Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 185
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Методична доповідь: «Розвиток почуття метроритму на заняттях музичного мистецтва (ритміка) з учнями початкових класів. Шумові інструменти. Гра в шумовому оркестрі». Предмет – музичне мистецтво. 1-4 класи.
Заняття з ритміки в системі початкового музично-естетичного виховання є невід’ємною частиною навчання. Ігри та рух, які складають основу ритміки, – це ефективний шлях залучення дітей до музики, а також розвитку їх музичних здібностей і естетичних смаків.
В роботі згадується музично-педагогічна система Карла Орфа, яка базується на першості ритму. Описані складові предмету, його мета і завдання.
Цікавим є розділ, що присвячений виразовому значенню метроритму та відображенню у різноманітних рухах.
Окремий розділ присвячений різноманітним інструментам шумового оркестру, основним способам і прийомам гри на них.
У заключному розділі роботи зібрані кілька танців з описом та методичними вказівками.
Бонус: презентація «Шумові інструменти» і відео.
|