Шкільний портал
П`ятниця, 17.05.2024, 08:42
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [389]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [510]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3752
Статистика

Онлайн всього: 19
Гостей: 19
Користувачів: 0
Головна » Файли » Інше

STEM-проект «Шкільні науки в шахтарській справі», 9 клас, навчальні предмети: геометрія, хімія, біологія, інформатика, фізика.
[ · Скачати дистанційно (11 МБ) ] 05.07.2019, 09:26

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 167

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

STEM-проект «Шкільні науки в шахтарській справі», 9 клас, навчальні предмети: геометрія, хімія, біологія, інформатика, фізика.

Виконавці: учні 9 класу.

Тип проекту: учнівський, практико-орієнтований.

Тривалість проекту: довгостроковий.

Методи реалізації : пошукова робота; спостереження; групова співпраця та робота в парах; практична робота; екскурсія; словесні - розповідь, бесіда; наочні - демонстрація виконаних презентацій, публікації, таблиць та ін.

Очікувані результати:

  • проведення дослідницької роботи з учнями;
  • підвищення активної професійної свідомості учнів;
  • виготовлення буклету про проект, пам’ятки «Метан у гірничий професії. Що треба знати для збереження життя?» та брошури з прикладними геометричними задачами.

Синхронізовані предмети та завдання проекту:

  • Хімія + основи здоров`я  - поглибити знання про поширення органічних сполук у природі на прикладі метану; виробити алгоритм надання першої допомоги при отруєнні метаном . Продукт –Пам’ятка «Правила надання першої допомоги при отруєнні метаном»
  • Біологія - розкрити суть поняття «забруднення»; поширити знання учнів про основні антропогенні джерела забруднення навколишнього середовища - шахти . Продукт – творче завдання «Як я і моя шахтарська сім’я можуть поліпшити екологічний стан навколишнього середовища»
  • Інформатика  - сформувати практичні навички роботи  з програмою MS Publisher, створити  інформаційні буклети, оформити їх. Продукт –     інформаційний буклет.
  • Фізика - сформувати знання про рівноприскорений прямолінійний рух і фізичні величини, що його описують, — прискорення та швидкість. Продукт – дослід «Визначення прискорення тіла при рівноприскореному русі»
  • Геометрія - Показати зв'язок математики із повсякденним життям, зв'язок геометрії з шахтними професіями. Навчити поєднувати математичну і нематематичну інформацію. закріпити способи розв`язування трикутників та знаходження їх площ . Продукт -  поповнити брошуру з геометричними прикладними задачами розв`язками цих задач.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Інше | Додав: Ростислав | Теги: «Шахтна геометрія», рух кліті, площа трикутника, STEM-проект, рівноприскорений рух, вугільна промисловість, шахтний електровоз, комп’ютерна публікація, забруднення, Жетон, метан, шахта
Переглядів: 613 | Завантажень: 243 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024