Шкільний портал
П`ятниця, 26.04.2024, 10:59
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Флеш-відео: сучасно, цікаво, просто
[ · Скачати дистанційно (25 МБ) ] 28.06.2017, 22:41

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 125

Назва матеріалу:

Флеш-відео: сучасно, цікаво, просто

Призначено для вчителів англійської мови. Спрямована на ознайомлення із флеш-технологіями, а також містить рекомендації. щодо створення та застосування флеш-відео на уроках іноземної мови. У відео додатку розміщено зразки флеш-відео створені автором брошури.

Актуальним є питання вивчення мови за допомогою комп’ютерних технологій, або як їх називають за кордоном  computer assisted language learning (CALL). Якщо  перекласти абревіатуру ми матимемо слово «виклик або вигук». Значимість моєї роботи можна пов’язати  з тим, що нові цифрові технології можуть звільнити наш мозок від рутинних операцій запам’ятовуваня   для збереження інформації. Технології звільняють від механічних аспектів мислення для вирішення творчих завдань.На уроках учні мають можливість використовувати ІКТ під керівництвом та з допомогою вчителя, а також самостійно виконувати завдання; вони можуть дивитися відео, переглядати книги, читати газети та періодику онлайн. Усе це вимагає посиленої роботи вчителя, спрямованої не лише на розвиток вміння учнів працювати з сучасними технологіями, а також на самоосвіту, пов’язану з освоєнням нових можливостей ІКТ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 683 | Завантажень: 254 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024