Шкільний портал
Неділя, 19.05.2024, 15:29
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [389]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [510]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 638
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Головна » Файли » Розробки уроків

У категорії матеріалів: 1048
Показано матеріалів: 441-450
Сторінки: « 1 2 ... 43 44 45 46 47 ... 104 105 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №230

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок позакласного читання  «У світі казки чарівної», 3-й клас

Комбінований урок позакласного читання в інклюзивному 3-ому класі(зінтегровано літературне читання та трудове навчання) «У світі казки чарівної».

Обладнання до уроку: експозиція книг «Українські народні казки», мультимедійна презентація та технічні засоби для її демонстрації; костюми казкових персонажів до казок «Мудра дівчина», «Язиката Хвеська», «Листоноша Пєчкін»; казкові телеграми; плакат «У світі казки чарівної»; набір кольорових смужок для квілінгу, клей; тексти  українських народних казок «Закопане золото», «Колобок» мікрофон. «Колобок» (для О.К., Т.Ш., А.Х.), малюнковий діафільм до казки «Колобок» (О.К., Т.Ш., А.Х.).

Цілі уроку: закріпити та розширити знання дітей про українські народні казки; вчитись стисло переказувати зміст твору; формувати вміння узагальнювати вивчений матеріал; вчитись виготовляти вироби у техніці квілінг; спонукати до створення нових нескладних казкових образів до народних казок; виховувати любов до українських  казок; формування власної точки зору; продуктивна співпраця в групі, підтримання та керування власними взаєминами з іншими.

Цілі для О.К., А.Х., Т.Ш.: вчитись стисло переказувати зміст твору; спонукати до створення нових нескладних казкових образів; виховувати любов до українських народних казок; формувати власну точку зору; підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими; адекватно оцінювати свою роботу на уроці.

Розробки уроків | Переглядів: 465 | Завантажень: 151 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №228

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Методична розробка уроку з англійської мови у 5 класі з теми: «School objects (Предмети шкільного вжитку)»

Урок з англійської мови на тему «Предмети шкільного вжитку» для учнів 5 класу націлений на повторення лексичних одиниць, які вивчалися в початковій школі та на вивчення нової лексики з теми. Використання технічних засобів навчання, робота в командах та парна робота в ігровій формі зробить навіть урок з вивчення нових слів цікавим та захоплюючим.

Розробки уроків | Переглядів: 436 | Завантажень: 153 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №220

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Закріплення знань про нумерацію чисел 11-20. Вправи на порівняння чисел. Розв’язування задач на зменшення та збільшення числа на кілька одиниць. Інтегрований медіа урок-подорож із математики

Головним напрямом моєї педагогічної діяльності на сьогодні є розвиток критичного мислення у моїх учнів. Критичне мислення є однією із основних складових формування особистості, здатної аналізувати, взаємодіяти з оточуючими, критично сприймати виклики сьогодення та знаходити вихід з будь-якої ситуації. Неможливо не помітити як стрімко розвивається середовище медіа в наш час, так само неможливо виховати прогресивну успішну особистість в ізоляції від інноваційних технологій. Тому я намагаюся застосовувати в своїй практичній діяльності максимум інструментів медіаосвіти. Працюю з такими ресурсами: конструктор LearningApps (для розробки, зберігання інтерактивних завдань, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу), сервіс Tagul (для створення хмар слів), сервіс Padlet (така ж дошка, тільки існуюча он-лайн. На неї прикріплюю матеріали уроку: замітки, малюнки, фотографії, файли та посилання на зовнішні ресурси, що дуже зручно. Така дошка дозволяє учням візуально сприймати схему уроку та полегшує підбиття підсумків в кінці заняття), сервіс Thinglink (для створення інтерактивних плакатів та цікавих завдань). Пропоную до вашої уваги розробку медіа уроку-подорожі з математики, яку можна використовувати у рамках тематичного тижня «Весна».

Розробки уроків | Переглядів: 312 | Завантажень: 186 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №219

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок хімії у 7 класі. Розв'язування вправ на обчислення відносної молекулярної маси за формулами.

Даний конспект уроку у вигляді квесту, з використанням ігрових методів навчання, націлений на поглиблення поняття про хімічну формулу, її використання для розрахунків, удосконалення навичок визначення відносної  молекулярної маси речовин; вміння розвивати навички роботи в малих групах; формувати пізнавальний інтерес до вивчення хімії.

