Шкільний портал
Понеділок, 20.05.2024, 13:09
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [389]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [510]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 638
Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
Головна » Файли » Інше

Психологічні механізми притягання та успішності у сучасній соціальній рекламі українських каналів у період пандемії
[ · Скачати дистанційно (30,9 МБ) ] 09.06.2022, 01:05

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №10

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Психологічні механізми притягання та успішності у сучасній соціальній рекламі українських каналів у період пандемії

Цей дослідницький проєкт покликаний ознайомити учнів із феноменом соціального продукту, технологіями його створення, принципами його існування та впливу на населення.

Практична цінність та важливість дослідження має, по-перше, прикладне значення, бо за основу взято соціальний продукт із тематикою коронавірусу, адже кожного торкнулася проблема пандемії, а соціальна реклама пропагувала нові стандарти взаємодії у суспільстві, а по-друге, запропоновано дослідження  ролі соціальної реклами для врегулювання певних суспільних проблем та її фактичного впливу на громадськість. Тому дослідження знадобиться для тих, хто цікавиться сутністю інформації, реклами, журналістики як науки. Журналістика є пріоритетною галуззю для вступу та вивчення для багатьох українських старшокласників.

 

 

 

Категорія: Інше | Додав: Ростислав | Теги: засоби ЗМІ, технології створення соціального пр, соціальна реклама, Механізми психологічного впливу, здоров’язабезпечувальні технології, журналістські засоби, громадська думка, маніпуляції свідомістю, психологія
Переглядів: 275 | Завантажень: 145 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024