Шкільний портал
Понеділок, 29.04.2024, 19:41
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
Головна » Файли » Розробки уроків

У категорії матеріалів: 1048
Показано матеріалів: 511-520
Сторінки: « 1 2 ... 50 51 52 53 54 ... 104 105 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №68

Номінація: "Зорепад педагогічної діяльності"

Назва матеріалу:

Урок з трудового навчання за темою «Вишивка шовковими стрічками. Технологія виготовлення квітки» 7 клас. 

Вишивка шовковими стрічками – це народне мистецтво, яке постійно розвивається. Це величезне багатство поколінь, яке створювались протягом віків народними майстринями. Наше завдання- не розгубити його, передавати це диво наступним поколінням.

     Чи бачили ви вишиванки, вишиті шовковими стрічками ? Можливо хтось скаже мені, що це зовсім інший вид мистецтва ? Але я не згодна з вами. Наш час не стоїть на місці. Змінюються форми і методи виготовлення одягу, з’являються нові технології пошиву та оздоблення одягу. Класичні вишиванки на віки залишаться прикладом кропіткої праці народних майстринь, але наше покоління зробило новий крок в цьому напрямку.

  Давайте разом зробимо вишиванку вишиту шовковими стрічками.

Вишивка шовковими стрічками – це народне мистецтво, яке постійно розвивається. Це величезне багатство поколінь, яке створювались протягом віків народними майстринями. Наше завдання- не розгубити його, передавати це диво наступним поколінням.

     Чи бачили ви вишиванки, вишиті шовковими стрічками ? Можливо хтось скаже мені, що це зовсім інший вид мистецтва ? Але я не згодна з вами. Наш час не стоїть на місці. Змінюються форми і методи виготовлення одягу, з’являються нові технології пошиву та оздоблення одягу. Класичні вишиванки на віки залишаться прикладом кропіткої праці народних майстринь, але наше покоління зробило новий крок в цьому напрямку.

  Давайте разом зробимо вишиванку вишиту шовковими стрічками.

Розробки уроків | Переглядів: 300 | Завантажень: 162 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №67

Номінація: "Зорепад педагогічної діяльності"

Назва матеріалу:

Урок з трудового навчання за темою «Вишивка шовковими стрічками. Технологія виготовлення мініатюри Лугові квіти» . 7 клас.

Вишивка шовковими стрічками – це народне мистецтво, яке постійно розвивається. Це величезне багатство поколінь, яке створювались протягом віків народними майстринями. Наше завдання- не розгубити його, передавати це диво наступним поколінням.

Сучасні майстрині використовують вишивку шовковими стрічками як для оздоблення одягу, головних уборів і аксесуарів, так і для прикрашання побуту.

Урок з трудового навчання за темою «Вишивка шовковими стрічками. Технологія виготовлення мініатюри Лугові квіти» - сучасне бачення використання художньої вишивки шовковими стрічками . Містить поетапну фото-презентацію виготовлення виробу.

Розробки уроків | Переглядів: 269 | Завантажень: 136 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №62

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

10 клас  Бінарний урок . Географія , іноземна (англійська) мова. Тема: Великобританія.

Учні після уроку  мають знати і вивчити: про економіку Великої Британії, як високорозвиненої країни Західної Європи;  працювати з різними джерелами знань; узагальнювати вивчений матеріал про культуру країни;на основі групової випереджаючої роботи мати систему знань про ЕГП, природні умови і ресурси, господарство, особливості демографії, культурного розвитку, звичаї та традиції населення, розвивати у собі пізнавальний інтерес до географії; розширити знання студентів про особливості економічного та соціального розвитку країни;зовнішньоекономічні зв’язки, поглиблювати вміння самостійно опрацьовувати матеріали періодичної преси та інтернет-ресурсів.

Після цього уроку учні вмітимуть працювати з картою та іншими джерелами; розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, іноземного, в тому числі,; розвиваються творчі здібності учнів за допомогою ділової гри, учбової ситуації;учні  розвиватимуть в собі почуття поваги і толерантності до іншої країни, її народу і традицій.

Розробки уроків | Переглядів: 327 | Завантажень: 169 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2021 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №58

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу: 

Розробка уроку для 7 класу на тему «Дієприкметник. Запорізький рушник»

Рушник – це основа української спадщини. Без нього не обходилося жодне святкове дійство. Даний урок створено з метою пробудження патріотичних почуттів у молодого покоління і, звичайно, узагальнити вивчене з теми «Дієприкметник». У розробці подано прізвища майстринь Запорізького краю, котрі прославилися своїми дивовижними уміннями.

