Шкільний портал
Понеділок, 06.05.2024, 18:07
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Програма для створення тестів у вигляді гри «О, щасливчик»
[ Викачати з сервера (132.1 Kb) ] 27.06.2017, 21:20

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 13

Назва матеріалу:

Програма для створення тестів у вигляді гри «О, щасливчик»

Багато комп’ютерних програм мають просте оформлення, чим не достатньо зацікавлюють учня для проходження тесту. Створена тестова оболонка поєднує елементи оцінювання знань з елементами гри. Вигляд і правила проходження тестів максимально наближений до принципу гри «О, щасливчик».

Проведення поточного чи підсумкового оцінювання у вигляді тестування за допомогою створеної комп’ютерної програми безумовно збільшить інтерес учнів до предмету і стимулює якісніше підготуватися до тестування.

 

Користувач має змогу за допомогою створеної програми відкрити будь-який текстовий файл, створений у текстовому редакторі «Блокнот», який повинен бути правильно оформлений. Вимоги до оформлення подані у програмі.

Тест повинен бути складений таким чином:

У першому рядку – перше питання, у наступних чотирьох рядках – чотири варіанти відповіді, у наступному рядку – номер правильної відповіді з чотирьох запропонованих. Всього має бути 12 запитань. Тест доцільно складати так, щоб спочатку йшли простіші питання, а потім складніші.

Якщо намагатися відкрити текстовий файл, який не відповідає цим вимогам, програма видасть повідомлення «Файл не відповідає вимогам».

 

Правила проходження тесту:

Учаснику дається по одному запитанню. Лише після правильної відповіді кількість набраних балів збільшується на 1 і учасник отримує наступне запитання. Всього 12 запитань на 12 балів.

Запитання мають йти спочатку простіші, потім складніші. Якщо учасник не може відповісти на простіші питання, в нього не буде змоги перейти до складніших.

Якщо на якомусь питанні учасник обирає неправильну відповідь, його набрані бали «згоряють» до найближчих фіксованих балів, які учасник вже набрав, і тест починається з початку. Фіксованими балами є «3», «6», «9».

В тестах передбачено дві підказки «50 на 50», використавши які, програма позначає дві неправильні відповіді з чотирьох запропонованих. Два рази цю підказку на одному запитанні використати не можна.

В будь-який момент учасник, якщо не впевнений що знає відповідь на питання, може «забрати бали» які в нього вже є, натиснувши на відповідну кнопку. Після цього тест почнеться знову.

Тест закінчується у випадках:

  • учень відповів на всі 12 питань;
  • учень дав не вірну відповідь;
  • учень забрав бали.

В кінці тесту висвітлюється напис з кількістю набраних балів.

У лівому верхньому куті програми знаходиться кнопка «Вихід».

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 776 | Завантажень: 63 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024