Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 41
Назва матеріалу:
Позакласна робота з французької мови як один з чинників оптимізації навчально-виховної роботи з предмету та розвитку творчих здібностей учнів.
Організація навчально-виховної позакласної роботи потребує особливого вміння і таланту.
Організація позакласної в школі сприятиме:
- Удосконалення знань, умінь і навичок учнів з основних видів мовленнєвої діяльності.
- Розвитку творчих здібностей учнів, самостійності, естетичних смаків.
- Розвитку потенційного словника з іноземної мови.
- Підвищенню рівня навченості учнів.
Для організації позакласної роботи з французької мови залучаються майже всі учні. Кожному відводиться своя роль. Діти люблять брати участь у таких позакласних заходах як тиждень французької мови, приготування мюзиклу «Попелюшка», із великим задоволенням позують і готують монологи та діалоги для фільму «Франкофонія 2014 у ЗОШ №5».
Працюючи багато років у школі, я виробила систему позакласної роботи з французької мови.
Учням 1-6 класів властивий інтерес до всього. Їм притаманна емоційність, активність, велике бажання реалізувати наявні щонайменші здібності. А тому на цьому етапі слід працювати з учнями над вивченням пісень, віршиків, скоромовок, інсценівок, різного роду ігор.
Можна організувати :
- Ранок казок
- Лялькові вистави
- Свято алфавіту
- Різноманітні конкурси та вікторини
- Гру «Я вивчаю французьку мову»
- Виставки зошитів, словників, літератури іноземної мови для дітей.
На середньому етапі вивчення іноземної мови (7-11) у підлітків формується соціальна активність, зразки поведінки та певні моральні цінності. Слід враховувати й те, що діти цього віку вимагають більш серйозного ставлення до своїх інтересів, не люблять обмеження до своєї самостійності з боку дорослих. Для них можна організовувати :
- Різного роду гуртки
- Факультативи
- Вечори, свята
- Конкурси
- Ігри, вікторини
- Усні журнали
- Олімпіади
- Змагання
|