Меню сайту |
|
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 1048 Показано матеріалів: 441-450 |
Сторінки: « 1 2 ... 43 44 45 46 47 ... 104 105 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №230
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Урок позакласного читання «У світі казки чарівної», 3-й клас
Комбінований урок позакласного читання в інклюзивному 3-ому класі(зінтегровано літературне читання та трудове навчання) «У світі казки чарівної».
Обладнання до уроку: експозиція книг «Українські народні казки», мультимедійна презентація та технічні засоби для її демонстрації; костюми казкових персонажів до казок «Мудра дівчина», «Язиката Хвеська», «Листоноша Пєчкін»; казкові телеграми; плакат «У світі казки чарівної»; набір кольорових смужок для квілінгу, клей; тексти українських народних казок «Закопане золото», «Колобок» мікрофон. «Колобок» (для О.К., Т.Ш., А.Х.), малюнковий діафільм до казки «Колобок» (О.К., Т.Ш., А.Х.).
Цілі уроку: закріпити та розширити знання дітей про українські народні казки; вчитись стисло переказувати зміст твору; формувати вміння узагальнювати вивчений матеріал; вчитись виготовляти вироби у техніці квілінг; спонукати до створення нових нескладних казкових образів до народних казок; виховувати любов до українських казок; формування власної точки зору; продуктивна співпраця в групі, підтримання та керування власними взаєминами з іншими.
Цілі для О.К., А.Х., Т.Ш.: вчитись стисло переказувати зміст твору; спонукати до створення нових нескладних казкових образів; виховувати любов до українських народних казок; формувати власну точку зору; підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими; адекватно оцінювати свою роботу на уроці. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №228
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Методична розробка уроку з англійської мови у 5 класі з теми: «School objects (Предмети шкільного вжитку)»
Урок з англійської мови на тему «Предмети шкільного вжитку» для учнів 5 класу націлений на повторення лексичних одиниць, які вивчалися в початковій школі та на вивчення нової лексики з теми. Використання технічних засобів навчання, робота в командах та парна робота в ігровій формі зробить навіть урок з вивчення нових слів цікавим та захоплюючим. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №220
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Закріплення знань про нумерацію чисел 11-20. Вправи на порівняння чисел. Розв’язування задач на зменшення та збільшення числа на кілька одиниць. Інтегрований медіа урок-подорож із математики
Головним напрямом моєї педагогічної діяльності на сьогодні є розвиток критичного мислення у моїх учнів. Критичне мислення є однією із основних складових формування особистості, здатної аналізувати, взаємодіяти з оточуючими, критично сприймати виклики сьогодення та знаходити вихід з будь-якої ситуації. Неможливо не помітити як стрімко розвивається середовище медіа в наш час, так само неможливо виховати прогресивну успішну особистість в ізоляції від інноваційних технологій. Тому я намагаюся застосовувати в своїй практичній діяльності максимум інструментів медіаосвіти. Працюю з такими ресурсами: конструктор LearningApps (для розробки, зберігання інтерактивних завдань, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу), сервіс Tagul (для створення хмар слів), сервіс Padlet (така ж дошка, тільки існуюча он-лайн. На неї прикріплюю матеріали уроку: замітки, малюнки, фотографії, файли та посилання на зовнішні ресурси, що дуже зручно. Така дошка дозволяє учням візуально сприймати схему уроку та полегшує підбиття підсумків в кінці заняття), сервіс Thinglink (для створення інтерактивних плакатів та цікавих завдань). Пропоную до вашої уваги розробку медіа уроку-подорожі з математики, яку можна використовувати у рамках тематичного тижня «Весна». |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №219
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Урок хімії у 7 класі. Розв'язування вправ на обчислення відносної молекулярної маси за формулами.
