Шкільний портал
Понеділок, 06.05.2024, 14:35
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 636
Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Досвід роботи « СИСТЕМА  КЕРУВАННЯ  ТА ОРГАНІЗАЦІЇ  НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА ОСНОВІ МОНІТОРИНГОВОГО ПІДХОДУ ».
[ Викачати з сервера (1.28 Mb) ] 27.06.2017, 21:24

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 19

Назва матеріалу:

 Досвід роботи « СИСТЕМА  КЕРУВАННЯ  ТА ОРГАНІЗАЦІЇ  НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА ОСНОВІ МОНІТОРИНГОВОГО ПІДХОДУ ».

Розвиток сучасного суспільства вимагає модернізації науково-методичної служби та реалізації нових ідей та освітніх ініціатив закладу, впровадження локального моніторингу в систему управління навчально-виховним процесом для реалізації нових підходів в системі роботи закладу нового типу, метою якого є створення механізму активної взаємодії із залученням кожного педагога до свідомого  вдосконалення навчання, що дозволяє сформувати в нього вміння  проектувати свою діяльність, спрямовану на досягнення  запланованого.

Реалізація змісту навчально-виховного процесу вимагає активного підходу, насамперед – визначення в ньому місця особистості не тільки вчителя, а й учня. Актуальність дослідження – сучасні шляхи оновлення освіти, здобуття учнями глибоких знань, пошук шляхів виховання творчої компетентної особистості XXI століття.

У даній роботі представлено досвід  роботи гімназії, завдяки якому у закладі створено умови для розвитку і формування творчо активної, життєво компетентної, духовно багатої особистості, яка здатна знаходити потрібну інформацію, критично її сприймати та обробляти, втілювати в життя свої власні і неповторні ідеї.

Ключові позиції нашої діяльності – націленість на результат, прагнення до успіху  і віра в кожного учня.

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 801 | Завантажень: 52 | Рейтинг: 4.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024