Шкільний портал
П`ятниця, 26.04.2024, 18:01
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Розробки уроків

Розробка уроку з української мови, 2 клас «Прикметники подібні та протилежні за значенням»
[ Викачати з сервера (23.6 Kb) ] 25.01.2018, 22:20

Розробка уроку з української мови, 2 клас «Прикметники подібні та протилежні за значенням»

Автор: Бондаренко Валентина Іванівна, вчитель початкових класів Нововоронцовської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 Нововоронцовської селищної ради Херсонської області

Мета. Удосконалювати вміння добирати до прикметників близькі й протилежні  за значенням слова, вживати їх у прямому та переносному значенні, вправлятися в доцільному доборі прикметників; розвивати мовлення, увагу, самостійність в роботі; виховувати любов до рідної мови.

Хід уроку

1.Організація класу                    

- Стали, дітки, всі рівненько,

Усміхнулися гарненько.                                                        

Настрій на урок взяли

Й працювати почали.

2.Каліграфічна хвилинка:св   іж    свіжий

Звуко-буквенний  аналіз цього слова.

(Паралельно цьому перевіряється домашнє завдання:

- Зачитай речення,в якому предмети порівнюються за кольором; за висотою і т. д.)

3.Робота над темою уроку                                                    .

- Тема наша не проста, та для вас цікава.

Будуть  в ній нові слова, буде і забава.

І в скарбничку мовну цю,поки вивчим тему

Мовних скарбів пребагато ми з вами зберемо.

  • Прочитайте  діалог.
  • Миколко, не сідай на землю. Вона ще сира,простудишся.                                                                                             

- А коли ж вона звариться?               

  • Поясніть малому Миколці ,що означає слово «сира»? Доберіть до нього слово – близьке і протилежне за значенням.

Гра «Знайди без затримки»

Важкий               низька

Великий               порожня

Висока                  малий

Повне                    легкий

3.1.Робота з підручником

Виконання вправи 336,с 127

  • Введіть словосполучення «свіжий хліб» у речення.

Встановіть зв'язок слів у реченні

Свіжий хліб лежав на столі.

3.2.Запам’ятаємо вимову і написання слова

метро

- Прочитайте вірш Н. Забіли.

В метро спускаємося вмить

по сходах-самоходах-

в підземних залах все блищить,

аж захопило подих..

-Відшукайте це слово у вправі 337 і запишіть його у зошит.

3.3.Робота над вправою 337 та пояснення виконання домашнього завдання( вправа 338)

3.4.Фізкультхвилинка.

3.5.Робота в групах. Демонстрація уривка мультиплікаційного фільму «Козлик та Ослик»

«Чорний та білий капелюх» - по групах відібрати позитивні та негативні риси характеру героїв. Утворити пари.

Козлик. Добрий,веселий,щедрий,добродушний,уважний.     

Ослик. Сумний, злий,скупий,хитрий,байдужий.

3.6.Заміни слово в реченні.

У Сергійка м’який характер.

Його портфель був порожній.

4. Підсумок уроку.

- Чого ж ми навчилися?

Змінювати  слова в реченні

Написання слова «метро»

 Підбирати прикметники,подібні та протилежні за  значенням

Бути добрими,щедрими, зичливими.

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: Ростислав | Теги: 2 клас, метро, Українська, мова, значення, прекметник
Переглядів: 1070 | Завантажень: 21 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024