Шкільний портал
Середа, 01.05.2024, 21:35
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » Файли » Підручники та посібники

ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ, ЗАСНОВАНЕ НА СУЧАСНИХ ПІДХОДАХ ДО ВИХОВАННЯ
[ · Скачати дистанційно (531 КБ) ] 10.09.2023, 22:38

ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ, ЗАСНОВАНЕ НА СУЧАСНИХ ПІДХОДАХ ДО ВИХОВАННЯ

Автор: Лозинська Олена Юріївна, заступник директора з виховної роботи Білозерської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 Білозерської міської ради

Основною метою у вихованні здобувачів освіти є формування духовно-моральної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, патріот, інтелектуально розвинена, духовно і морально зріла особистість, готова протистояти ворогам Батьківщини та асоціальним впливам, вміє вирішувати особисті проблеми, творити себе і оточуючий світ.

Для досягнення поставленої мети та завдань, у школі здійснено заходи для оновлення виховного простору, переформатовано діяльність виховної служби (адміністрація школи, вчителі-предметники, класні керівники, соціальний педагог та практичний психолог, педагог-організатор, керівники гуртків, батьки, шкільне самоврядування, громадські організації), що надає можливість забезпечити збагачення духовного потенціалу дітей і учнівської молоді, та проєктування спільних цінностей, наповненням ними змісту предметних компетентностей для виховання майбутнього покоління України, відповідно до Програми експерименту «НУШ» у поступі до цінностей».

У закладі освіти виховна робота, спрямована на формування цінностей та громадянських якостей підростаючого покоління, визначена за сімома напрямами виховної роботи:

  1. Національно-патріотичне виховання.

Сформовані цінності: любов до Батьківщини, патріотизм, національна гідність, історична пам’ять, матеріальні та духовні надбання українського народу, національна безпека, свобода, демократія, усвідомлення ролі державної мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, повага до рідної мови та спілкування неї у всіх сферах життєдіяльності, національно-культурної ідентичності, прив’язаності до своєї малої і великої Вітчизни, усвідомлення понять «громадянин», «патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини, саморозуміння обов’язку у захисті суверенітету та територіальної цілісності України.

  1. Екологічна освіта та виховання

Сформовані цінності: відповідальність за природокористування та збереження природніх ресурсів, шанобливе ставлення до довкілля, розширення і поглиблення знань про предметний світ, сферу людських відносин та про себе, критичне оцінювання результатів людської діяльності у природному середовищі, усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності, усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи, усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля, формування ставлення до природи, як універсальної цінності, визнання за об’єктами природи права на існування незалежно від привнесеної користі.

  1. Формування здорового способу життя та безпечної поведінки.

Сформовані цінності: усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини, визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя, визначення близьких, середніх і далеких перспектив, розроблення стратегії життя, уміння працювати самостійно і в команді, користування різними джерелами інформації, розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя, застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації, любов до себе, здійснення пошукової діяльності та виконання задач за алгоритмом, уміння працювати з різними Інтернет-ресурсами розпізнавання достовірних і недостовірних джерел інформації.

  1. Виховання сімейно-родинних цінностей.

Сформовані цінності: любов до батьків, сім’я, подружня вірність, турбота про дітей, стосунки у сім’ї, пам’ять предків.

  1. Правове виховання, профілактика девіантної поведінки

Сформовані цінності: права і свободи, обов’язки, соціальна гармонія, повага закону, академічна доброчесність, цінування і повага свободи інших, право на вибір та власну думку, повага до гідність кожної людини, міжкультурна взаємодію, відносини між різними народами й етносами на основі визнання їхніх здобутків, прав і свобод, рівноправ’я різних представників культур, зважаючи на їхні етнічні, особистісні та загальні інтереси.

  1. Протидія усім видам насильства, протидія булінгу

Сформовані цінності: повага гідності, прав і свобод людини, нетерпимість до приниження її честі та гідності, фізичного або психологічного насильства, а також до дискримінації за будь-якими ознаками, чесність, справедливість, турбота, довіра, взаємоповага, емпатія, толерантність, відповідальність, ставитися із терпінням до інтересів, переконань, вірувань, звичок і поведінки оточуючих, протистояння Інтернет-агресії, Інтернет-булінгу.

  1. Профорієнтація

Сформовані цінності: прагненні особистості до ініціації, генерації ідей, творчості, самостійності, а також у діяльнісній активності на досягнення певної мети, її вміннях ставити перед собою нові задачі та втілювати їх без додаткових спонук, знаходити нові, нешаблонні рішення і засоби їх здійснення., конкурентоспроможність, працелюбність, самодостатність, добробут, самореалізація на благо України, аналізування життєвих ситуацій, презентування власної ідеї та ініціативи, формулювання власних пропозицій та рішень, виявлення лідерських якостей, усвідомлення ціннісного змісту грошей, праці і рівності прав людей, праці батьків, засудження споживацького способу життя та трудової експлуатації дітей.

 

 

 

 

Категорія: Підручники та посібники | Додав: Ростислав | Теги: виховання сімейно-родинних цінносте, виховний простір, профілактика девіантної поведінк, Правове виховання, модель виховної системи закладу осв, національно-патріотичне виховання, екологічна освіта та виховання, формування здорового способу життя , Духовно-моральні цінності
Переглядів: 112 | Завантажень: 60 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024