Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 151
Назва матеріалу:
ПРОЕКТ «Значення хімічних елементів для росту та розвитку рослин. Які елементи потрібні нашим зеленим друзям? »
В даній роботі представлено паспорт проекту, план-конспект узагальнюючого уроку «Кругообіг кисню в проироді. Використання кисню. Біологічна роль. Захист проекту «Значення хімічних елементів для росту та розвитку рослин. Які елементи потрібні нашим зеленим друзям?», презентація учнів, презентація учителя, електронне тестування з теми, випуск учнівського бюлетеня.
Пропонується використовувати роботу над проектом для учнів 7 класу для узагальнення знань не тільки про кисень, але й про інші хімічні елементи. Робота має вагому практичну складову та проблемну ідею, яка цікава для учнів як сільської так і міської школи.
Паспорт проекту.
ПРОЕКТ «Значення хімічних елементів для росту та розвитку рослин. Які елементи потрібні нашим зеленим друзям? »
Цілі проекту: розширити знання учнів важливість хімічних знань, про значення хімічних елементів, взаємозв’язок розвитку рослин від вмісту хімічних елементів в поживних речовинах, формування навичок практичного використання хімічних знань в житті, в побуті, формування знань про агрохімію та хімічних технологіях, вирішенні екологічних проблем.
формувати вміння виконувати експериментальні та практичні дослідження;
формування активної громадянської позиції в питаннях екології;
поглибити знання з розвитку хімічної науки та досягнень в галузі хімічних знань;
формувати позитивного ставлення до вивчення хімії та значущості хімічних знань в життєдіяльностіі сучасної людини;
навчити оформляти результати своєї роботи у формі інформаційних листів та комп’ютерних презентацій;
формувати навички аналізу та самоаналізу проектних презентацій;
заохочувати учнів брати участь в проектних та дослідницьких роботах.
Міжпредметні зв’язки: хімія (основний), біологія, екологія, інформатика (допоміжні).
Методи вивчення теми: аналіз літератури, , аналіз результатів експериментальних робіт,
Організація роботи: робота однією командою в складі 4 учнів
Основні етапи роботи над проектом
І етап. Оголошення теми. Мети та завдань проекту.
Складові співпраці:
- Позитивне взаємовідношення.
- Індивідуальна відповідальність.
- Взаємне спілкування (повага , прислуховуються)
- Комунікативні вміння
- Поступове формування практичних навичок.
ІІ етап. Формування групи, розподіл та організація роботи в групі ( Визначення мети, формулювання гіпотез, розробка плану діяльності, визначення шляхів пошуку інформації).
ІІІ етап. Виконання проекту. Постановка експериментальних досліджень та їх проведення.
ІV етап. Оформлення презентацій.
V етап. Виконання проміжних самостійних робіт та узагальнюючих контрольних тестів.
V етап. Презентація проекту, підбиття підсумків.
Робота над проектом тривала протягом вивчення теми 3 тижні.
|