Шкільний портал
Середа, 01.05.2024, 23:25
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Деякі практичні аспекти формування комунікативної особистості у пришкільному мовному таборі
[ Викачати з сервера (17.0 Kb) ] 27.06.2017, 21:55

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 59

Назва матеріалу:

Деякі практичні аспекти формування комунікативної особистості у пришкільному мовному таборі

Мрія кожної дитини - піти на літні канікули відразу після закінчення навчального року. Мрія кожного батька та матері - бачити, як власні діти навчаються із задоволенням під час літніх канікул. А чому б не поєднати мрії, і прийняти одне рішення?

              Саме з такою метою створювались мовні табори при школах в нашому регіоні. Занурення в мовне середовище у незвичайній для школярів формі  - постійна гра із невимушеним залученням дітей до співробітництва – ось вагоме_______ЗАПОРУКА успіху. Для того, щоб діти не втратили інтерес до активної діяльності, слід застосовувати різноманітні форми та методи роботи. Про деякі із них хочеться сказати в першу чергу. На попередньому етапі знайомства доцільно провести гру із залученням карток, які пропонуються дітям для заповнення.

NAME

FROM

HOBBY

FRIEND’S NAMES

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

              Кількість стовпців може варіюватися викладачами із врахуванням інтересів та захоплень дітей. А от кількість рядків має дорівнювати не менше ніж третині загальної кількості учасників гри. За певний час (3, 5, 7 хвилин) діти мають заповнити таблицю. Перемагає той, хто набере більшу кількість інформації. Відповідно, переможець отримує нагороду.

              Подобається школярам гра  «Сніжки» (Snowball ). Викладач попередньо  готує питання, які занотовуються на шматках паперу. Приклади питань:

Have you got a pet?

Do you like  sport?

What is your favourite  book(cartoon)?

What do your friends like to do?

Can you ride a bike?

What do you like to do on holidays?

What do you do at the rest day?

Have you got a hobby?Can you tell me about it?

Листи паперу жмакаються до вигляду снігової кульки і пропонується дітям впіймати їх, прочитати питання, дати відповідь і запитати про це ж сусіда. Таким чином в одному завданні охоплено відразу три види мовленнєвої діяльності: читання, аудіювання та говоріння. При бажанні завдання можна урізноманітнити, запропонувавши дітям пограти в сніжки, помінятися таким чином кульками з питаннями. Зручна гра тим, що проводити її можна у будь-якій обстановці: в приміщенні, альтанці, на природі при мінімумі атрибутики.

            Весела гра «Зміни своє місце» (Change your place) потребує деякого реманенту у вигляді меблів (стільців). Викликаються бажаючі у кількості , що відповідає кількості посадкових місць і після пояснення умов гри діти уважно слухають інформацію , яку надає вчитель. Викладач пропонує помінятися місцями тим, хто вранці чистив зуби, пив чай чи каву, їхав  в автобусі чи авто, годував рибок і т.д.

           Оскільки діти люблять музику, цікавим для них в таборі стане «День музики». В рамках цього дня можна провести танцювальний марафон. Діти не просто танцюватимуть, а виконуватимуть імітацію танцю в образі якоїсь тваринки: dance like elephants, (tigers, monkeys, dolphins, cats).В цей же день можна провести «Співоче поле», розучивши з дітьми веселі англійські пісні, ігрові співаночки, влаштувавши наприкінці дня конкурс талантів, де бажаючі могли б продемонструвати свої  уміння.(На даному етапі можливе виконання пісень не тільки англійською мовою, а й на українській мові).

          Враховуючи інтерес дітей до розгадування різноманітних загадок, можна використати багатий арсенал форм розгадування: індивідуально, колективно (командою) із наступним загадуванням команді суперників. Ось деякі приклади загадок, які можна запропонувати для командної гри:

  1. What has two heads, four eyes, six legs and a tail?
    Що має дві голови, чотири ока, шість ніг та хвіст?
    Answer: а horse and its rider
    Відповідь: кінь та вершник
  2. When do hippopotamuses have eight feet?
    Коли гіпопотами мають вісім ніг?
    Answer: when there are two of them.
    Відповідь: коли гіпопотамів двоє.
  3.  I can swim. I am white.I can catch a fish.

Я вмію плавати. Я білий. Я можу ловити рибу

( Answer:POLAR BEAR)

Відповідь: полярний ведмідь

  1. I am a big farm animal.I can be black, white or brown.I like to eat green grass.I give milk.I can say «Moo, moo».I am ….

Я велика тварина, що живе на фермі. Я можу бути чорною, білою чи коричневою. Я люблю їсти зелену траву. Я даю молоко. Я говорю «Му-му» (Answer: COW)  (Відповідь: КОРОВА)

         На мою думку, підбір загадок краще здійснювати за певною темою: тварини, школа, природа, домашні прилади , фрукти тощо.

         І, звичайно, не можна оминути увагою метод проекту. Для учнів молодшої школи можна запропонувати тему «Мій улюбленець». У групах діти обговорюють своїх домашніх улюбленців, обирають когось одного і готують презентацію: малюнок та опис тваринки.

        Звичайно, перерахувати всі методи та прийоми роботи в таборі просто неможливо. Головне, що слід враховувати – це постійний розвиток інтересу дітей до щоденної діяльності. Театральні інсценізації , пошуки скарбів, рольові ігри, частування, веселі кричалки – все це робить перебування в мовному таборі веселим та захоплюючим. А ще – діти сьогодні дуже люблять зніматися в кіно. Тож наприкінці так приємно переглянути відео про перебування в таборі і згадати всі цікаві моменти захоплюючої зміни!

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 779 | Завантажень: 22 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024