Шкільний портал
П`ятниця, 26.04.2024, 12:36
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Розробка уроку інформатики за темою «Створення та виконання програм у середовищі Scratch» (4 клас)
[ · Скачати дистанційно (26 МБ) ] 27.06.2017, 21:19

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 12

Назва матеріалу:

Розробка уроку інформатики за темою «Створення та виконання програм у середовищі Scratch» (4 клас)

Дана розробка призначена для проведення уроку інформатики  у нестандартній формі (урок-змагання) для учнів 4 класу, які вивчають інформатику з 2 класу та навчаються за підручником Коршунової О.В. Розробка містить конспект уроку, мультимедійну підтримку (презентація, фізкультхвилинка) та допоміжні матеріалі (проекти у Scratch, блок-схеми)

Дана розробка націлена на організацію діяльності учнів початкових класів по сприйняттю, осмисленню і запам'ятовуванню нових знань і способів діяльності при вивченні теми «Алгоритми з розгалуженням і повторенням».

Вивчати програмування у початковій школі досить складно, тому проведення уроків у ігровій формі, у формі змагань дає можливість вчителю не тільки навчити учнів складати і виконувати алгоритми з розгалуженням і повторенням, а й успішно розвивати логічне та алгоритмічне мислення учнів, пам'ять, увагу, пізнавальну активність, здатність швидко сприймати інформацію. Існує думка, що навчившись програмувати, наші діти завдяки своєму інтелекту, креативу та освіченості зможуть вплинути на історичний розвиток країни.

Scratch - середовище програмування, яке доцільно використовувати при вивченні програмування у початковій школі. Scratch дозволяє дітям створювати власні анімовані та інтерактивні історії, ігри тощо. Проведення уроків інформатики у нестандартних формах, з використанням інтерактивних вправ і прийомів дасть можливість зацікавити молодших школярів до вивчення програмування.

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 5543 | Завантажень: 3688 | Коментарі: 7 | Рейтинг: 5.0/1415
Всього коментарів: 7
avatar
3
1 vladimirovasin • 22:33, 09.07.2017
Чудова розробка, гарний допоміжний матеріал.
avatar
3
2 yalanskayaelen • 14:15, 18.07.2017
Розробка варта уваги вчителів, які викладають інформатику не лише у початковій школі
avatar
2
3 sch2sinelnikovo • 17:00, 18.07.2017
Автору матеріалу бажаю успіхів у конкурсній боротьбі!
avatar
4
4 skifia2012 • 11:41, 24.07.2017
Вважаю поданий матеріал цікавим та корисним. Дякую за роботу, взяла до своєї скарбнички.
avatar
2
5 stopalias • 22:32, 07.08.2017
Интересный урок. Обязательно воспользуюсь данным материалом в своей работе. Спасибо.
avatar
0
6 maximyalan • 14:02, 09.09.2017
Підтримуєм і чекаєм на перемогу у конкурсі!)
avatar
0
7 yalanskayaelen • 17:39, 19.09.2017
Дякую усім за підтримку!
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024