Шкільний портал
Субота, 18.05.2024, 22:13
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [389]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [510]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 638
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » Файли » Розробки уроків

Інтегрований урок –  подорож  + Презентація у 3 класі  ( природознавство та трудове навчання). Тема : Які рослини – квіткові?
[ · Скачати дистанційно (4 МБ) ] 29.06.2019, 21:18

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 42

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Інтегрований урок –  подорож  + Презентація у 3 класі  ( природознавство та трудове навчання). Тема : Які рослини – квіткові ? Однорічні та багаторічні  рослини. Практичне завдання : розпізнавання квіткових рослин за наочністю. Практична робота :  виготовлення квітів технікою квілінг.

Матеріал до уроку  та методи набудуть актуальності, оскільки сприяють успішній реалізації нових освітніх завдань. Головна мета інтегрованого навчання - допомогти дітям виробити цілісне бачення світу та самого себе, зайняти певну життєву позицію щодо природи та суспільства.

Ця інтеграція має на меті інформаційне й емоційне збагачення сприймання, мислення й почуттів учнів за рахунок використання цікавого матеріалу, що дає змогу різнобічно пізнати якесь явище, поняття, досягти цілісності знань. У цьому допоможе подорож зупинками у презентації.

Інтегрований урок  мав на меті розширити й поглибити уявлення знання дітей про квіткові рослини, як живі організми та їх різноманітність ; продемонструвати характерні ознаки квіткових рослин; розвивати увагу, спостережливість , логічне мислення, корегувати вимову слів та уявлення про навколишній світ; уміння робити узагальнення та висновки ; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення природознавства. З трудового навчання : навчити учнів виготовляти квіти технікою квілінг ; удосконалювати вміння розміщувати деталі у певній послідовності та на певній площині ; розвивати окомір під час наклеювання до основи ; виховувати акуратність під час роботи.

 

 

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: Ростислав | Теги: музиканта, дослідника, квілінг, формування ключових та предметних к, ерудита, роль синоптика, інтеграція, інтерактивні форми та методи навчан, актуальність знань та вмінь у житті
Переглядів: 647 | Завантажень: 238 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024