testportalua.com/load/0-0-0-2665-20

Для 9-11 класів (третя група) : https://testportalua.com/load/0-0-0-2666-20

Щоб завантажити програми, достатньо натиснути на посилання. Завантаження розпочнеться автоматично.

Якщо не виходить, з якихось причин завантажити за цими посиланнями, переходьте на Гугл Диск за цим посиланням: 

https://drive.google.com/drive/folders/1wmAji5H0gnfSNR7KaRPZrchXAM-SMyuG?usp=drive_link

та завантажуйте ці програми з папки на ньому. Якщо не допомагає, спробуйте завантажити іншим браузером.

3. Регламент проведення конкурсу

УВАГА! Дуже важливо, щоб конкурс проводився у безпечному місці та з дотриманням всіх можливих заходів безпеки. При повітряній небезпеці слід терміново перервати проведення конкурсу та перейти у безпечне місце. Продовжити проведення конкурсу дозволяється після відбою повітряної тривоги. 

Коротко алгоритм дій такий: надіслати заявку – провести конкурс – сплатити оргвнесок - надіслати результати та підтвердження сплати оргвнеску на нашу електронну скриньку.

Увага! Якщо в період проведення конкурсу Ваш заклад освіти буде перебувати на дистанційному навчанні, дозволяється проводити конкурс дистанційно.

Це означає, що учні завантажать програму на свої комп'ютери самостійно (чи з допомогою батьків, шкільного куратора), пройдуть конкурсні питання та надішлють шкільному куратору файл з результатом. Шкільний куратор збере всі файли, сплатить оргвнесок, заповнить заявку та надішле все це нам одним листом.

Учням, які бажають взяти участь у конкурсі та мають близьких родичів, які захищають чи захищали нашу Батьківщину від російської агресії (батьки, рідні брати, сестри) - участь безкоштовна. Але при цьому у заявці все одно повинно бути мінімум 6 учнів, сплата оргвнеску за участь яких відбуватиметься згідно правил. 

♦ Конкурс проводиться в один етап  01-18 жовтня  (в будь-який з цих днів на вибір, чи в кілька днів, якщо є необхідність).

♦До кінця доби 10 жовтня навчальному закладу необхідно подати заявку на участь у конкурсі за адресою: zno.probne@gmail.com  Бланк заявки можна завантажити за посиланням: https://testportalua.com/load/0-0-0-696-20

♦ Після отримання заявки, протягом трьох діб, (увага! навіть у вихідні дні) на Вашу електронну адресу (з якої надійшла заявка) буде надіслано коротку інструкцію подальших дій та реквізити (номер картки ПриватБанку) для сплати коштів за участь у конкурсі. 

♦ 01-18 жовтня, в будь-який з цих конкурсних днів, потрібно зайти на наш сайт, на цю сторінку та завантажити програми з рамки.   В рамці їх буде 3: для 2-4, 5-8 та 9-11 класів.

♦ Провести конкурс.

♦ Провівши конкурс, потрібно  здійснити перерахування коштів (з терміналу,  Приват24, чи іншим відомим Вам способом).

♦ Провівши конкурс та сплативши оргвнесок, до кінця доби 25 жовтня поточного року необхідно надіслати на нашу головну пошту zno.probne@gmail.com :

1. Файли з результатами. Файли знаходяться на кожному з задіяних комп’ютерів в папці, Resultat_Kozak_2023 (її створить конкурсна програма автоматично) на диску «С» (шлях: C:\Resultat_Kozak_2023). Файли закодовані, та мають розширення "mtxpr". Вони підписані прізвищем та ім'ям учня, який проходив питання. Можна надсилати самі файли, а можна, щоб не розбиратись, надіслати папки, в яких знаходяться ці файли з результатами;

2. Повністю заповнену заявку (з прізвищами та іменами учасників);

3. Підтвердження сплати. Підтвердженням сплати може бути відсканований чи близько та якісно сфотографований чек. Якщо кошти перераховані з Приват24, копії чека не потрібно. В такому випадку буде достатньо вказати нам у листі о котрій годині перераховані кошти та ПІБ того, з чієї картки здійснено перерахунок. 

♦ Електронні сертифікати учасників (увага! тільки електронні), куратора та переможців конкурсу надійдуть на вказану Вами електронну адресу не пізніше 15 січня наступного року (після зимових канікул). 

Отож, хронологія така:

1. До 10 жовтня (включно) подати заявку;

2. Отримати лист-відповідь з інструкціями та реквізитами;

3. 01-18 жовтня (в будь-який з днів, на вибір шкільного куратора) провести конкурс;

4. До кінця доби 25 жовтня надіслати результати учасників, заповнену заявку та повідомлення про сплату на нашу електронну скриньку zno.probne@gmail.com

5. В середині січня (не пізніше 15 січня) отримати електронні сертифікати, роздрукувати  та нагородити ними учасників конкурсу. 

