Конкурс "Педагог-новатор 2023"
Конкурсний матеріал №556
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ І В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Хімія та біологія, 7-11 класи
В роботі відображені шляхи формування навичок дослідно-експериментальної роботи у вихованців в позакласній роботі в умовах дистанційного навчання.
Технології дистанційного навчання дозволяють широке використання дослідницьких, проблемних методів застосування отриманих знань у спільній або індивідуальній діяльності, розвиток не тільки самостійного критичного мислення, а й культури спілкування, уміння виконувати різні соціальні ролі у спільній діяльності. Зазначені технології найбільш ефективно вирішують проблеми особистісно зорієнтованого навчання. Учні отримують реальну можливість відповідно до індивідуальних задатків, здатностей досягати певних результатів у різних галузях знань, осмислювати набуту інформацію, у результаті чого їм удається формувати власну аргументовану точку зору на багаточисленні проблеми буття, забезпечується різноманітність пізнавальної діяльності та зацікавленість учнів педагогом до пошукової, дослідницької діяльності, професійного самовизначення старшокласників.
|