Шкільний портал
П`ятниця, 26.04.2024, 09:44
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

«Нідерланди: народження республіки» (розробка уроку з всесвітньої історії з електронною презентацією PowerPoint, 8 клас, за новою програмою)
[ Викачати з сервера (1.51 Mb) ] 27.06.2017, 22:04

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 74

Назва матеріалу:

«Нідерланди: народження республіки» (розробка уроку з всесвітньої історії з електронною презентацією PowerPoint, 8 клас, за новою програмою)

Вивчення історії є одним із найважливіших чинників формування національної свідомості народу. “Без знання минулого неможливо точне поняття про сучасне”, – справедливо наголошував видатний український історик М.С.Грушевський.Однією з проблем викладання історії є комплексний підхід до засвоєння історичного матеріалу. Як правило, більшість учнів в цілому володіють історичними фактами, можуть викладати їх у хронологічній послідовності та знають найважливіші історичні дати. У той же час проблемою залишається формування у школяра загального історичного світогляду.Систематизованими знаннями легше користуватися практично. Тому викладання навчального матеріалу у певному порядку логічних його частин сприяє формуванню в учнів системи знань, а також умінь і навичок, необхідних для практичного застосування. А наступність забезпечується шляхом встановлення зв’язків нового матеріалу з уже вивченим, активною активізацією знань і досвіду, отриманого на попередніх уроках, регулярним повторенням пройденого.

Під час уроку використано мультимедійну презентацію, що дозволяє збільшити зацікавленість учнів, унаочнює процес пізнання, покращує засвоєння матеріалу школярами, сприяє розвитку творчих здібностей. У ході актуалізації учні повторюють дати, ключові поняття, що дозволять краще зрозуміти новий матеріал. Протягом уроку складається тезаурус з основних понять даної теми. Відпрацьовуються навички роботи з історичною картою та атласом. Діти вдосконалюють навички роботи по складанню хронологічних таблиць, вчаться робити висновки, висловлювати власну точку зору.

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 814 | Завантажень: 30 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024