Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 16
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
«Школа життєтворчості та перебудова освітнього процесу». З практики дослідно-експериментальної діяльності навчального закладу
Матеріал містить стислий огляд науково-методичних досягнень педагогічного колективу школи та презентацію до тексту. Особливу увагу приділено питанням перебудови традиційного уроку на нову сучасну форму урок-тріада, специфіку його впровадження в освітній процес школи І-ІІ ступеня, структуру та методику застосування; характеризується своєрідність методичної роботи з педагогічним колективом, учнями та батьками в умовах експериментальної діяльності з формування позитивного іміджу школи.
В матеріалі представлено авторську розробку класифікації та структури уроків – тріад, особливостей їх впровадження в освітній процес, а також особливості науково - методичної роботи в сільській школі під впливом сучасних змін в освіті та суспільстві.
Матеріал цікавий вчителям та заступникам з навчально-виховної роботи, які прагнуть вдосконалювати власну діяльність займатись дослідно-експериментальною роботою, зробити власну школу сучасною, місцем, де дитина та вчитель співпрацюють, живуть в гармонії.
|