Шкільний портал
Субота, 18.05.2024, 16:35
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3753
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор"

У розділі матеріалів: 2064
Показано матеріалів: 661-670
Сторінки: « 1 2 ... 65 66 67 68 69 ... 206 207 »

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №357

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Розв’язування задач з молекулярної біології. 9 клас

Презентація до практичної роботи з молекулярної біології. Подано практичне застосування методу у вигляді схеми  «Трикутника» під час розв’язування задач з молекулярної біології у 9 класі. Застосування методу дає можливість візуалізувати теоретичний матеріал, дуже швидко зорієнтувати  учнів  щодо знаходження кількості нуклеотидів чи довжини ділянки нуклеїнової кислоти геометричним способом, що необхідно для економії часу  під час виконання практичних завдань у 9, 10 класах з біології

 

Презентації | Переглядів: 372 | Завантажень: 143 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №356

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Структура  еукаріотичної  клітини:  клітинна мембрана. Біологія. 9 клас

Конспект уроку для учнів 9 класу по темі: «Структура еукаріотичної клітини - клітина мембрана». З використанням сучасних технологій, фрагментів фільмів, схем, таблиць, малюнків, проведення інтерактивних вправ та досліджень під час вивчення данної теми.

 

Розробки уроків | Переглядів: 418 | Завантажень: 123 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №355

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

Факультатив «Розробка програмних засобів віртуальної та доповненої реальності». Інформатика, 9-11 клас

Розглянуто використання засобів доповненої реальності в рамках концепції STEM-освіти та запропоновано навчальний курс для проєктування об’єктів віртуальної та доповненої реальності, адаптований для учнів 9-11 класів.

 

Інше | Переглядів: 278 | Завантажень: 124 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №354

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Інтегрований урок зарубіжної літератури та німецької мови  9 клас. Балада Й.В. Гете «Вільшаний король». Переплетіння фантастичного та реального в баладі

 

Розробка складається з конспекту уроку та презентації до нього, де автори поєднали вивчення зарубіжної літератури та німецької мови в 9 класі.

Цей матеріал допоможе розширити знання учнів про жанр балади, дозволить детальніше зрозуміти історію створення балади, її сюжет та основну ідею, порівняти оригінальний німецькомовний текст балади з перекладами відомих поетів. Поєднання елементів літератури, музики та художнього мистецтва допоможе успішно розкрити красу і неповторність балади «Вільшаний король». Також школярі продовжать розвивати почуття прекрасного, уяву, фантазію, бажання творчо підходити до вивчення літературного твору. Розробка дозволяє якісно поєднати вивчення іноземної мови та ознайомити здобувачів освіти із життям і творчим доробком видатного німецького поета і письменника – Йоганна Вольфганга Гете.

Інтегрований урок створено із застосуванням технологій інтерактивного навчання, особистісно орієнтованого навчання, мультимедійних технологій, що дозволяє розкрити творчий потенціал учнів та стимулює зацікавленість до вивчення німецької мови та зарубіжної літератури.

 

Розробки уроків | Переглядів: 347 | Завантажень: 107 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №353

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Посібник юного геолога

Електронний посібник містить дидактичний матеріал про будову Землі, мінерали та гірські породи, який доцільно використати при вивченні інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» в 5-6 класах закладів загальної середньої освіти. Модельні програми для здобувачів освіти «Нової української школи» передбачають, наприклад, практичну роботу «Визначення основних фізичних властивостей гірських порід і мінералів шкільної колекції (автори модельної програми Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.), практичне завдання «Ознайомлення з гірськими породами, корисними копалинами за колекціями (реальними/електронними), автор модельної програми Коршевнюк Т.В. Модельна навчальна програма (автори Шаламов Р.В., Каліберда М.С., Григорович О.В., Фіцайло С.С.) передбачає класифікацію корисних копалин, гірських порід і мінералів.

Основним завданням посібника є формування в здобувачів освіти моральнодуховної життєвої компетентності особистостей, системи ціннісного ставлення їх до соціального і природного довкілля та самих себе, сприяння глибшому вивченню природничих дисциплін,розширення екологічного світогляду, здобуття знань, умінь і навичок саме в геологічних матеріалах.

