Конкурс "Педагог-новатор 2023"
Конкурсний матеріал №261
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Соціально-психологічна підтримка та супровід обдарованої особистості в освітньому середовищі та соціумі в умовах воєнного стану
Використання спеціально розробленого матеріалу про соціально-психологічну підтримку та супровід обдарованої особистості в освітньому середовищі та соціумі в умовах воєнного стану є необхідним і виправданим у навчально-виховному процесі.
По-перше, такий матеріал допомагає викладачам та педагогам зрозуміти особливості та потреби обдарованих дітей в умовах воєнного конфлікту. Він надає їм необхідні знання і навички для підтримки цих дітей, розуміння їхніх емоційних станів, стресових ситуацій та викликів, з якими вони стикаються. Це дозволяє викладачам створювати безпечну та підтримуючу атмосферу на уроках української мови і літератури, що сприяє ефективному навчанню та розвитку обдарованих дітей.
По-друге, новаторський підхід у створенні такого матеріалу полягає у врахуванні конкретних умов воєнного стану та специфічних потреб обдарованих особистостей. Він орієнтований на вирішення актуальних проблем, з якими стикаються діти в таких умовах.
Використання цього матеріалу в навчально-виховному процесі є кроком до створення оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їхньої успішності та добробуту в умовах воєнного стану. Це сприяє покращенню якості освіти та соціально-психологічної підтримки обдарованої особистості, що має вагомий вплив на розвиток суспільства в цілому.
|