Меню сайту |
|
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 1048 Показано матеріалів: 471-480 |
Сторінки: « 1 2 ... 46 47 48 49 50 ... 104 105 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №160
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Урок-практикум в 1 класі з предмету «Я досліджую світ». «Як людина вивчає природу? ФіксиЛабораторія»
Основною метою уроку є формування відповідних Концепції Нової української школи та Державному стандарту початкової освіти ключових та предметних компетентностей в учнів. Матеріал уроку дає змогу: зацікавити першокласників проведенням дослідів, здивувати їх; створити для дітей яскраву картинку, що сполучає нові й уже наявні знання в єдине ціле, створюючи цілісний багатоплановий образ об’єкта вивчення; усебічно дослідити тему відповідно до вікових особливостей маленьких учнів, унаочнити міжпредметні зв’язки; стимулювати фантазію, на повну силу задіяти емоції дітей; показати шляхи та способи практичного застосування набутих знань, актуалізувати власний досвід дітей, відповісти на всі їхні запитання; навчити їх висловлювати припущення, відстоювати власну думку, брати участь у діалозі. Урок побудований на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №159
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Дмитро Павличко і Омар Хаям: філософія у віршах (бінарний урок). 8клас. Зарубіжна література і українська література
Розкрити теми, мотиви, провідні образи філософської лірики Омара Хаяма і Д.Павличка, порівняти рубаї двох поетів-філософів; вдосконалювати навички виразного читання; виховувати інтерес до поезії, почуття співпереживання; сприяти виховуванню моральних якостей школярів. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №157
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Конспект уроку з геометрії в 9 класі на тему «Розв’язування трикутників. Прикладні задачі»
Урок- практикум, метою якого є показати застосування тригонометрії в геодезії, навігації, військовій справі, а також показати важливість математичних знань у повсякденному житті |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №156
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
«Вічна» тема матері й сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі у творчості Тараса Шевченка. «Катерина». Урок української літератури у 9 класі
Урок української літератури розрахований для учнів 9 класу і складений відповідно до програми з української літератури та ЗНО. Методичний апарат уроку охоплює різноманітні завдання, що спрямовані на вироблення вмінь здобувачів освіти працювати швидко та якісно з тестами; повторення та закріплення вивченого матеріалу за творами Тараса Шевченка, які винесено на ЗНО; дослідження особливостей тематики жіночої долі у творчості Кобзаря в кріпосній Україні; розкриття ідейно-художнього змісту твору «Катерина»;удосконалення вмінь виважено і ґрунтовно висловлювати власні думки та складати опорні схем за вивченим матеріалом; виховання шанобливого ставлення до жінки в усіх її іпостасях. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №153
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Урок української літератури в 6 класі. Станіслав Чернілевський. Коротко про письменника. «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички…». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність). Образ рідної людини та важливість родинних цінностей
У розробці уроку підібрані цікаві методи й форми роботи: словесний настрій, очікування, прийом «Незакінчене речення», асоціювання, випереджувальне завдання, «Мікрофон», «Усне малювання», діаграма загальної оцінки класу, «Мозковий штурм», скрайбінг. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №152
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Розробка уроку з зарубіжної літератури. 6 клас. Тема. Привабливість образу Діка Сенда. Уславлення сили людського характеру ( Ж. Верн «П’ятнадцятирічний капітан»)
У розробці уроку підібрані цікаві методи й форми роботи «Усне малювання», «Мозковий штурм», робота зі схемою, робота в групах , рольова гра, фізкультхвилинка, інтерактивна вправа «Сонечко», діалог, дискусія. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №149
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
4 клас. Інтегрований урок позакласне читання, образотворче мистецтво. Поетична перлинка. «Вже сонечко в море сіда…» Леся Українка.
Це урок, де інтегруються літературне читання та образотворче мистецтво за твором Лесі Українки «Вже сонечко в море сіда…», що надихають дітей до створення морського пейзажу в техніці акватипія. На уроці використовуються та поглиблюються знання здобувачів освіти про життя і творчість видатної української поетеси, розвиваються навички виразного, свідомого читання та художнього малювання. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №146
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Розробка уроку з географії у 6 класі на тему «Вулканізм і вулкани, гейзери. Сейсмічні пояси Землі»
На уроці діти отримують інформацію, що люди навчилися використовувати вулканічну силу для своїх потреб; вулкани не тільки руйнують, а й створюють шедеври природи |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №144
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Інформатика. 3 клас. Урок 34. Тема: Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою
Урок створений за програмою НУШ, має всі необхідні доповнення для виконання практичної роботи. Тема: Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.
Щоб реалізувати метод емоційного стимулювання навчальної діяльності, необхідно створювати ситуації зацікавленості, пізнавальної новизни, використовувати моменти ознайомлення дітей з символікою.
Урок знайомить з традиціями, символами українського народу, виховує любов до рідної Батьківщини |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №138
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Узагальнюючий урок з англійської мови для 3 класу на тему: «Їжа» та відео з піснею
Метою даного уроку є повторити лексико-граматичний матеріал теми «Їжа», формувати уміня розповідати про свою улюблену їжу та їжу, яка не подобається, виховувати культуру спілкування, очікуваними результатами якого є вміти ставити запитання та відповідати – What`s your favourite food? – I like\ I don`t like… , описувати вміст та інгрідієнти улюблених страв – There is\ There are, There isn`t\ There aren`t…, правильно використовувати some\any. |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
|