Даний конспект уроку у вигляді квесту, з використанням ігрових методів навчання, націлений на поглиблення поняття про хімічну формулу, її використання для розрахунків, удосконалення навичок визначення відносної молекулярної маси речовин; вміння розвивати навички роботи в малих групах; формувати пізнавальний інтерес до вивчення хімії. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №212
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Леся Українка – безсмертна Квітка в саду українського мистецтва (урок української літератури в 5 класі)
Матеріал допоможе ознайомити учнів з життєвим шляхом Лесі Українки (дитинство, роль родини у її вихованні, ушанування пам’яті); проаналізувати поетичні твори «Надія», «Колискова», «Хто вам сказав, що я слабка…»; розвивати вміння і навички виразного читання, грамотно висловлювати власні думки, почуття, спостереження; узагальнювати, робити висновки; формувати світогляд та життєві орієнтири (соціальна, загальнокультурна та здоров’язберігаюча компетентності); виховувати почуття пошани, поваги, любові до творчості видатної письменниці, до батьків, родини. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №211
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Народні промисли України. Інтегрований урок: ЯДС, образотворче мистецтво (1-4)
Матеріал розроблений щоб збагатити учнів новими знаннями про народні промисли України; викликати інтерес до вивчення культури, звичаїв, традицій нашого народу. Утверджувати в свідомості учнів високі моральні цінності, спрямовані на засвоєння кращих зразків духовної спадщини. Виховувати повагу до культури та історії рідного народу, спонукати до збереження історичних пам’яток. Виховувати моральні почуття і риси поведінки: любов до Батьківщини, уміння бачити, розуміти прекрасне, милуватися красою; виховувати бажання берегти, примножувати традиції українського народу. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №210
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Розробка уроку: “Початок Української революції”(міні-квест) (дистанційне навчання/10 клас). Предмет: Історія України.
Урок розроблений з історії України для учнів 10 класів (можна використати для підготовки до ЗНО як повторення теми).
Мета: узагальнити, закріпити й оцінити знання, набуті учнями впродовж вивчення теми: «Початок Української революції»; розвивати вміння та навички учнів, сформовані на попередніх уроках; мотивувати учнів займатися онлайн-освітою (вміння працювати з сервісами).
Форма проведення: On-line /off-line.
Тип уроку: закріплення набутих знань, вмінь та навичок (ЗУН). |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №207
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Урок. Клас 10. Англійська мова. Тема : Сучасні засоби комунікації. Основні частини комп'ютера.
Розробка уроку з англійської мови у 10 класі «Сучасні засоби комунікації. Основні частини комп’ютера» оффлайн та онлайн навчання. Дану розробку з використанням ІКТ можна використовувати як на звичайному уроці, так і під час дистанційного матеріалу. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №203
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
«Життя і творчість Остапа Вишні. «Моя автобіографія» - гумористична розповідь про свій життєвий шлях. Урок української літератури в 11 класі
Однією з провідних рис української ментальності завжди була здатність із гумором сприймати життєві негаразди, сатирично викривати суспільні вади. Хто ж продовжив традиції Степана Руданського, Леоніда Глібова, Івана Нечуя- Левицького, Івана Карпенка-Карого? Великий правдолюб, поет за станом душі, який обрав своєю зброєю в боротьбі за людину сміх, - Павла Михайловича Губенка, котрий творив під псевдонімом Остап Вишня. Свій вибір він пояснював тим, що «плід вишні солодкий і смачний, але водночас терпкий і кислуватий, саме таким і повинен бути доброзичливий сміх, а при потребі кісточкою з вишні, затиснувши її у двох пучках, можна влучно стрельнути». І Остап Вишня «стріляв»… |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №201
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Анатолій Дімаров "Для чого людині серце?" Урок літературного читання у 3 класі
Конспект уроку розроблений на вдосконалення знання змісту казки, орієнтування в ньому; формування оцінних суджень щодо норм поведінки; збагачення уявлення про добрі вчинки, розвиток вмінь робити узагальнення про прочитане; збагачення словникового запасу учнів; розвиток критичного мислення; виховування бажання співчувати іншим людям, співпереживати, бути добрими і милосердними.
Урок розроблений за методом «Шести капелюхів мислення Едварда де Боно» |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
|