Шкільний портал
П`ятниця, 28.07.2017, 08:42
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 2974
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 1
Користувачів: 2
larochka, antochkiv
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Конспект уроку літературного читання в 4 класі. В. Драгунський. Оповідання «Він живий і світиться» (рос.)
[ · Скачати дистанційно (20 МБ) ] 28.06.2017, 22:29

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 111

Назва матеріалу:

Конспект уроку літературного читання в 4 класі. В. Драгунський. Оповідання «Він живий і світиться» (рос.)

Даний матеріал містить розробку компетентнісно орієнтованого уроку з елементами літературної дослідницької діяльності молодших школярів і презентацію до уроку.

Навчання шляхом досліджень в сучасній освітній практиці розглядається як один з ефективних способів пізнання навколишнього світу дитиною.

Одне з основних практичних завдань уроку - розвиток загальних умінь і навичок, необхідних у дослідницькому пошуку: вміння бачити проблеми; вміння ставити запитання; вміння висувати гіпотези; вміння і навички спостерігати і робити висновки; вміння і навички роботи з текстом; вміння висловлювати судження, аргументувати (захищати) і доводити свою думку; вміння працювати з інформацією (виділення головного, формулювання висновку, логіка викладу) тощо.

Метою вчителя стає створення таких умов на уроках літературного читання, в яких дитина навчиться дивуватися несподівано сказаному слову, цікаво виписаному пейзажу, захоче зрозуміти автора та вчинки героїв, захоче досліджувати літературний текст, і з позиції дослідника зробити відкриття, вирішити літературні проблеми в рамках аналізу тексту.

Такий урок-дослідження дозволяє поєднувати розвивальне і проблемне навчання, застосовувати ІКТ. Головним методом освоєння нового є в цьому випадку метод проблемного вивчення матеріалу, що знаходиться в тісному взаємозв'язку з пошуковими і дослідницькими методами, при яких учні ведуть під керівництвом учителя або самостійно пошук і дослідження проблем, творчо застосовують і добувають знання.

 

 
 
 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 753 | Завантажень: 631 | Коментарі: 7 | Рейтинг: 5.0/636
Всього коментарів: 7
avatar
1
Раніше я не мала пошти гугл, але все ж вирішила зареєструватися, щоб мати можливість прокоментувати. На жаль, мало хто коментує подібні речі в мережі, хоча, мені здається, саме тут і потрібно підкреслювати важливість і ділитися враженнями.
Я також учитель, але працюю зі старшими класами. Моя дочка закінчила третій клас, і мені дуже хотілося б, аби один із уроків у її школі пройшов по цьому авторові (Драгунському) саме в такому форматі, який запропонував цей учитель. Я не перший раз зустрічаю матеріали уроків Наталі, і не тільки на чьому сайті. Я можу сказати, що вони мені, як також професіоналу в нашій сфері, здаються одними з найбільш підходящих для дітей, найбільш вдалими для сприйняття, розуміння та перенесення знань із книги в реальне життя. Дану розробку я запропоную учительці своєї дочки - думаю, вона буде рада провести цікавий і всебічно розвиваючий урок для своїх учнів.
Із повагою, Оксана. Буду рада бачити і далі ваші розробки уроків, бо вони допомагають і мені правильно проводити домашні заняття з дитиною.
avatar
2
Шановна Оксано! Дякую Вам за прекрасну оцінку уроку. Хочеться творити, писати і складати нові розробки уроків. Бажаю Вам творчих успіхів в роботі, відмінних оцінок доньці в школі, хай тільки найприємніші дні будуть у вашому житті! smile  flower  heart
avatar
3
Структура уроку відповідала вимогам компетентнісно-орієнтованого уроку. Учитель використала різні методи й форми навчальної діяльності, спрямовані на розвиток основних видів мовленнєвої діяльності. Вразило різноманіття методів, форм та прийомів навчання, які забезпечували формування як предметних (комунікативної, читацької тощо), так і ключових (соціальної, здоров’язберігаючої, творчо-діяльнісної тощо) компетентностей.
avatar
4
Ваша робота одна з небагатьох, яка відрізняється високим рівнем, як методичним, так і практичним. Дякую за гідну роботу! Професійно, грамотно, продумано. Найсильніший конкурсний матеріал!
avatar
5
Цікавий урок! Учитель звертає увагу учнів на ставлення автора до своїх героїв і до оточуючого їх світу, на словесно-образну природу художнього твору, на моральні проблеми, які хвилюють автора. Діти вчаться відчувати красу слова, цінувати образність словесного мистецтва. 
Це урок-діалог потенційних творчих можливостей учня і вчителя, які повинні діяти разом, бути товаришами, партнерами. Дякую, отримала задоволення!
avatar
6
В уроці використані різні прийоми технології розвитку критичного мислення, які сприяють розвитку вміння знаходити і аналізувати інформацію, вчать мислити об'єктивно і різносторонньо. Зміст уроку відповідає віковим можливостям дітей. Урок сподобався! Дякую!
avatar
7
Шановні колеги! Спасибі величезне за Ваші професійні коментарі. Дуже приємно читати слова високої оцінки від людей, які самі є втіленням таланту та відданості своїй справі.
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Copyright MyCorp © 2017