Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 144
Назва матеріалу:
Енергетика і довкілля: ми не можемо жити без енергії. Соціальна акція «Енергозберігаюча електрична лампочка»
Враховуючи набуті знання старшокласників, ефективними виявились уроки – дискусії, постановка екологічного експерименту, уроки конференції, круглі столи, екологічний факультатив.
Важливе значення має участь учнів у природоохоронних акціях, залучення учнів до виконання науково-дослідної роботи, які дозволяють реалізувати форми і методи екологічного виховання, зокрема методів, постулатів і прийомів діалогіки, що підвищує мотивацію до самопізнання, активізує рефлексію, сприяє подоланню бар’єрів спілкування, формуванню нового типу світогляду сучасної людини, здатної до розв’язання глобальних проблем цивілізації, людини для якої властивий здоровий спосіб життя і такі моральні якості як витримка, доброта, толерантність, порядність, милосердя і вдячність.
Зміст уроку, що пропонується на розсуд громадськості, має на меті ознайомити учнів з поняттями енергоефективності, звернути увагу на способи економного та ефективного використання енергії, обґрунтувати ефективність і екологічність використання енергозберігаючих електричних лампочок;
розвивати вміння аналізувати, бачити проблеми, шукати шляхи вирішення, мотивувати учнів до ощадливого використання електро- та теплової енергії у школі та вдома;
формувати навички ощадливого енергоспоживання, ціннісного ставлення до природи, її багатств, до збереження кращих традицій українського народу.
|