Шкільний портал
П`ятниця, 26.04.2024, 10:35
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Позакласна робота з французької мови як один з чинників оптимізації навчально-виховної роботи з предмету та розвитку творчих здібностей
[ Викачати з сервера (2.39 Mb) ] 27.06.2017, 21:38

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 41

Назва матеріалу:

Позакласна робота з французької мови як один з чинників оптимізації навчально-виховної роботи з предмету та розвитку творчих здібностей учнів.

Організація навчально-виховної позакласної роботи потребує особливого вміння і таланту.

Організація позакласної в школі сприятиме:

  • Удосконалення знань, умінь і навичок учнів з основних видів мовленнєвої діяльності.
  • Розвитку творчих здібностей учнів, самостійності, естетичних смаків.
  • Розвитку потенційного словника з іноземної мови.
  • Підвищенню рівня навченості учнів.

Для організації позакласної роботи з французької мови залучаються майже всі учні. Кожному відводиться своя роль. Діти люблять брати участь у таких позакласних заходах як тиждень французької мови, приготування мюзиклу «Попелюшка», із великим задоволенням позують і готують монологи та діалоги для фільму «Франкофонія 2014 у ЗОШ №5».

Працюючи багато років у школі, я виробила систему позакласної роботи з французької мови.

Учням 1-6 класів властивий інтерес до всього. Їм притаманна емоційність, активність, велике бажання реалізувати наявні щонайменші здібності. А тому на цьому етапі слід працювати з учнями над вивченням пісень, віршиків, скоромовок, інсценівок, різного роду ігор.

Можна організувати :

  • Ранок казок
  • Лялькові вистави
  • Свято алфавіту
  • Різноманітні конкурси та вікторини
  • Гру «Я вивчаю французьку мову»
  • Виставки зошитів, словників, літератури іноземної мови для дітей.

На середньому етапі вивчення іноземної мови (7-11) у підлітків формується соціальна активність, зразки поведінки та певні моральні цінності. Слід враховувати й те, що діти цього віку вимагають більш серйозного ставлення до своїх інтересів, не люблять обмеження до своєї самостійності з боку дорослих. Для них можна організовувати :

  • Різного роду гуртки
  • Факультативи
  • Вечори, свята
  • Конкурси
  • Ігри, вікторини
  • Усні журнали
  • Олімпіади
  • Змагання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 719 | Завантажень: 24 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024