Шкільний портал
Вівторок, 07.05.2024, 23:12
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 636
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Розробка уроку «Україна. Загальна характеристика. Визначні місця»
[ Викачати з сервера (1022.3 Kb) ] 28.06.2017, 22:56

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 150

Назва матеріалу:

Розробка уроку «Україна. Загальна характеристика. Визначні місця»

Тема «Україна» вивчається у 5, 6,7,8-х класах, а тому окремі завдання і вправи і вправи є актуальними у виховання національно-патріотичних почуттів.

У представленому матеріалі  розробки уроку подано цікаві лексико-граматичні завдання.Розробка містить диференційовані завдання,  які учні виконують у різних формах: індивідуальній, парній, груповій.  Творчі завдання спрямовані на узагальнення знань про загальну характеристику України, аналіз та порівняння фактів про характер Українців, доведення даних, поданих у таблиці, поданих у таблиці. Ігрові вправи розробки стимулюють мовну активність, розвивають творчу уяву та мовленнєву здогадку.

Виконання вправ і завдань сприяє  вихованню почуття  любові та гордості за свою країну, її трудолюбивий і талановитий народ.

У даній розробці вміщено сучасний матеріал, інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу  з англійської мови.

Виконання міні-проектів у групах дозволяє кожному учню виконати посильне завдання та проявити творчу активність у міру своїх здібностей та нахилів.

Діяльнісний підхід до викладу навчального матеріалу сприяє формуванню та розвитку комунікативної компетенції школярів.

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 796 | Завантажень: 31 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024