Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 19
Назва матеріалу:
Досвід роботи « СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА ОСНОВІ МОНІТОРИНГОВОГО ПІДХОДУ ».
Розвиток сучасного суспільства вимагає модернізації науково-методичної служби та реалізації нових ідей та освітніх ініціатив закладу, впровадження локального моніторингу в систему управління навчально-виховним процесом для реалізації нових підходів в системі роботи закладу нового типу, метою якого є створення механізму активної взаємодії із залученням кожного педагога до свідомого вдосконалення навчання, що дозволяє сформувати в нього вміння проектувати свою діяльність, спрямовану на досягнення запланованого.
Реалізація змісту навчально-виховного процесу вимагає активного підходу, насамперед – визначення в ньому місця особистості не тільки вчителя, а й учня. Актуальність дослідження – сучасні шляхи оновлення освіти, здобуття учнями глибоких знань, пошук шляхів виховання творчої компетентної особистості XXI століття.
У даній роботі представлено досвід роботи гімназії, завдяки якому у закладі створено умови для розвитку і формування творчо активної, життєво компетентної, духовно багатої особистості, яка здатна знаходити потрібну інформацію, критично її сприймати та обробляти, втілювати в життя свої власні і неповторні ідеї.
Ключові позиції нашої діяльності – націленість на результат, прагнення до успіху і віра в кожного учня.
|