Шкільний портал
П`ятниця, 26.04.2024, 23:02
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Підручники та посібники

«Реалізація технології особистісно зорієнтованого навчання на уроках української мови і літератури»
[ · Скачати дистанційно (7,6 МБ) ] 26.06.2021, 22:23

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №07

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Реалізація технології особистісно зорієнтованого навчання на уроках української мови і літератури» (українська мова і література, 5-11 класи)

Дана розробка створена з метою поділитися досвідом та допомогти учителям-словесникам в практичній діяльності щодо реалізації технології особистісно зорієнтованого навчання – однієї із сучасних освітніх траєкторій.

У практичній частині ґрунтовно описано такі прийоми і методи, за рахунок яких відбувається формування позитивної  «Я-концепції» особистості: реклама, лепбук, подвійний щоденник, фішбоун, аплікація, вишивка, виріб, колаж, «родинне дерево», ілюстрація, портрет, печворк, скрайбінг, «фейк чи правда», «редактор», «хмарини тег», «осучаснення образу», презентація, буктрейлер, відеоурок, QR-код.

Створюючи спільні проєкти, учні навчаються диференційовано підходити до виконання завдань; для роботи у групах об’єднуються не за принципом «вигоди», а заради спільного результату й успіху.  Під час захисту проєкту діти показують знання з різних предметів:  української літератури, історії, географії, біології, української мови, мистецтва, народознавства. Учні обов’язково аргументовано представляють свої роботи, доводячи, чому саме такий стиль обрали, чому така кольорова гама, що символізує «шедевр» і як він пов’язаний із вивченим матеріалом чи прочитаним текстом. Застосовуючи індивідуальні здібності, школярі розвивають навички аналізу, порівняння, медіаграмотності, згідно з проєктом «Вивчай і розрізняй»; удосконалюють вміння парної і групової співпраці.

Ґрунтовний акцент роблю на інтегративний підхід, наголошуючи про  міжпредметні зв’язки, адже задля розвитку всіх життєво необхідних компетентностей школяра актуальним стало прагнення розглядати не окремі об'єкти, явища життя, а їхній хоча б мінімальний зв’язок. Тому інтеграція є одним із дієвих дидактичних засобів для створення в учнів цілісної картини світу. На сучасному етапі оновлення освіти дуже цікавими є сумісні уроки, адже співучителювання розкриває ширші можливості в опануванні матеріалом чи дослідженні зовсім невідомого, цікавого і повчального. З участю різних учителів-предметників чи інших спеціалістів можна провести «нові» уроки, заняття-дискусії, заходи; навчити дітей «ніби проживати» матеріал.

 

 
 
 
 
Категорія: Підручники та посібники | Додав: Ростислав | Теги: Творчість, шкільні тематичні дні, робота в парах (групах), компетентності, Особистісно зорієнтоване навчання, інтегративний підхід, співучителювання, «м’які» навички, спільна робота – успіх, позитивна «Я – концепція» особистос, особистісне зростання
Переглядів: 349 | Завантажень: 178 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
avatar
0
1 gusack198383 • 16:23, 10.07.2021
Матеріал змістовний та цікавий.
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024