Шкільний портал
Вівторок, 07.05.2024, 16:00
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Енергетика і довкілля: ми не можемо жити без енергії. Соціальна акція «Енергозберігаюча електрична лампочка»
[ Викачати з сервера (984.6 Kb) ] 28.06.2017, 22:52

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 144

Назва матеріалу:

Енергетика і довкілля: ми не можемо жити без енергії. Соціальна акція «Енергозберігаюча електрична лампочка»

Враховуючи набуті знання старшокласників, ефективними виявились уроки – дискусії, постановка екологічного експерименту, уроки конференції, круглі столи, екологічний факультатив.

Важливе значення має участь учнів у природоохоронних акціях, залучення учнів до виконання науково-дослідної роботи, які дозволяють реалізувати форми і методи екологічного виховання, зокрема методів, постулатів і прийомів діалогіки, що підвищує мотивацію до самопізнання, активізує рефлексію, сприяє подоланню бар’єрів спілкування, формуванню нового типу світогляду сучасної людини, здатної до розв’язання глобальних проблем цивілізації, людини для якої властивий здоровий спосіб життя і такі моральні якості як витримка, доброта, толерантність, порядність, милосердя і вдячність.

Зміст уроку, що пропонується на розсуд громадськості, має на меті ознайомити учнів з поняттями енергоефективності, звернути увагу на способи економного та ефективного використання енергії, обґрунтувати ефективність і екологічність використання енергозберігаючих електричних лампочок;

розвивати вміння аналізувати, бачити проблеми, шукати шляхи вирішення, мотивувати учнів до ощадливого використання електро- та теплової енергії у школі та вдома;

формувати навички ощадливого енергоспоживання, ціннісного ставлення до природи, її багатств, до збереження кращих традицій українського народу.

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 800 | Завантажень: 38 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024