Шкільний портал
Вівторок, 07.05.2024, 18:19
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

ПРОЕКТ «Значення хімічних елементів для росту та розвитку рослин. Які елементи потрібні нашим зеленим друзям? »
[ Викачати з сервера (11.01 Mb) ] 28.06.2017, 22:56

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 151

Назва матеріалу:

ПРОЕКТ «Значення хімічних елементів для росту та розвитку рослин. Які елементи потрібні нашим зеленим друзям? »

В даній роботі представлено паспорт проекту, план-конспект узагальнюючого уроку «Кругообіг кисню в проироді. Використання кисню. Біологічна роль. Захист проекту «Значення хімічних елементів для росту та розвитку рослин. Які елементи потрібні  нашим зеленим друзям?», презентація учнів, презентація учителя, електронне тестування з теми, випуск учнівського бюлетеня.

Пропонується використовувати роботу   над проектом  для учнів  7 класу для узагальнення  знань не тільки про кисень, але й про інші хімічні елементи. Робота має вагому практичну складову та проблемну ідею, яка цікава для учнів як сільської так і міської школи.

 

Паспорт проекту.

ПРОЕКТ «Значення хімічних елементів для росту та розвитку рослин. Які елементи потрібні нашим зеленим друзям? »

Цілі проекту: розширити  знання  учнів важливість хімічних знань, про значення  хімічних елементів, взаємозв’язок розвитку рослин від вмісту хімічних елементів в поживних речовинах, формування навичок практичного використання хімічних знань в житті,  в побуті,  формування знань  про агрохімію та хімічних технологіях, вирішенні екологічних проблем.

формувати вміння виконувати  експериментальні та практичні дослідження;

формування активної  громадянської позиції в питаннях екології;

поглибити знання з  розвитку хімічної науки та досягнень в галузі хімічних знань; 

формувати позитивного ставлення до вивчення хімії та значущості хімічних знань в життєдіяльностіі сучасної людини;

навчити оформляти результати своєї роботи у формі  інформаційних листів та комп’ютерних  презентацій;

формувати навички аналізу та самоаналізу проектних презентацій;

заохочувати учнів брати участь в проектних та дослідницьких роботах.

Міжпредметні зв’язки: хімія (основний), біологія, екологія,  інформатика (допоміжні).

Методи вивчення теми: аналіз літератури, , аналіз результатів експериментальних робіт,

Організація роботи: робота однією командою в складі 4 учнів

Основні етапи роботи над проектом

І етап. Оголошення теми. Мети та завдань проекту.

Складові  співпраці:

  1. Позитивне взаємовідношення.
  2. Індивідуальна відповідальність.
  3. Взаємне спілкування (повага , прислуховуються)
  4. Комунікативні вміння
  5. Поступове формування практичних навичок.

ІІ етап. Формування групи, розподіл та  організація роботи в групі ( Визначення мети, формулювання гіпотез, розробка плану діяльності, визначення шляхів пошуку інформації).

ІІІ етап.  Виконання проекту. Постановка експериментальних досліджень та їх проведення.

ІV етап. Оформлення презентацій.

V етап. Виконання проміжних самостійних робіт та узагальнюючих контрольних тестів.

V етап. Презентація проекту, підбиття підсумків.

Робота над проектом тривала протягом вивчення теми 3 тижні.

 

 

 
 
 
 
Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 867 | Завантажень: 30 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
avatar
0
1 Людмила Мудрак • 11:47, 16.07.2017
Метод проектів - це один із інноваційних та ефективних методик сучасної школи, який подобається дітям! Матеріал цікавий.
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024