Шкільний портал
Четвер, 16.05.2024, 18:30
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3752
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Шкільна наукова конференція (11 клас). «Енергетика  та енергоефективність»
[ Викачати з сервера (7.83 Mb) ] 27.06.2017, 21:42

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 48

Назва матеріалу:

Шкільна наукова конференція (11 клас). «Енергетика  та енергоефективність»

Шкільна навчальна конференція як вид навчальних занять з фізики має порівняно невелику історію. У конференції і уроку багато спільного, в той же час вона володіє рядом специфічних особливостей. Відрізняються конференції від уроків тим, що нові знання учні здобувають за межами шкільного підручника, додаткової літератури, Інтернету та інших джерел, використовуваних під час підготовки до конференції, доповідей, з якими виступають інші учні.

Конференції сприяють розвитку усного мовлення учнів, вміння грамотно, логічно послідовно викладати відібраний матеріал для доповіді. Успіх конференції визначається, насамперед, якістю її підготовки.

Конференції забезпечують виконання основних дидактичних цілей: навчальної, розвивальної, виховної , діагностично-корекційної  та ін.  

Діти самостійно опрацьовували матеріали з різних джерел, пропонували до уваги як глобальні проблеми так і проблеми енергозбереження у побуті.

В ході підготовки до конференції здійснювалась науково-дослідницька робота  щодо розробки нетрадиційних джерел енергії на основі самотяги. Даний вид енергії в Україні та світі ще не використовується.

 

 

 
 
 
Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 768 | Завантажень: 37 | Рейтинг: 4.7/3
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024