Шкільний портал
Понеділок, 29.04.2024, 21:24
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » Файли » Розробки уроків

У категорії матеріалів: 1048
Показано матеріалів: 471-480
Сторінки: « 1 2 ... 46 47 48 49 50 ... 104 105 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №160

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок-практикум в 1 класі з предмету «Я досліджую світ». «Як людина вивчає природу? ФіксиЛабораторія»

Основною метою уроку є формування відповідних Концепції Нової української школи та Державному стандарту початкової освіти ключових та предметних компетентностей в учнів. Матеріал уроку дає змогу: зацікавити першокласників проведенням дослідів, здивувати їх; створити для дітей яскраву картинку, що сполучає нові й уже наявні знання в єдине ціле, створюючи цілісний багатоплановий образ об’єкта вивчення; усебічно дослідити тему відповідно до вікових особливостей маленьких учнів, унаочнити міжпредметні зв’язки; стимулювати фантазію, на повну силу задіяти емоції дітей; показати шляхи та способи практичного застосування набутих знань, актуалізувати власний досвід дітей, відповісти на всі їхні запитання; навчити їх висловлювати припущення, відстоювати власну думку, брати участь у діалозі. Урок побудований  на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.

Розробки уроків | Переглядів: 343 | Завантажень: 170 | Додав: Ростислав | Дата: 02.07.2021 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №159

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Дмитро Павличко і Омар Хаям: філософія у віршах (бінарний урок). 8клас. Зарубіжна література і українська література

Розкрити теми, мотиви, провідні образи філософської лірики Омара Хаяма і Д.Павличка, порівняти рубаї двох поетів-філософів; вдосконалювати навички виразного читання; виховувати інтерес до поезії, почуття співпереживання; сприяти виховуванню моральних якостей школярів.

Розробки уроків | Переглядів: 446 | Завантажень: 157 | Додав: Ростислав | Дата: 02.07.2021 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №157

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Конспект уроку з геометрії  в 9 класі на тему «Розв’язування трикутників. Прикладні задачі»

Урок- практикум, метою якого є показати застосування тригонометрії в геодезії, навігації, військовій справі, а також показати важливість математичних знань у повсякденному житті

Розробки уроків | Переглядів: 571 | Завантажень: 184 | Додав: Ростислав | Дата: 02.07.2021 | Коментарі (2)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №156

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

«Вічна» тема матері й сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі у творчості Тараса Шевченка. «Катерина». Урок української літератури у 9 класі

Урок української літератури розрахований для учнів 9 класу і складений відповідно до програми з української літератури та ЗНО. Методичний апарат уроку охоплює різноманітні завдання, що спрямовані на вироблення вмінь здобувачів освіти працювати швидко та якісно з тестами; повторення та закріплення вивченого матеріалу за творами Тараса Шевченка, які винесено на ЗНО; дослідження  особливостей тематики жіночої долі у творчості Кобзаря в кріпосній Україні; розкриття ідейно-художнього змісту твору «Катерина»;удосконалення вмінь виважено і ґрунтовно висловлювати власні думки та складати опорні схем за вивченим матеріалом; виховання шанобливого ставлення до жінки в усіх її іпостасях.

Розробки уроків | Переглядів: 414 | Завантажень: 153 | Додав: Ростислав | Дата: 02.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №153

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок української літератури в 6 класі. Станіслав Чернілевський. Коротко про письменника. «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички…». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність). Образ рідної людини та важливість родинних цінностей

У розробці уроку підібрані цікаві методи й форми роботи: словесний настрій,  очікування, прийом «Незакінчене речення»,  асоціювання, випереджувальне завдання, «Мікрофон», «Усне малювання»,  діаграма загальної оцінки класу, «Мозковий штурм», скрайбінг.

Розробки уроків | Переглядів: 403 | Завантажень: 147 | Додав: Ростислав | Дата: 02.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №152

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Розробка уроку з зарубіжної літератури. 6 клас. Тема. Привабливість образу Діка Сенда. Уславлення сили людського характеру ( Ж. Верн «П’ятнадцятирічний капітан»)

У розробці уроку підібрані цікаві методи й форми роботи «Усне малювання», «Мозковий штурм», робота зі схемою, робота в групах , рольова гра, фізкультхвилинка, інтерактивна вправа «Сонечко», діалог, дискусія.

Розробки уроків | Переглядів: 322 | Завантажень: 144 | Додав: Ростислав | Дата: 02.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №149

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

4 клас. Інтегрований урок позакласне читання, образотворче мистецтво. Поетична перлинка. «Вже сонечко в море сіда…» Леся Українка.

Це урок, де інтегруються літературне читання та образотворче мистецтво за твором Лесі Українки «Вже сонечко в море сіда…», що надихають дітей до створення морського пейзажу в техніці акватипія. На уроці використовуються та поглиблюються знання здобувачів освіти про життя і творчість видатної української поетеси, розвиваються навички виразного, свідомого читання та художнього малювання.

Розробки уроків | Переглядів: 292 | Завантажень: 134 | Додав: Ростислав | Дата: 02.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №146

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Розробка уроку з географії у 6 класі на тему «Вулканізм і вулкани, гейзери. Сейсмічні пояси Землі»

На уроці діти отримують інформацію, що люди навчилися використовувати вулканічну силу для своїх потреб; вулкани не тільки руйнують, а й створюють шедеври природи

Розробки уроків | Переглядів: 312 | Завантажень: 149 | Додав: Ростислав | Дата: 02.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №144

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Інформатика. 3 клас. Урок 34. Тема: Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою

Урок створений за програмою НУШ, має всі необхідні доповнення для виконання практичної роботи. Тема: Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

Щоб реалізувати метод емоційного стимулювання навчальної діяльності, необхідно створювати ситуації зацікавленості, пізнавальної новизни, використовувати моменти ознайомлення дітей з символікою.

Урок знайомить з традиціями, символами українського народу, виховує любов до рідної Батьківщини

Розробки уроків | Переглядів: 504 | Завантажень: 148 | Додав: Ростислав | Дата: 02.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №138

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Узагальнюючий урок з англійської мови для 3 класу на тему: «Їжа» та відео з піснею

Метою даного уроку є повторити лексико-граматичний матеріал теми «Їжа», формувати уміня розповідати про свою улюблену їжу та їжу, яка не подобається, виховувати культуру спілкування, очікуваними результатами якого є вміти ставити запитання та відповідати – What`s your favourite food? – I like\ I don`t like… , описувати вміст та інгрідієнти улюблених страв – There is\ There are, There isn`t\ There aren`t…, правильно використовувати some\any.

Розробки уроків | Переглядів: 253 | Завантажень: 161 | Додав: Ростислав | Дата: 02.07.2021 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024