Шкільний портал
Неділя, 19.05.2024, 01:22
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3753
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор"

У розділі матеріалів: 2064
Показано матеріалів: 751-760
Сторінки: « 1 2 ... 74 75 76 77 78 ... 206 207 »

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №267

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

STEM – урок «Піраміда». Математика 5 клас

 

Урок розрахований на дві академічні години.

В процесі підготовки до уроку та безпосередньо на уроці :

  • узагальнено знання про піраміду та її елементи;
  • знайдено матеріали про піраміду Хеопса, місця розташування пірамід на Землі;
  • створено в програмі Microsoft PowerPoint презентацію «Власні піраміди України»
  • в середовищі програмування Scratch створили розгортку піраміди;
  • виробили за готовими розгортками моделі пірамід;
  • виготовлено лепбук «Піраміда» (кінцевий продукт STEM – уроку)

 

Розробки уроків | Переглядів: 788 | Завантажень: 154 | Додав: Ростислав | Дата: 01.07.2022 | Коментарі (9)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №266

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Інтегрований урок з математики 3 клас з елементами інтерактивних та інформаційних  технологій. Тема уроку: Усне додавання і віднімання в межах 10, 10000. Вирази виду 340+260, 800-340. Віртуальна подорож Україною.

Урок інтегрований з математики 3 клас з елементами інтерактивних та інформаційних  технологій.

Патріотичний урок для   виховання любові до математики і України. Цікаві завдання.

 

Розробки уроків | Переглядів: 328 | Завантажень: 102 | Додав: Ростислав | Дата: 01.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №265

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Збірник тестів і  завдань  для тематичного оцінювання здобувачів освіти   з  курсу Біологія і екологія 10-11 клас

Тести і  завдання  і вправи  для тематичного оцінювання рівня знань, умінь і навичок здобувачів освіти з предмету Біологія і  екологія 10-11 клас.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 259 | Завантажень: 156 | Додав: Ростислав | Дата: 01.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №264

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Майстер-клас з мистецтва графіті: «Індустріальний пейзаж» (5-7 кл). Предмети: образотворче мистецтво, інтегрований курс мистецтво, творчі позакласні гуртки. Навчальне відео

У навчальному відео ґрунтовно розкрито поняття стріт-арт, проведений аналіз художніх матеріалів для графіті та можливості адаптації їхніх виражальних засобів у навчальному процесі в межах предметів: «мистецтво», «образотворче мистецтво» та заняттях творчих позакласних гуртків, проведений поетапний педагогічний малюнок індустріальних пейзажів Кривого Рогу та додані приклади створення дитячих малюнків у мистецтві стріт-арту від задуму до реалізації у матеріалі.

 

Відео | Переглядів: 249 | Завантажень: 188 | Додав: Ростислав | Дата: 01.07.2022 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №263

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Пристрої для роботи з інформацією. 2 клас. Інформатика

Презентація до уроку допоможе вчителю розповісти про пристрої для роботи з інформацією. Тестові завдання мають на меті  допомогти учневі у підготовці та самоперевірці знань з теми. Учитель має можливість за короткий час перевірити знання учнів. Завдання тестів є різні за формою, складністю. Тестові завдання сприятимуть закріпленню знань учнів з теми, розвиватимуть  уміння виконувати даного типу завдання.

 

Розробки уроків | Переглядів: 385 | Завантажень: 143 | Додав: Ростислав | Дата: 01.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №262

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Тренінг для батьків «Синдром відчуження дитини від батьків»

 

Мета тренінгу:

Навчальна. Підвищення батьківської обізнаності з питань здорових і міцних взаємин  між собою та дитиною; сприяння становленню батьківської компетентності через усвідомлення й осмислення механізмів позитивного спілкування.

Розвивальна. Формування вмінь і навичок конструктивної взаємодії з дітьми та зосередження на їхніх потребах; розвиток уміння будувати діалогічну взаємодію під час вирішення проблемних ситуацій.

Виховна. Сприяння вихованню педагогічної компетентності батьків, залучення їх до співпраці зі школою; створення дружньої атмосфери в групі.

 

Інше | Переглядів: 216 | Завантажень: 118 | Додав: Ростислав | Дата: 01.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №261

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Авторська програма та дидактичні матеріали факультативного курсу «Природні дива України»

Факультативний курс «Природні дива України» є актуальний для вивчення у 8 класах з метою активізації пізнавальної діяльності учнів, поглиблення знань про природу України , сприяння громадянського виховання учнів та виховання любові до Батьківщини  і відповідальності за її  майбутнє.

Матеріал містить інформацію про природу України, яка не відома широкому загалу та по новому розкриває туристичний та краєзнавчий потенціал України.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 691 | Завантажень: 259 | Додав: Ростислав | Дата: 01.07.2022 | Коментарі (10)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №260

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Підсумковий урок з тем: «Різноманітність тварин»,  «Процеси життєдіяльності тварин». 7 клас, біологія

Урок біології  в 7 класі. Учні вивчили будову, особливості життєдіяльності та різноманітність тварин, тому підводячи підсумки вивченого доцільно провести цікаву інтерактивну гру, яка визначає рівень знань учнів з тем, але разом з тим невимушено захоплює учнів світом тварин. Даний урок доцільно провести в кінці ІІ семестру. Методичний матеріал розроблений за допомогою програмного забезпечення Smart Notebook для інтерактивної дошки Newline.

 

Розробки уроків | Переглядів: 947 | Завантажень: 171 | Додав: Ростислав | Дата: 01.07.2022 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №259

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Використання асоціативних схем та відеороликів на уроках біології в 7 класі

 

У посібнику в стислій формі вміщено методичні рекомендації та поради щодо формування критичного мислення учнів шляхом використання різних типів схем, відеороликів та їх доцільне використання на уроках біології в 7 класі, розкрито значення логічних та асоціативних схем у науковому пізнанні цілісної картини світу.

Пропонований посібник має на меті допомогти вчителю біології у підготовці до уроку та виборі ефективних технологій навчання, які спонукають учнів до самостійного набуття знань, пізнавальних інтересів, активної життєвої позиції.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 915 | Завантажень: 156 | Додав: Ростислав | Дата: 01.07.2022 | Коментарі (2)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №258

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

STEM-проєкт «Театр іде до вас!», 8 клас

Робота представляє собою  опис освітньої діяльності для реалізації STEM-проєкту. Надані результати проміжних мініпроєктів з предметів, що об’єднуюся між собою. Розписані 5 етапів реалізації, починаючи з жовтня по березень місяць навчального року, розглянуті можливі поєднання вивчення тем: географія- математика, географія – інформатика, фізика -  трудове навчання, мистецтво – література/мова – інформатика. Наданий проєкт сприяє не тільки розвитку ключових компетентностей, а й формуванню активної життєвої позиції школярів, розвитку творчих здібностей, соціальної адаптації в суспільстві  здорових дітей і дітей з особливими потребами.

 

Інше | Переглядів: 925 | Завантажень: 148 | Додав: Ростислав | Дата: 01.07.2022 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024