Шкільний портал
П`ятниця, 26.04.2024, 15:13
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Використання сучасних педагогічних технологій у формуванні читацької компетентності молодших школярів на уроках позакласного читання
[ Викачати з сервера (1.27 Mb) ] 22.06.2017, 07:34

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 04

Назва матеріалу:

Використання сучасних педагогічних технологій у формуванні читацької компетентності молодших школярів на уроках позакласного читання (календарне планування, авторські уроки)

Інноваційний підхід до організації уроків ПЧ визначений через інтерактивні прийоми, методи роботи з текстом, які допомагають вчителю розкрити особливості твору, а дітям повноцінно сприймати його; організувати спілкування, залучити учнів до різних видів діяльності  відповідно власних здібностей та інтересів.

Коло дитячого читання відрегулюване складеними програмами формування читацьких умінь та навичок учнів, календарно – тематичним плануванням уроків ПЧ, що сприяє створенню в дитини уявлення про розмаїття світу книжок за тематикою, авторським  складом, жанрами, кількістю видань, розкриває інноваційні підходи до організації уроків даного типу.

Кожний урок неповторний, дає можливість розкритись дитині згідно своїх інтересів та вмінь, зацікавитись роботою, спонукає до ефективного розвитку навичок читацької самостійності. Розробки уроків нестандартні за типом, різні за інноваційними технологіями, спрямовані на те, щоб через зацікавленість залучити третьокласників до текстуального вивчення програмних творів, формувати у школярів уявлення про літературу як мистецтва слова. Випереджальні творчі домашні завдання, завдання за вибором, за інтересом сприяють активізації учнів до співпраці у підготовці до уроку ПЧ, виховують любов до читання та аналізу прочитаного.

Щоурочно учителька заздалегідь визначає шляхи підготовки учнів до уроку, включає всіх дітей у своїх співрозмовників, співавторів, спів помічників у підготовці цікавих уроків ПЧ. Відбувається розподіл навантаження на кожного учня рівномірно, поступово. В результаті такої організації роботи учні привчаються працювати з книгою, приходять на урок добре підготовленими, активно включаються в обмін враженнями від прочитаного, постійно отримують задоволення від навчання. Створена ситуація успіху допомагає літературному читанню стати щоденною потребою для дитини.

 

 
 
 
 
 
 
Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 11825 | Завантажень: 9531 | Коментарі: 23 | Рейтинг: 4.5/42
Всього коментарів: 231 2 »
avatar
0
1 zoyabuzulak • 19:43, 10.07.2017
Читання - це віконце, через яке людина пізнає світ. Тому в початковій школі одне із провідних завдань - формування читацької компетентності учнів. А цікаві уроки позакласного читання - одн із шяхів формування цих компетенотностей.
avatar
0
2 ЯЛ • 09:51, 19.07.2017
Дякую за підтримку! Я теж вважаю, що для початковї школи саме формування читацької компетентності є одним із найприорітетніших напрямків!
avatar
0
3 trotskaya_lyuda24 • 14:09, 14.08.2017
Робота, представлена автором сучасна і актуальна . Вимоги ,  які сьогодні постають перед початковою школою - формування компетентностей молодшого школяра неможливі без формування читацької компетентності учнів . Представлені в збірці уроки різноманітні , цікаві , використані різні інтерактивні форми та прийоми , методи роботи з текстом . Вважаю , що  на таких уроках байдужих учнів не буде ! А результатом буде - читацька компетентність учнів та їх любов до читання.    Дані матеріали допоможуть учителю у підготовці не тільки до уроків позакласного читання , а і заохотять до пошуку власних авторських ідей.
avatar
0
4 ЯЛ • 14:22, 14.08.2017
Дякую за такий змістовний і теплий відгук. Сподіваюсь, що матеріал дійсно станить у пригоді!!!!
avatar
0
5 olegmeshcko • 16:11, 14.08.2017
Читання пронизує всі сфери життєдіяльності людини, стає основою освітньої, пізнавальної, інформаційної, професійної діяльності, а також провідною навичкою самоосвіти людини впродовж життя. Привити любов до читання, сформувати читацьку компетентність та здійснити літературознавчу пропедевтику - головне завдання вчителя початкової школи.  Дана робота, представлена авторкою, створює найкращі умови для здійснення цих завдань сучасного вчителя. Вона містить інноваційні методи та прийоми роботи на уроках ПЧ, які неодмінно зацікавлять учнів до читання, навчать працювати з книгою в цілому та активізують пізнавальний інтерес кожного школяра без виключення. Дякую, що поділились з нами власним досвідом, неодмінно використаю цей матеріал у своїй діяльності.
avatar
0
6 ЯЛ • 12:28, 15.08.2017
Дякую, за схвальний відгук. Дійсно, в наш час інформаційних технологій, дуже важливо привити у дітей любов до книги, дати їм зрозуміти, що саме книга зможе відкрити для них нові знання у різномантний навколишній світ. Рада, що мій матеріал вас зацікавив.
avatar
0
7 elg1 • 11:26, 16.08.2017
Доброго дня! Ознайомившись зматеріалами не могла стриматись, щоб не написати відгук. Я працює в освіті вже
не перший рік і хочу підкреслити, що готуючись до уроків ПЧ, діти повинні не
лише вибрати і прочитати необхідну і відповідну темі уроку книжку, а й
підготуватися розповісти про неї і про прочитанні твори. Незалежно від
особливостей теми і прочитаної дітьми до уроку літератури, основним правилом
повинно залишатися одне й теж: у процесі бесіди не повинно бути жодногопитання, на яке можна було би відповісти «просто так», не прочитавши уважно
твору; жодного питання, відповідь на яке і без того зрозуміла і не викликає ні
в учителя, ні у дітей дійсної потреби почути його і обговорити.
 
Саметакий підхід забезпечує достатній рівень начитаності, належну обізнаність у
доступному колі читання і вміння швидко у ньому орієнтуватися. А це, в свою
чергу, сприяє формуванню читацьких інтересів, уподобань і на цій основі
відчиняє двері для індивідуалізації читання у дітей різного рівня розвитку
багатогранної художньої, довідникової, науково-пізнавальної літератури, дитячої
періодики. Дякуючи таким урок, які запропоновані конкурсантом, цього можна
досягти. Бажаю вам успіхів і подалі на освітній ниві.
avatar
0
8 ЯЛ • 12:22, 16.08.2017
Дякую, за вашу оцінку моєї роботи! Сподіваюсь, що матеріали стануть вам у пригоді
avatar
0
9 super_las • 13:30, 18.08.2017
Методичні матеріали запропонованої роботи,глибоко продумані, повністю відповідають програмі та сучасним вимогам.
Спостерігається інноваційний підхід до організації уроків позакласного читання
визначений через інтерактивні прийоми, методи роботи з текстом у відповіді
власних здібностей та інтересів.
Дуже вдало конкурсантка відрегулювала коло
дитячого читання. Розробки уроків ПЧ нестандартні за типом, різні за
інноваційними технологіями. Для мене, як молодого фахівця, цей матеріал стане у
пригоді. Дякую за можливість розширювати свої професійні знання)
avatar
0
10 ЯЛ • 12:54, 19.08.2017
Дякую, вам за коментар. Сподіваюсь, що матеріал стане вам у пригоді.
1-10 11-18
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024