Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 167
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
STEM-проект «Шкільні науки в шахтарській справі», 9 клас, навчальні предмети: геометрія, хімія, біологія, інформатика, фізика.
Виконавці: учні 9 класу.
Тип проекту: учнівський, практико-орієнтований.
Тривалість проекту: довгостроковий.
Методи реалізації : пошукова робота; спостереження; групова співпраця та робота в парах; практична робота; екскурсія; словесні - розповідь, бесіда; наочні - демонстрація виконаних презентацій, публікації, таблиць та ін.
Очікувані результати:
- проведення дослідницької роботи з учнями;
- підвищення активної професійної свідомості учнів;
- виготовлення буклету про проект, пам’ятки «Метан у гірничий професії. Що треба знати для збереження життя?» та брошури з прикладними геометричними задачами.
Синхронізовані предмети та завдання проекту:
- Хімія + основи здоров`я - поглибити знання про поширення органічних сполук у природі на прикладі метану; виробити алгоритм надання першої допомоги при отруєнні метаном . Продукт –Пам’ятка «Правила надання першої допомоги при отруєнні метаном»
- Біологія - розкрити суть поняття «забруднення»; поширити знання учнів про основні антропогенні джерела забруднення навколишнього середовища - шахти . Продукт – творче завдання «Як я і моя шахтарська сім’я можуть поліпшити екологічний стан навколишнього середовища»
- Інформатика - сформувати практичні навички роботи з програмою MS Publisher, створити інформаційні буклети, оформити їх. Продукт – інформаційний буклет.
- Фізика - сформувати знання про рівноприскорений прямолінійний рух і фізичні величини, що його описують, — прискорення та швидкість. Продукт – дослід «Визначення прискорення тіла при рівноприскореному русі»
- Геометрія - Показати зв'язок математики із повсякденним життям, зв'язок геометрії з шахтними професіями. Навчити поєднувати математичну і нематематичну інформацію. закріпити способи розв`язування трикутників та знаходження їх площ . Продукт - поповнити брошуру з геометричними прикладними задачами розв`язками цих задач.
|