Шкільний портал
Субота, 04.05.2024, 22:50
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 636
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Розробки уроків

Розробка уроку у 6 класі (за новою програмою) на тему: "Плід, поширення плодів"
[ · Скачати дистанційно (6,6 МБ) ] 20.06.2016, 00:41

Матеріал № 28

Назва матеріалу: Розробка уроку у 6 класі (за новою програмою) на тему: "Плід, поширення плодів"

Вивчаючи тему "Плід, поширення плодів" у 6 класі, учні мають можливість переглянути слайди та почути голос вчителя у створенні власного відеофрагменту "Поширення плодів". Тому використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках справа непроста, оскільки вимагає певних витрат на підготовку.   Використання слайдів і звукового супроводу   впливає на декілька каналів сприйняття (аудіальний, кінестетичний, візуальний), що дозволяє при навчанні враховувати особливості кожного учня.

Сучасному вчителю необхідно  опановувати інноваційні технології навчання, розвивати  досвід навчання, трансформувати його на більш сучасному рівні з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

       Біологія є одним з тих навчальних предметів, що дає багатий матеріал для відпрацювання найрізноманітніших методів і прийомів роботи з інформацією. Викладання біології пов’язане з використанням великого обсягу інформації, що робить застосування комп’ютерної техніки ефективним, оскільки дозволяє дуже швидко опрацювати нову інформацію.

       Презентація та відео дають можливість вчителю проявити творчість, індивідуальність, попередити формальний підхід до проведення уроку. Вони дозволяють представити навчальний матеріал як систему яскравих опорних образів, наповнених вичерпною структурованою інформацією в алгоритмічній послідовності. Під час використання презентації та відео задіяні різні канали сприйняття учнів, що дозволяє закласти інформацію не тільки у фактографічному, а й в асоціативному вигляді в пам'ять учнів.

        На цьому уроці приділяється велика увага обдарованим учням. Опрацювавши зазделегідь цікаву інформацію, учень має можливість донести її класу у вигляді розповіді, чого немає в підручнику.

        Новий матеріал краще запам'ятовується, коли на уроці виконується лабораторне дослідження. У ході його проведення учні мають можливість розглянути  запропоновані плоди, ознайомитися з їхньою будовою та самостійно формулювати висновки.

        За допомогою живих зразків плодів, без ніяких вагань, діти дають відповідь на проблемне запитання, поставлене на початку уроку.

        Мультимедійний урок дає можливість комбінувати в одному уроці неймовірну кількість цікавих завдань, залучаючи все більшу й більшу кількість учнів. Насамперед нам самим має бути цікаво те, що ми робимо, як ведемо урок. Коли ти задоволений, щасливий від створеного уроку, то й твоя енергія обов’язково передається дітям. І ти, напевно, зможеш заразити своїм бажанням пізнати щось нове, разом створити якесь диво.

 

Відео до уроку.

Щоб завантажити відео, перейдіть за посиланням:

https://yadi.sk/d/OH-BxykVsdMP8

 

Щоб переглянути чи завантажити матеріали, перейдіть за посиланням:

https://yadi.sk/d/5S60i3OgsdMQ9

 

 

 

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: Ростислав | Теги: конкурс, Козелецька гімназія №1, ЗНЗ, педагог-новатор, біологія, матеріал, учитель, ЗОШ, ІКТ, розробка
Переглядів: 1139 | Завантажень: 313 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024