 4.Як навчальному закладу стати учасником конкурсу

Призначити відповідальну особу (шкільного куратора), який заповнить та надішле заявку на нашу електронну пошту zno.probne@gmail.com, сплатить організаційний внесок, організує проведення конкурсу в начальному закладі, проводитиме з нами листування, надішле результати.

5. Учасники конкурсу

До участі в конкурсі запрошуються учні 2 -11 класів ЗНЗ, гімназій, ліцеїв, професійно-технічних училищ, позашкільних закладів,  які будуть об'єднані в три групи:

  1. 2-4 класи (наймолодші учні, для яких питання розроблені відповідно до їхньої вікової групи)
  2. 5-8 класи (ті учні, які ще не вивчали з історії періоду козаччини)
  3. 9-11 класи (ті учні, які уже вивчили козацьку добу)

Кожній з груп буде запропоновано свій підбір запитань та окрема комп'ютерна програма.

Мінімальна кількість учасників  – 6 учнів. Максимальна - не обмежується.

6. Вимоги до відповідальної особи (шкільного куратора)

Щоб ознайомитись з вимогами до відповідальної особи (куратора), перейдіть за посиланням:

http://testportalua.com/index/vimogi_do_vidpovdalnoji_osobi_kuratora/0-68

7. Інструкція для відповідальної особи

До початку конкурсу

1. Спробувати демонстраційну версію програми для перевірки відповідності комп'ютерів до вимог програми.

2. Уважно та точно заповнити та надіслати заявку на конкурс на електронну адресу  zno.probne@gmail.com 

3. Регулярно (кожного дня) заходити на вказану в заявці електронну пошту для того, щоб  отримати реквізити для сплати оргвнеску

4. Дочекатись електронний лист-відповідь з короткою інструкцією подальших дій та реквізитами.  Якщо протягом 3-х діб лист від нас не надійшов (це означатиме, що ми Вашого листа не отримали), надіслати нам заявку ще раз.  

Під час конкурсу

1. В період 01-18 жовтня (в будь-який із вказаних днів) зайти на цю сторінку, завантажити з рамки програми, встановити їх на випробувані комп'ютери та провести конкурс.

2. В заявці скласти список учасників. Заявку Ви вже раз надсилали (при реєстрації), тепер надішліть її ще раз (повністю заповнену), тільки тепер в ній впишіть список учасників по класам. 

3. Зібрати з усих задіяних комп'ютерів файли чи папки з файлами, заархівувати їх.

4. Здійснити перерахування коштів (з терміналу,  Приват24, чи іншим відомим Вам способом) та відсканувати чек. Якщо кошти перераховані з Приват24, копії чека не потрібно. В такому випадку буде достатньо вказати нам в листі о котрій годині перераховані кошти та ПІБ того, з чієї картки здійснено перерахунок.

5. Надіслати одним листом:

  • заархівовані файли
  • заявку (ще раз, але тепер зі списком учасників) 
  • Підтвердження сплати (копію чека чи, для тих, хто сплатив оргвнесок через Приват24, просто вказати в тексті листа о котрій годині перераховані кошти та ПІБ того, з чієї картки здійснено перерахунок)

на нашу головну електронну адресу zno.probne@gmail.com до кінця доби 25 жовтня не забувши вказати в темі листа назву навчального закладу та те, що це файли результатів учасників конкурсу.

5. Регулярно заходити на вказану в заявці електронну пошту для того, щоб  отримати листа з підтвердженням отримання файлів. Якщо протягом 3-х діб листа від нас не надійде, надіслати файли зі списком учасників нам ще раз. Не забути вказати у темі листа назву конкурсу, навчального закладу та те, що це файли конкурсу.

Після проведення конкурсу

1. Час від часу заходити на електронну пошту для того, щоб перевірити, чи не надійшов від нас лист з сертифікатами (електронні сертифікати учасників, куратора та переможців конкурсу надійдуть на вказану Вами електронну адресу не пізніше 15 січня).

2. Отримавши електронні сертифікати, перевірити їх на можливі помилки та відписатись нам, нагородити ними учасників.

Увага! Невиконання якогось із цих пунктів може призвести до негативних наслідків. Будьте коректними та виконайте все так, як вказано вище. 

8. Порядок проведення конкурсу

1. В будь-який з конкурсних днів, (01 - 18 жовтня), куратор завантажує програми (їх буде три: на 2-4, 5-8 та 9-11 класи) з цієї сторінки на сайті (тому є сенс внести її в закладки).

2. Скидає їх на всі комп'ютери, які пройшли випробування і відповідають нашим вимогам (вимоги описані нижче). Щоб перейти до вимог, натисніть тут.

3. У встановлений куратором час в межах конкурсних днів, під його наглядом, учні сідають за комп'ютери, запускають програму, вводять свої дані та, після перевірки їх куратором, розпочинають конкурс й відповідають на питання. Якщо на всіх учасників комп'ютерів не вистачає, дозволяється проводити конкурс в кілька підходів  до того часу, поки всі заявлені учасники не закінчать. Як куратор встановить черговість, залежить від нього. Нам це не важливо. Однак, від того, наскільки правильно учні запишуть своє прізвище, ім'я та клас залежить правильність внесення нами даних у сертифікати.

