Шкільний портал
Понеділок, 20.05.2024, 01:32
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 638
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Урок – подорож з математики у 3 класі «Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3. Розв’язування рівнянь» .
[ Викачати з сервера (13.93 Mb) ] 27.06.2017, 21:50

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 52

Назва матеріалу:

Урок – подорож з математики у 3 класі «Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3. Розв’язування рівнянь» .      

 

  Мета: ознайомити учнів з прийомом ділення чисел виду 39 : 3;

            формувати вміння ставити питання до задач за поданою умовою;         

            вправляти у розв'язуванні рівнянь;

            розвивати вміння логічно мислити, міркувати;

            виховувати інтерес до предмета, любов до рідного  краю.

Тип уроку:  урок – подорож.

Методи : словесні , наочні, практичні,  інтерактивні.

Обладнання : проектор, ноутбук, картки з прикладами (дод. 1.1),

                          відео та музика (дод. 1.2). 


                                                Хід уроку

  

I. Організаційний момент.

Пролунав дзвінок, починається урок

Працюватимем старанно,

Щоб почуть наприкінці:

Що у нашім 3-м класі

Діти просто МОЛОДЦІ!   (Слайд 1)

Учень. Нікопольщина – це козацька земля!

Нікопольщина – ти батьківщина моя!

Нікопольщина – золотої пшениці лани.

Нікопольщина – батьківщина  найкращих синів!  (Слайд 2)

-Ми народилися і живемо на такій чудовій, мальовничій землі. Тут народилися і живуть наші батьки, тут – коріння славетного нашого роду.  ! І сьогодні ми з вами здійснимо математичну подорож стежками рідного краю.

А подорожувати ми будемо ось по  цій карті:

С.  Кам’янське       -----                 пл. Б. Хмельницького            -----         м. І.Сірка   -----

Водоспад          -----            Цілюще джерело           -----           С.  Кам’янське.

 (Слайд  3)

-Починаємо з с. Кам’янського (Слайд 4) , щоб потрапити до наступної зупинки нам треба перевірити домашнє завдання, написати математичний диктант та каліграфічну хвилинку.


II. Актуалізація опорних знань.

 

1. Перевірка домашнього завдання.

 

2. Каліграфічна хвилинка.  (Слайд 5)

-А чи знаєте ви, що у Нікопольському районі   68 населених  пунктів.

-Запишіть каліграфічно число, яке вказує на кількість пунктів.

-Яке це число? Скільки у цьому числі десятків, одиниць?

-Розкладіть число 68 на розрядні доданки.

3. Математичний диктант. (Слайд 6)

Перший множник 14, другий – 5. Знайдіть добуток.

Ділене 540, дільник 6. Знайдіть частку.

Число 17 збільшили в 3 рази.

Знайдіть частку чисел 240 і 4.

На яке число треба помножити 7, щоб отримати 560?

На яке число треба розділити 320, щоб отримати 8?

Відповіді: 70, 90, 51, 60, 80, 40.

 

-Молодці, ми з вами потрапили до м. Нікополь, на пл. Б. Хмельницького.   (Слайд 7)

- А чи знаєте ви хто такий Б. Хмельницький. (Відео 1 )

-Продовжуємо нашу подорож.


III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
- Сьогодні на уроці ми ознайомимося з новим  прийомом ділення двоцифрового числа на одноцифрове.

-Подорожуючи рідним краєм ми проїжджаємо лани пшениці, плодові сади та овочеві поля.


IV. Вивчення нового матеріалу.  


1. Підготовча робота. ( На слайді завдання)
- Назвіть двоцифрові розрядні числа, які можна розділити на 2 (20; 40; 60; 80); на З (З0; 60; 90).  (Слайд 8)
- Подайте число 36 різними способами у вигляді суми двох доданків, кожний із яких ділиться на 2.  (Слайд 9)
- Замініть число 72 сумою зручних доданків, кожний із яких ділиться на 4.


2. Аналіз способу обчислень . (Пояснення на дошці)
- Розгляньте записи і поясніть спосіб ділення 39 : 3 = (З0 + 9): 3 =

З0 : 3 + 9 : 3 = 10 + 3 = 13   (Слайд 10)
(Для того, щоб поділити двоцифрове число на одноцифрове, потрібно число 39 розкласти на суму розрядних до банків, а потім кожний з доданків розділити на 3. Результати додати.)
                                                  Пам'ятка  (Слайд 11)
1) Замінюю ділене сумою розрядних доданків.
2) Ділю кожний доданок суми на число.
3) Додаю отримані частки.


3. Первинне закріплення .

-Діти, у кожного на парті лежать овочі з Нікопольських полів, дотримуючись алгоритму ділення запишіть розв’язок виразів.  ( 84 : 2, 69 : 3, 46 : 2, 93 : 3).

(Приклади записані на овочах ( додаток 1. 1) )

-Молодці, ми потрапили з вами на історичне місце – м. кошового отамана Івана Сірка. (Відео 2) (Слайд 12)

- Час нам з вами відпочити.


Фізкультхвилинка (пісня «Ми маленькі козачата»)     (Слайд 13)

-Продовжуємо нашу подорож.     
V. Розвиток математичних знань.  
1. Робота над задачею. (Задача № 889)      (Слайд 14)

Крім злакових культур на Нікопольщині ще вирощують і гречку.
- Прочитайте задачу.
-Що відомо? Що треба взнати?
-Якою дією шукатимемо відповідь на питання завдання? (Діленням)


2. Розв'язування рівнянь , виразів з буквеними значеннями.

- Те місце, куди ми направляємося пов’язане з водою та гранітом. Розв’язавши завдання , ви зможете там опинитись.

(Виконання завдання №890, 891 самостійно)

Перевірка (Слайд 15, 16)

-Ось ми і потрапили з вами до чарівного світу води та граніту. (Відео 3)   (Слайд 17)


4. Творча робота над задачами. (№892, 893)

- Ідучи до наступної зупинки, ми відвідаємо хлібопекарню. (Задача №892)   (Слайд 18)
-Прочитайте умову задачі.
- За скільки годин прикрашає 24 торти один кондитер? (За З години)
- За скільки годин прикрашає 24 торти другий кондитер? (За 2 години)
- Поставте питання до задачі, щоб остання дія була додавання. .
Скільки тортів за І годину прикрашають обидва кондитери?
                             (Учень розв’язує задачу біля дошки)
Задача №893.
Знайомство з задачею, складання короткого запису на дошці та  самостійне розв'язання.

- Ось ми і потрапили з вами до с. Борисівка, яке славиться цілющим джерелом. (Відео 4)    (Слайд 19)

VI. Підсумок уроку.

1. Вправа «Мікрофон».

-Тепер, коли усі найкращі місця пройдено, ми можемо повернутися додому. (Слайд 20) Ви порадували нас своїми знаннями з математики, своєю активністю, працездатністю, умінням співпрацювати з вчителем та товаришами,  а які враження у вас залишилися від уроку?

- Що ми сьогодні навчилися?

- Чи сподобалась вас мандрівка?

- Що вам найбільше запам'яталось?

- Яку мандрівку ви б хотіли здійснити наступного разу ?

VII. Домашнє завдання.  (Слайд 21)

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 1270 | Завантажень: 55 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024