Шкільний портал
П`ятниця, 28.07.2017, 08:41
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 2974
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 1
Користувачів: 2
larochka, antochkiv
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Розвиток зв’язного мовлення. Лист однокласнику, бабусі, товаришу. Українська мова. 3 клас.
[ Викачати з сервера (1.20Mb) ] 27.06.2017, 22:07

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 78

Назва матеріалу:

Розвиток зв’язного мовлення. Лист однокласнику, бабусі, товаришу. Українська мова. 3 клас.

Мета :

  • познайомити учнів із різновидами листів , навчити правилам оформлення , листування заповнення конверта  ;
  •  розвивати образне мислення , мовлення дітей , уміння висловлювати свої думки ;
  • виховувати повагу до праці листоноші .

Обладнання : тлумачний та орфографічний словники , конверти , презентація .

Хід уроку

І. Організаційний момент .

Милі учні , всі сідайте ,

Руки правильно складайте .

Пролунав для вас дзвінок ,

Починаємо урок !

ІІ. Мотивація навчальної діяльності .

Відгадайте загадку:

Він розносить нам газети

І журнали , і листи ,

Не легка в нього робота  ,

Ми чекаємо його залюбки ( Листоноша )

  • Що це за професія ?
  • Які словами – синоніми можна підібрати до цієї професії ?

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.

1.Відгадайте загадку :

Полетить куди завгодно ,

Все без мови розповість . ( Лист )

- На уроці розвитку мовлення ви дізнаєтесь про історію виникнення листівок і спробуєте власноруч правильно написати листа .

ІV.Робота по темі уроку .

1.Слово вчителя .

  • Відкрийте Тлумачний словник і знайдіть значення ,, поштовий лист ‘’ .

Коли не існувало інтернет - технологій , а телефони були стаціонарними і знаходились не в кожній квартирі, люди писали один одному листи. За допомогою чорнила і паперу вони намагалися це зробити . Далі клали лист у конверт, підписували  адресата і клали його в поштову скриньку.  Шлях  тривав не один тиждень . Тільки після цього повідомлення досягало пункту призначення.

-Які види листівок ви знаєте ?

2. Робота з словниковими словами .

-Давайте зараз дізнаємося про нові слова , запишемо їх і запам’ятаємо .

АДРЕСА .Позначення місця розташування житла людини або будівлі ,  напис на конверті, пакунку і т. ін., що вказує на місце призначення та одержувача.

АДРЕСАТ.Той, кому адресується, посилається лист, телеграма і т. ін.; одержувач.

ІНДЕКС .Покажчик, список, перелік чого-небудь.

АДРЕСАНТ . Той, хто надсилає листа, телеграму, бандероль; відправник.

МАРКА .Знак оплати поштових, гербових і т. ін. зборів у вигляді маленького чотирикутного папірця з зазначеною на ньому ціною та певним зображенням.

-Назвіть свою адресу .

-Назвіть свій індекс .

3. Правила підпису конверта .

Аби  лист  знайшов свого адресата, важливо правильно підписати поштовий конверт.

•        Адресу отримувача потрібно вказувати у правому нижньому куті . Адресу відправника – у лівому верхньому куті конверта.

•        Інформація про відправника та одержувача повинна бути написана розбірливим почерком.

•        При заповненні конверта не можна наносити зайві написи, наклейки або знаки.

•        Не можна скорочувати назви вулиць і населених пунктів .

•        Заповнювати дані на конверті можна будь-якими чорнилами, окрім червоного, жовтого та зеленого.

 

4. Гра ,, Мікрофон “.

-Навіщо писати листи?

-Як правильно написати ?

-Що потрібно мати , щоб  відіслати листівку ?

-Без чого конверт не досягне місця призначення ?

5. Правила написання листа .

1.Звертання ( кому призначено листа ).

2.Зміст ,   повідомлення про події .

3.Запитання .

4.Прохання на відповідь .

5.Прощання .

6.Дата і підпис .

6.Гра ,, Перевір себе “.

Розташуйте речення у правильній послідовності :

Привіт , Світланко !

Як ти плануєш свої канікули ?

Ми завжди придумуємо нові справи .

Мене вибрали в класі старостою .

Напиши мені відповідь , будь ласка .

Твоя щира подруга Оленка .

Хлопці майструють , а дівчатка шиють .

До скорого побачення .

23 березня

Наш клас досить дружній .

7. Фізкультхвилинка .

V. Складання  тексту учнями .

1. Бесіда з метою упорядкування необхідного матеріалу .

-Кому будете  адресувати ваш лист ?

-Згадайте правила написання власних назв ?

             -        Який розділові знаки  ставимо після звертання ?

             -       Про що буде ваш лист ?

             -       Які запитання поставите до адресата ?

            -        Для чого потрібний  підпис ?

2. Робота в парах . Складання усної зв’язної розповіді .

VІ. Самостійне написання тексту учнями .

1.Диференційоване завдання .

Написати листа :

1 група – однокласнику ;

2 група – бабусі ;

3 група – товаришу .

2. Перевірка написаного, взаємоперевірка , виправлення недоліків, помилок .

3.  Слухання та рецензування окремих робіт .

VІІ.  Підсумок уроку .

Людина не може існувати без спілкування . Кожна отримана вами листівка – це радість , посмішка , позитивний настрій . Давайте поважати професію листоноші , адже він розносить різні звістки по всьому світу !

VІІІ.  Домашнє завдання.

Підписати конверт , написати листа сусіду по парті .

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 21 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Copyright MyCorp © 2017