Шкільний портал
Четвер, 16.05.2024, 10:51
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3752
Статистика

Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Урок математики  у 6 класі «Пряма пропорційна залежність» та презентація «Пряма пропорційна залежність. Елементи уроку»
[ Викачати з сервера (1.61 Mb) ] 27.06.2017, 21:36

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 38

Назва матеріалу:

Урок математики  у 6 класі «Пряма пропорційна залежність» та презентація «Пряма пропорційна залежність. Елементи уроку»

6 клас. Нестандартний урок  математики. Виклад  деяких частин нового матеріалу проводять учні. Школярі самостійно підбирали задачі прикладного характеру, з елементами енергозбереження й ілюстрації до них.

Матеріал уроку дає можливість нетрадиційно провести урок на початку вивчення теми. Для вивчення матеріалу підібрані цікаві задачі, розв’язання яких допомагає у вирішенні побутових проблем.

Учні, отримавши випереджуюче завдання, підбирають матеріал й ілюстрації до нього, вивчають його з допомогою вчителя й пояснюють новий матеріал з використанням мультимедійного проектора однокласникам та в паралельному класі. Це сприяє розвитку вмінь передавати свої знання однокласникам, умінню чітко висловлювати свої думки, працювати з комп’ютером, віднаходити потрібний матеріал в мережі Інтернет, умінню вільно триматися у новій ситуації, переборювати страх перед незнайомим.

  Оскільки школа працює над проектом «Енергоефективні школи: нова генерація», то учні задачі підбирали відповідної тематики.

Школярам подобаються виступати в ролі вчителя, що сприяє пропаганді педагогічної праці.

 

 
 
 
 
 
 
Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 1854 | Завантажень: 183 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024