Увага! Один учасник може взяти участь у конкурсі тільки один раз.

4. В програмі встановлено час проходження конкурсних питань. Він становить 60 хвилин для кожного запуску програми. Якщо до закінчення часу не виконати всі завдання,   вікно програми закриється. Після цього учасник більше не матиме права ще раз відповісти на конкурсні запитання.

5. По закінченні конкурсу куратору потрібно зібрати файли зі звітами з усіх комп'ютерів, заархівувати їх та надіслати нам на електронну адресу: zno.probne@gmail.com 

Нагадуємо, що нам потрібно надіслати файли з розширенням "mtxpr", які знаходитимуться в папках, які створить програма, на всіх задіяних комп'ютерах. Папки розташовуватимуться  на дискові С та будуть носити назву Resultat_Kozak_2023 (шлях: C:\Resultat_Kozak_2023). Можна надіслати самі папки з файлами конкурсу чи файли з папок. Файли підписані прізвищами та іменами учнів, які проходили конкурсні питання.

Також, разом із файлами, необхідно надіслати підтвердження слати оргвнеску та ще раз та заявку, тільки тепер її дозаповнити (вписати список учасників, які взяли участь у конкурсі)

Увага! Якщо на одному комп'ютері конкурсні завдання виконують по черзі кілька учнів, програма запише окремий файл на кожного учня. Тобто у папці на кожному задіяному комп'ютері буде стільки файлів з результатами, скільки учнів проходили на ньому питання. 

Листа нам на електронну адресу потрібно надіслати до кінця доби 25 жовтня. В темі листа обов'язково необхідно вказати, що в даному листі знаходяться результати конкурсу та назву навчального закладу. 

6. Після надсилання результатів, відповідальна особа повинна протягом трьох діб регулярно заходити на електронну скриньку, з якої було надіслано лист з файлами результатів. На протязі  трьох діб ми переглянемо Вашого листа та надішлемо підтвердження про його отримання. Також, якщо з даними буде щось не те, ми в листі про це повідомимо.  У випадку, якщо протягом трьох діб з моменту відправлення листа з файлами та списком відповіді від нас не надійшло (це означатиме, що листа ми не отримали з якихось причин), куратор повинен ще раз надіслати нам такого ж листа та знову очікувати три доби нашої відповіді. 

Увага! У випадку, якщо відповідальна особа надішле не всі результати, колектив "Шкільного порталу" не несе за це відповідальність. В такому випадку електронні сертифікати надійдуть тільки на тих учасників, результати яких до нас надійшли. 
Увага! Якщо у першій заявці було вказано одна кількість учасників, але на конкурс з'явились інша кількість (більше чи менше), куратор повинен у повторній заявці на ці зміни вказати. Дозволяється змінювати кількість учасників в залежності від ситуації, але остаточна кількість учасників, яка вказана в повторній заявці, повинна збігатись з тією кількістю учнів, які брали безпосередньо участь у конкурсі. Остання заявка - це той документ, на яким ми спираємось під час перевірки файлів з результатами. 
Увага!  Файли з результатами самі до нас не надішлються. Їх обов'язково потрібно надіслати куратору до вказаного терміну (25 жовтня). У випадку, якщо файли до нас не надійдуть, організатор (колектив "Шкільного порталу") не несе відповідальність за неуважність куратора. В такому випадку сертифікатів учасники та куратор не отримають. 

7. Дочекатись нашого листа з електронними сертифікатами (не пізніше 15 січня). Якщо на 16 січня електронні сертифікати не надійшли, напишіть нам листа та вкажіть на це. 

9. Підведення підсумків конкурсу

  • За підсумками оцінювання, яке здійснить програма та за рішенням журі, учасників буде нагороджено електронними сертифікатами нашого порталу І, ІІ, ІІІ ступенів та електронними сертифікатами за участь.

  • Електронними сертифікатами також буде нагороджено куратора від навчального закладу. Вказані електронні сертифікати можна буде роздрукувати на будь-якому принтері (бажано кольоровому).

  • Електроні сертифікати надійдуть на вказану Вами електронну скриньку не пізніше 15 січня наступного року (після зимових канікул). Офіційні результати будуть опубліковані на нашому сайті в цей же період. Повідомлення про це буде опубліковане на головній сторінці нашого сайту. Слідкуйте за новинами. 

Увага! Сертифікати будуть тільки електронні. 

10. Вимоги до комп'ютерів

Програма працює на ОС Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10.  Для роботи на Linux можна використовувати Wine.

Щоб ознайомитись з вимогами до комп'ютерів, натисніть на посилання:

http://testportal.ucoz.com/index/vimogi_do_komp_39_juteriv/0-427

 

11. Відеоінструкції кураторам 

    

12. Посилання для завантаження заявки та програми для діагностики комп'ютерів  

Завантажити заявку можна за посиланням: https://testportalua.com/load/0-0-0-696-20

Будемо чекати Вашої заявки.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Copyright MyCorp © 2024