Розробки уроків | Переглядів: 335 | Завантажень: 140 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №212

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Леся Українка – безсмертна Квітка в саду українського мистецтва (урок української літератури в 5 класі)

Матеріал допоможе ознайомити учнів з життєвим шляхом Лесі Українки (дитинство, роль родини у її вихованні, ушанування пам’яті); проаналізувати поетичні твори «Надія», «Колискова», «Хто вам сказав, що я слабка…»; розвивати вміння і навички виразного читання, грамотно висловлювати власні думки, почуття, спостереження; узагальнювати, робити висновки; формувати світогляд та життєві орієнтири (соціальна, загальнокультурна та здоров’язберігаюча компетентності); виховувати почуття пошани, поваги, любові до творчості видатної письменниці, до батьків, родини.

Розробки уроків | Переглядів: 442 | Завантажень: 172 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №211

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Народні промисли України. Інтегрований  урок: ЯДС, образотворче мистецтво (1-4)

Матеріал розроблений щоб збагатити учнів новими знаннями про народні промисли України; викликати інтерес до вивчення культури, звичаїв, традицій нашого народу. Утверджувати в свідомості учнів високі моральні цінності, спрямовані на засвоєння кращих зразків  духовної спадщини. Виховувати повагу до культури та історії рідного народу, спонукати до збереження історичних пам’яток. Виховувати моральні почуття і риси поведінки: любов до Батьківщини, уміння бачити, розуміти прекрасне, милуватися красою; виховувати бажання берегти, примножувати традиції українського народу.

Розробки уроків | Переглядів: 478 | Завантажень: 150 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №210

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Розробка  уроку: “Початок Української революції”(міні-квест) (дистанційне навчання/10 клас). Предмет: Історія України.

Урок розроблений з історії України для учнів 10 класів (можна використати для підготовки до ЗНО як повторення теми).

Мета: узагальнити, закріпити й оцінити знання, набуті учнями впродовж вивчення теми: «Початок Української революції»; розвивати вміння та навички учнів, сформовані на попередніх уроках; мотивувати учнів займатися онлайн-освітою (вміння працювати з сервісами).

 Форма проведення: On-line /off-line.

Тип уроку: закріплення набутих знань, вмінь та навичок (ЗУН).

Розробки уроків | Переглядів: 484 | Завантажень: 179 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2021 | Коментарі (4)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №207

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок. Клас 10. Англійська мова. Тема : Сучасні засоби комунікації. Основні частини комп'ютера.

Розробка уроку з англійської мови  у 10 класі «Сучасні засоби комунікації. Основні частини комп’ютера» оффлайн та онлайн навчання. Дану розробку з використанням ІКТ можна використовувати як на звичайному уроці, так і під час дистанційного матеріалу.

Розробки уроків | Переглядів: 403 | Завантажень: 146 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №203

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

«Життя і творчість Остапа Вишні. «Моя автобіографія» - гумористична розповідь про свій життєвий шлях. Урок української літератури в 11 класі

Однією з провідних рис української ментальності завжди була здатність із гумором сприймати життєві негаразди, сатирично викривати суспільні вади. Хто ж продовжив традиції Степана Руданського, Леоніда Глібова, Івана Нечуя- Левицького, Івана Карпенка-Карого? Великий правдолюб, поет за станом душі, який обрав своєю зброєю в боротьбі за людину сміх, - Павла Михайловича Губенка, котрий творив під псевдонімом Остап Вишня. Свій вибір він пояснював тим, що «плід вишні солодкий і смачний, але водночас терпкий і кислуватий, саме таким і повинен бути доброзичливий сміх, а при потребі кісточкою з вишні, затиснувши її у двох пучках, можна влучно стрельнути». І Остап Вишня «стріляв»…

Розробки уроків | Переглядів: 257 | Завантажень: 142 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №201

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Анатолій Дімаров "Для чого людині серце?" Урок літературного читання у 3 класі

Конспект уроку розроблений на вдосконалення знання змісту казки, орієнтування в ньому; формування оцінних суджень щодо норм поведінки; збагачення уявлення про добрі вчинки, розвиток вмінь робити узагальнення про прочитане; збагачення словникового запасу учнів; розвиток критичного мислення; виховування бажання співчувати іншим людям, співпереживати, бути добрими і милосердними.

Урок розроблений за методом «Шести капелюхів мислення Едварда де Боно»

Розробки уроків | Переглядів: 269 | Завантажень: 162 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2021 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024