Відео матеріали, інтерактивні вправи допоможуть цікаво вивчати та закріплювати матеріал.

Посібник можна використовувати під час уроків в 6 та 8 класах по темі «Геологічна будова України», «Гірські породи та мінерали» на факультативних заняттях з географії, під час гурткової роботи.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 377 | Завантажень: 168 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2022 | Коментарі (2)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №352

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Розробка уроку української мови в 3 класі. Тема: Річ, що змінює настрій: подарунок. Оповідання Василя Сухомлинського "Три рожеві яблука". Прикметники. Прислів’я. Знайомство з автором

Даний матеріал допоможе вчителеві швидше підготувати завдання уроку,зацікавити учнів. Тут пропоную використання різних видів роботи : хмари слів, сенкан, робота з прислів'ями» крісло автора» та інші.

 

 

Розробки уроків | Переглядів: 229 | Завантажень: 116 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №351

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Реалізація принципу радість  пізнання через   дослідницьку  роботу в початковій школі в умовах Нової української школи». Методичні рекомендації

Дослідницька діяльність в Новій українській школі  – це  не просто один  з методів навчання , це шлях формування  особливого стилю дитячого життя та навчальної діяльності. Організація дослідницької діяльності учнів початкової школи на уроках  дає можливість учителеві розвивати в них мотивацію до навчання , підвищувати їхню пізнавальну активність на уроках і в позаурочній діяльності, формувати дослідницькі вміння, навчати працювати в якісно новому освітньому середовищі, вибудовувати індивідуальну траєкторію розвитку кожного учня. Різноманітні вправи для розвитку дослідницьких умінь, дослідницькі практикуми, проектна діяльність , тощо  це те, про що можна сказати  із впевненістю - за даними методами навчання - майбутнє. Методичні рекомендації будуть корисні вчителям, які  у своїй педагогічній діяльності  дарують своїм  вихованцям часточку своєї   душі та радість пізнання навколишнього світу шляхом використання дослідницької діяльності в освітньому процесі Нової української школи.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 337 | Завантажень: 129 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2022 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №350

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок з англійської мови «Працелюбність - найкращий вчитель»  (“Diligence is the best teacher”) для учнів 7-го класу

Урок спрямований на розвиток мовленнєвої компетентності учнів з тем «Шкільне життя» та «Я, моя родина, мої друзі»; сприяє розвитку монологічного та діалогічного мовлення з тем та дає можливість оцінити рівень засвоєння  тематичного лексичного та граматичного матеріалу; вдосконалює навички учнів в аудіюванні та застосуванні отриманих знань на практиці

 

Розробки уроків | Переглядів: 430 | Завантажень: 118 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №349

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

«Уроки християнської етики», 4 клас

Вивчення курсу « Християнська етика  в українській культурі»  знайомить дітей з основними чинниками духовного розвитку, формує розуміння важливості дотримання певних етичних норм поведінки, внутрішню потребу наслідувати зразки християнської моралі та необхідність втілення в життя отриманих знань, допомагає дитині орієнтуватися в різних життєвих ситуаціях.
Цей курс має загальноосвітній, світоглядний, культурологічний, етичний характер.  Зміст  спирається на основи християнської моралі, яка є традиційною складовою культури українського народу, відповідно до «Національної програми виховання дітей та учнівської молоді в Україні».

 

Розробки уроків | Переглядів: 312 | Завантажень: 135 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №348

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Розробка уроку. «Деформація тіла. Сила пружності. Закон Гука.» 7 клас. Фізика

 

Інноваційні технології, інтерактивні методи навчання – це найуніверсальніші форми, що забезпечують виконання різноманітних завдань за рахунок відео, пазлів, ребусів, виконання онлайн тестів з предмету. Залучення технологій з використанням мобільного телефону на уроці додатково заохочує школярів до вивчення матеріалу уроку та підвищує якість оцінювання їх знань.

Ідеї  даної розробки можна використовувати під час підготовки уроків з будь якого предмета.

 

 

Розробки уроків | Переглядів: 319 | Завантажень: 140 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2022 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024