Шкільний портал
Субота, 23.09.2017, 00:35
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 2981
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Розробка уроку «Таблиці додавання та віднімання числа 4. Складання і розв’язування задач. Побудова відрізків» з математики у 1 класі.
[ · Скачати дистанційно (17 МБ) ] 28.06.2017, 22:20

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 96

Назва матеріалу:

Розробка уроку «Таблиці додавання та віднімання числа 4. Складання і розв’язування задач. Побудова відрізків» з математики у 1 класі.

Мета:  ознайомити учнів з таблицями  додавання та віднімання числа 4, вправляти учнів у розв’язуванні прикладів та задач, вдосконалювати навички усної лічби, вміння будувати відрізки, розвивати життєво необхідні компетентності молодших школярів.

Обладнання: мультимедійний супровід, сигнальні картки, картки з індивідуальним завданням.

                                      Хід уроку

І. Організація учнів до уроку. Психологічний настрій на урок.

Продзвенів уже дзвінок, всіх покликав на урок.

Тож і ми часу не гаєм – працювати  починаєм.

А настрій на якій хмаринці  ви візьмете з собою в подорож?

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів і мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні ми з вами здійснимо подорож у чарівний світ казок та у світ найулюбленішої науки – Математики. На уроці ми повинні бути старанними, вміти швидко і правильно обчислювати, допомагати одне одному  та виконувати добрі справи. На уроці навчимося складати таблиці на додавання та віднімання числа 4, розв’язувати приклади та задачі, креслити відрізки.

  • Діти, а ви любите казки? Які герої казок вам найбільше подобаються?
  • А зараз я вам загадаю загадки, а ви уважно послухайте і відгадайте їх.

 

Він злий чоловік, робить зло весь свій вік.

Сам худющий, весь зігнутий, тільки кістки торохтять.

Скажіть, діти, як його звать? (Кощій Безсмертний)

 

Що за баба така,

В неї кістяна нога,

Довгий ніс, великі вуха.

Вона ніколи нікого не слуха. (Баба Яга)

 

Оце так дива, тільки в казці бува.

В небі дивний звір летить, і як піч вогнем пихтить. (Змій Горинович)

 

Одного разу Кощій Безсмертний вирішив порахувати свої багатства. Та рахував він дуже погано , бо не знав таблиць додавання та віднімання. Три рази перелічив свої скарби і всі три рази отримав різні результати. Дуже вже він розлютився. Тоді  вирішив використати принцесу Математику. Але принцеса не погодилася і сказала йому: « Ні, не буду тобі допомагати. Якби ти попросив по доброму, я б тобі допомогла. А так – ні! Ще більше розлютився Кощій і велів Змію  Гориновичу віднести Математику за сім морів та за сім островів і закрити її у в’язниці. Ми повинні звільнити її із полону. Ви готові?

 

ІІІ. Контроль, корекція та закріплення знань.

1.Усний рахунок.

А ось і перший острів на нашому шляху. Цей острів називається «Усний рахунок». Жителі цього острова дуже люблять рахувати. Вони хочуть знати і ваші обчислювальні навички.

 

У Ягусі 5 копійок і Горинич має 5.

Допоможемо, малята, гроші їм порахувать.   5+5=10

 

У Бабусі Ягусі живуть веселі гуси:

4 білих та 4 сірих. Скільки ж їх в бабусі? 4+4=8

 

По дорозі їжак біг. Ніс 10 яблук на пиріг.

Троє впало, покотилось. Скільки яблук залишилось? 10-3=7

 

Від палацу Кощія до хатинки Баба Яги  10 кілометрів. Баба Яга вже пролетіла 4 кілометри. Скільки кілометрів їй залишилося ще пролетіти? 10-4=6(км) 

 

10  8  7  6  назвіть найбільше число, назвіть найменше число, назвіть сусідів числа 6.(5 і 7)

 

2. Каліграфічна хвилинка.

Ось   і наступний острів вже видніється. Він називається островом каліграфічного письма. Поки ми будемо підпливати до нього, покладіть свої зошити похило, візьміть ручки в руки, сядьте правильно. Жителі цього острова дуже гарно пишуть всі цифри. І ми постараємося написати всі цифри акуратно, правильно, охайно, каліграфічно.

Діти прописують цифри від 1 до 10  - 1раз, а далі – цифру 4 через клітинку до кінця рядочка.

3.Математичний диктант.

Попереду острів «Математичний диктант». Перш ніж почнемо писати, давайте згадаємо.

  • Як називаються числа при додаванні?
  • Як називаються числа при відніманні?
  • Як знайти невідомий доданок? А тепер записуємо.

Робота в зошиті.

  • Перший доданок 6, другий доданок 4. Запишіть суму цих чисел.
  • Знайдіть  суму чисел 4 і 4.
  • Знайдіть  різницю чисел 5 і 3. 
  • Число 2 збільшіть на 1. 
  • Число 4 зменшіть  на 3.

Перевірка:  10  8  2  3  1

ІV. Вивчення нового матеріалу.

А зараз ми дібралися до острова Новинок. На цьому острові ми будемо з вами складати та запам’ятовувати  таблиці  + т а  – числа 4( за таблицею на дошці).Запис у зошити.

Робота з підручником   с.67 Завдання 1, 2

Молодці, діти! Ви вже подолали 4 острова і дібралися до острова Відпочинку.

V.Фізхвилинка

VІ. Закріплення отриманих знань

А тепер перед нами острів Задачний.

Задача 3.

  • Про що задача?
  • Що було у Маринки? Якої довжини була стрічка? 
  • Що зробила дівчинка? Скільки відрізала?
  • Якщо вона відрізала, то стрічка ставала більша чи менша?
  • Менше число ми шукаємо якою дією?
  • Що від чого треба відняти?
  • Як ми запишемо розв’язок?
  • Що в дужках?
  • Яку запишемо відповідь?

Острів «Геометричний»

Робота з геометричним матеріалом. Креслення відрізків.

Накреслити перший  відрізок довжиною 9сантиметрів, а другий на 4 сантиметри коротший. Якої довжини буде другий відрізок?

Останній острів здолали. Принцеса Математика вільна. Вона нам дякує і запитує в яку  ж країну вона потрапила? Щоб відповісти на це запитання нам треба розв’язати приклади.

1+4=5 к     2+4=6а    3+4=7з     4+4=8к   6-4=2о    5-4=1в     7-4=3у

КАЗКОВУ

 

V. Підсумок уроку

  • А що ж допомогло нам перемогти злого Кощія та Бабу Ягу
  • Що сподобалось вам?
  • На якому острові було найлегше і найцікавіше?
  • А на якому було важко?
  • Задоволені роботою?

Гра «Відповідай чесно» (замість слова «так» плескаємо в долоні, «ні» - не плещуть.

  • Я гарно працював на уроці.
  • Мені сподобався урок.
  • Я запам’ятав таблицю + і- числа 4.
  • Я вмію розв’язувати  задачі та приклади.
  • Я вмію креслити відрізки.

 

Принцесу ми звільнили і я вам також дякую за роботу. Ви  - молодці!

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 42 | Завантажень: 8 | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2017