Шкільний портал
Середа, 08.05.2024, 02:17
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Блог учнів 3-В класу
[ · Скачати дистанційно (Перейти) ] 28.06.2017, 22:53

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 146

Назва матеріалу:

 

Блог учнів 3-В класу

Найдоступнішим і найпоширенішим хмарним сервісом є мережеві щоденники (блоги) – невеликі веб-сайти, автори яких можуть керувати доступом до інформації, розміщеної у блозі: робити їх доступними або для всіх користувачів, або тільки для певного кола читачів. «Блог» – віданглійськогоbloging (блогінг) – вхід у «світовепавутиння», в якомулюдинаведе свою колекціюзаписів.  До перевагданоїтехнологіївідносяться: відкритістьінформаційногонаповнення для всіхучасників, оперативністьрозміщенняінформації і доступу до неї,  незалежністьвідіндивідуальногографікувідвідуванняучасниками блогу,  інтерактивність – учасники мережного співтоваристваможутьзалишати у щоденникувласні записи, читатиповідомлення та публікації ,коментуватиповідомлення і відповідати на коментарі.

Використання блогу в моїй педагогічній практиці  постійно розвивається та  покращується з кожним його використанням. 

На блозі я можу розмістити інформацію, яку потім зможуть побачити інші і скористатися нею. Завдяки блогу деякі учні стали брати активну участь у житті класу. Блог допомагає організовувати різні види діяльності як на уроці, так і в позаурочний час. Для мене найголовніше в роботі з блогом- це співпраця між мною, учнями, батьками.

На головній сторінці  «Портфоліо» розміщені фотографії та слайд шоу, присвячені різним подіям шкільного та класного життя. Ця сторінка призначена і для дітей і для батьків. Тут же  я розмістила форму для зворотного зв'язку з учням. 

У   блоці на сторінці «Поради батькам» залишають свої поради  лікарі, психологи та соціальні робітники.

На протязі року учні працюють над проектом. Це велика пошукова, творча та інформаційна робота. Результати цієї роботи показані на сторінці «Наш проект».

Я  розмістил аелектронний журнал класу, батьки мають можливість онлайн контролювати успішність своїх дітей.

Освітні завдання для мого  блогу:

  • інформаційна підтримка освітнього процесу.
  • спілкування з батьками. Передбачається, що батьки будуть знайомитися зі змістом цих сторінок і залишати свої коментарі, відгуки, пропозиції.
  • спілкування з колегами. Передбачається, що інші вчителі, заходячи на мій блог, знайдуть для себе що-небудь цікаве.

Щоб перейти та ознайомитись з блогом вчителя, натисніть у верхньому лівому кутку сторінки посилання "Скачати дистанційно"

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 1098 | Завантажень: 446 | Рейтинг: 4.3/20
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024