Меню сайту |
|
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 5 Гостей: 5 Користувачів: 0 |
|
|
Всього матеріалів в каталозі: 2438 Показано матеріалів: 831-840 |
Сторінки: « 1 2 ... 82 83 84 85 86 ... 243 244 » |
Конкурс "Педагог-новатор 2022"
Конкурсний матеріал №229
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
«Узагальнюю знанння про іменник як частину мови» для учнів 3 класу
Даний урок дає змогу систематизувати та узагальнити знання учнів третього класу про іменник як частину мови, його граматичні ознаки; удосконалить вміння визначати рід і число іменників; розбирати іменник як частину мови; а також розвивати зв’язне мовлення.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2022"
Конкурсний матеріал №228
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Інтегрований урок з фізики та біології за темою: «Повторення та узагальнення знань з розділу "Механіки" Кровообіг і лімфообігу». 8 клас
Урок узагальнення і систематизації знань учнів з вивченої теми “Кругообіг і лімфообіг”. Інтеграція з фізики дає можливість учням повторити, як процеси відбувається та розширити знання про роботу кровоносної системи людини. Медіа презентація, що супроводжує урок, дозволяє подати матеріал як систему яскравих опорних образів, підсилює навчальний ефект
|
Конкурс "Педагог-новатор 2022"
Конкурсний матеріал №227
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Практичний посібник. Мнемотехніка на уроці української мови. 5-9 класи
Навчатися легко і весело мріє кожна дитина. Це можливо, якщо вчитель уміло керує світом дитячої уяви та фантазії. Асоціативні вправи, дидактичні ігри, елементи тренінгу, морфологічна руханка, сторітелінг, римовані правила та загадки з морфології – усе це авторські знахідки, спрямовані на пошук нових підходів до організації освітнього процесу, підвищення мотивації учня та професійної самореалізації вчителя.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2022"
Конкурсний матеріал №226
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Урок з української мови. 8 клас. Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертаннях. Риторичні звертання
Матеріал може бути цікавим для тих педагогів-філологів, які формують компетентності восьмикласників з теми «Звертання»; учень удосконалить навички зі знаходження звертань у реченні; визначення в тексті риторичних звертань, їх стилістичної ролі; знаходить і виправляє помилки на вивчені пунктуаційних правил; конструює та інтонує правильно речення зі звертаннями; використовує виражальні можливості речень зі звертаннями, робить синтаксичний розбір речень зі звертаннями.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2022"
Конкурсний матеріал №225
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Конспект інтегрованого уроку "Я досліджую світ" з елементами математики та української мови. 2 клас
Інтегрований курс «Я досліджую світ» є новим у програмі Нової Української Школи. Матеріал розвиває екологічну грамотність учнів.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2022"
Конкурсний матеріал №224
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Логічні задачі та розвиваючи ігри у процесі розвитку нестандартного мислення учнів 5-7 класів
У даній роботі запропонований підхід розвитку нестандартного мислення за допомогою логічних задач та розвиваючих іграх, який можна узгоджувати із планом навчальних програм із математики 5-6 класів, геометрією 7 класу.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2022"
Конкурсний матеріал №223
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Методичний посібник з фізики для учителів та учнів «Сила пружності 7 клас»
Даний методичний посібник містить теоретичний матеріал, приклади розв’язання задач і задачі для самостійного розв’язання та має на меті поглибити та систематизувати знання учнів з теми «Сила пружності» з курсу фізики 7 класу. Теоретичний матеріал подано у структурованому форматі з використанням феноменологічного підходу. Базуючись на методиці і досвіді викладання теми «Механічні сили» та аналізі утруднень, які виникають в учнів при розв’язанні задач, у даному посібнику подані приклади розв’язання базових задач даної теми в розгорнутому вигляді, які покликані сприяти формуванню свідомого підходу учнів до розв’язання задач, а не завчання окремих формул. Задачі для самостійного розв’язання дають можливість учням закріпити набуті знання. Також у посібнику реалізовано міжпредметні зв’язки фізики та математики, що дають можливість реалізувати комплексний підхід у навчанні.
Посібник доцільно використовувати не яка альтернативу, а як доповнення до існуючої та затвердженої навчально-методичної літератури.
Посібник створений для підвищення рівня засвоєння учнями програмного матеріалу з фізики 7-го класу у відповідності до навчальної програми.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2022"
Конкурсний матеріал №222
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Розробка уроку для 6 класу на тему «Shopping. Kinds of shops»
Урок присвячений темі «Shopping», що є досить актуальною в наш час. Урок складається з традиційних трьох етапів: початок, основна частина та кінцівка. Усі завдання логічно пов`язані між собою та є цікавими для дітей підліткового віку. В розробці уроку використано метод коміксів, що розвиває комунікативні навички та пізнавальний інтерес учнів.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2022"
Конкурсний матеріал №221
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Веб подорож "Видатні місця Кривого Рогу". Курс ЯДС 1-4 класи
Впродовж подороржі пропонуємо віртуальну подорож пам'ятками одного із районів Кривого Рогу. Весь час учнів супроводжує казковий герой Білка-веселинка, яка розповідає історію створення пам'яток. Подорож є анімованою.
Програми |
Переглядів: 273 |
Завантажень: 160 |
Додав: Ростислав |
Дата: 29.06.2022
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2022"
Конкурсний матеріал №220
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Бінарний урок «Іван Мазепа – погляд крізь століття», 8 клас, історія України, українська мова
Створення цілісного образу гетьмана Івана Мазепи, розгляд основних напрямків його внутрішньої і зовнішньої політики, вчити працювати з різними джерелами інформації, висловлювати свою думку, обґрунтовувати власні судження про діяльність І. Мазепи, формувати уявлення про гетьмана, як медійну постать, яка до сьогоднішнього дня не втрачає популярності. Вчить правильно конструювати питальні речення зі звертаннями, вставними словами, словосполученнями. Формує хронологічні компетентності, навички ефективного пошуку інформації та вивчення історичної постаті через нестандартні методи, розвиває вміння критично мислити, виховує шанобливе ставлення до історичного минулого, патріотичні почуття
|
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
|