Конкурс "Педагог-новатор 2022"
Конкурсний матеріал №309
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
«Театралізація як засіб розвитку емоційного інтелекту молодших школярів у період навчання грамоти». 1 клас, навчання грамоти
У період дитинства саме гра, що моделює і перетворює реальність, є одним з основних видів діяльності дитини як визначального чиннику її розвитку. У початковій школі театралізація супроводжує навчальну діяльність, сприяючи її становленню, а також полегшує адаптацію до школи.
Театралізація супроводжує навчальну діяльність молодшого школяра, сприяючи її становленню, а також полегшує адаптацію до школи.
Театралізація належить до традиційних і визнаних методів навчання і виховання молодших школярів. Цінність цього методу полягає в тому, що в ігровій діяльності освітня, розвиваюча й виховна функція діють у тісному взаємозв’язку. Сюжетно-рольова гра як метод навчання організовує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості, виховує особистість.
В даний час проблема емоційного інтелекту належить до числа популярних, але недостатньо досліджених і вимагає більш детального як теоретичного, так і практичного вивчення всіх її аспектів. Подана стаття є актуальною та допоможе вчителям початкової школи розвивати емоційний інтелект учнів засобами театралізації.
|