Шкільний портал
Субота, 27.04.2024, 23:12
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
Ростислав
Головна » Файли » Розробки уроків

Розробка уроку з географії для 8 класу на тему: «Повітряні маси, що впливають на територію України. Атмосферні фронти циклони та антициклони
[ · Скачати дистанційно (9,3 МБ) ] 08.07.2023, 21:20

Конкурс "Педагог-новатор 2023"

Конкурсний матеріал №569

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Розробка уроку з географії для 8 класу на тему: «Повітряні маси, що впливають на територію України. Атмосферні фронти циклони та антициклони». Презентація до конспекту

Гендерочутливий уроук з географії для 8 класу на тему  «Повітряні маси, що впливають на територію України. Атмосферні фронти циклони та антициклони» .

На уроці  учитель формує в учнів такі групи компетентностей.

Компетентність в природничих науках - для формування в учнів практичних навичок досліджень

Компетентність уміння вчитися впродовж життя – шляхом спостереження природних явищ і процесів та їх наслідків - організовувати своє робоче місце; планувати свої дії під час самостійної роботи; вміння самостійно працювати, доводити роботу до кінця; формувати вміння застосовувати природничі знання для розв’язання практичних завдань, здійснювати самоконтроль (самоперевірку і само оцінювання);

Компетентність спілкування державною мовою для розуміння текстів природничого змісту

Компетентність інформаційну для здійснення пошуку інформації в різних джерелах.

  • - Соціокультурну розвивати спостережливість, увагу, мислення, пам'ять; формувати інтерес до вивчення природничих наук;
  • - громадянську - виховувати бережне ставлення до природи, наполегливість у досягненні поставленої мети.
  • - Загальнокультурної: дотримуватись норм мовленнєвої культури, уміти формувати власні думки в усній формі, чути і розуміти інших; формувати правильне, чітке зв’язне мовлення.
  • - Здоров'язбережувальну

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів:

Знаннєвий компонент: формулює поняття «атмосферний фронт», «циклон», «антициклон»; пояснює дію кліматотвірних чинників.

Діяльнісний компонент: характеризує особливості напрямки руху атмосферних фронтів, циклонів та антициклонів

Ціннісний компонент: робить висновки про значення прогнозу погоди для життєдіяльності людей; оцінює можливість використання кліматичних ресурсів у різних сферах господарської діяльності в Україні та у побуті.

Наскрізні змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток

Розуміє необхідність охорони атмосферного повітря, залежність його стану від різних видів діяльності людини.

Здоров’я і безпека

Розуміє наслідки погодних умов на самопочуття та здоров’я людини.

Усвідомлює вплив погодно - кліматичних явищ на безпеку людини.

Підприємливість та фінансова грамотність

Наводить приклади можливого використання кліматичних ресурсів у різних сферах господарської діяльності в Україні та побуті

 

 

 

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: Ростислав | Теги: клімат України, повітряні маси, Гендерочутливий STEM-урок, ключові компетентності, відкритий урок, цікаві методи і приймі на уроці гео
Переглядів: 459 | Завантажень: 127 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024