Розробки уроків | Переглядів: 280 | Завантажень: 149 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №57

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу: 

«Повторення та закріплення таблиць множення і ділення на 2,3». 2 клас Математика. Конспект уроку та презентація.

Повторення та закріплення таблиць множення і ділення на 2,3. Розв'язування  вправ  і задач на засвоєння таблиці множення і ділення  на 2,3.

Мета.          Закріпити  знання учнів табличного множення і ділення на 2, 3.

                    вдосконалювати обчислювальні навички, знаходження периметра;

                   уміння творчо працювати   над задачею; розвивати  логічне  

                   мислення, творчу уяву; вміння працювати в парі, групі;  

                    виховувати креативність, дружелюбність .

Розробки уроків | Переглядів: 469 | Завантажень: 167 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №54

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу: 

Урок української літератури  з підприємницьким тлом  у  9 класі. Іван КОТЛЯРЕВСЬКИЙ.  «Наталка Полтавка». Наталка як уособлення кращих рис української жінки.

Урок літератури , який допоможе розвинути підприємницьку компетентність учнів – дев’ятикласників. Використані методи та техніки (кластер, евристична бесіда, дискусія, «мікрофон», «метаплан»,«прес») допоможуть  систематизувати та аналізувати прочитане; вести дискусію, відстоювати власну позицію; знаходити відповідь на проблемне питання. Допоміжні  матеріали: цитатний  диктант з кодуванням «Упізнай героя!»,  інтерв’ю з учнями «журналіста»  телепрограми «Жіночі історії», соцопитування  «Сучасна дівчина. Яка    вона ?», виступ учня – «психолога» « Як бути ідеальною дівчиною»  надають уроку інтерактивності і пов’язують українську класику із сучасністю

Розробки уроків | Переглядів: 759 | Завантажень: 200 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2021 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №53

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу: 

«ПИШАЮСЬ ТИМ, ЩО Я ЛЮДИНА». Урок людяності з елементами тренінгу за творами і порадами В.Сухомлинського  /5 клас/ позакласний захід

Матеріал уроку спрямований на те, щоб спонукати учнів до виконання загальнолюдських правил суспільного життя, творити оточуючим добро, сприяє осмисленню та розумінню дітьми переваг духовних цінностей над аморальними, розвиває вміння співчувати один одному, говорити теплі слова; виховує доброту, людяність, справедливість, щирість людської душі.

Розробки уроків | Переглядів: 449 | Завантажень: 191 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №48

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

«Внутрішні процеси, що зумовлюють зміни земної кори. Вулканізм. Гарячі джерела та гейзери». Розробка уроку з географії в 6 класі

Головним акцентом на уроці географії у 6 класі з теми «Внутрішні процеси, що зумовлюють зміни земної кори. Вулканізм. Гарячі джерела та гейзери» є групи мандрівників, які здійснювали віртуальні подорожі до вулканів і написали сценарії до науково-популярного фільму «Мандрівка до вулкана…»

Розробки уроків | Переглядів: 317 | Завантажень: 150 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №47

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Авторська методична розробка уроку на тему «Алгоритми в нашому житті » 3 клас НУШ. Інформатика.

На уроках інформатики  ми дізнаємося багато про інформацію, пристрої комп'ютера та алгоритми. Цікаво, що в нашому повсякденному житті нас оточують безліч алгоритмів : день змінює ніч, після ночі знову настає день; з року в рік чергуються весна, літо, осінь, зима; з'являється листя на деревах; кругообіг води в природі; і багато інших.

 Алгоритми, що існують у нашому житті, відрізняються між собою. Так, деякі з них є простими й однозначними, наприклад, як посадити дерево. Деякі з них є складними та мають характер циклічності, наприклад, зібрати яблука в кошик. А деякі в процесі свого виконання можуть виконуватися по різному, залежно від умов у яких вони виконуються.

Діти, не маючи досвіду в створенні алгоритмів можуть інтуїтивно розрізняти їх за своєю структурою. Ми постійно конструюємо свої плани в залежності від ситуації "якщо трапиться...", "якщо зустрінуся...", "якщо встигну..." тощо

Розробки уроків | Переглядів: 488 | Завантажень: 160 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2021 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №38

Номінація: "Зорепед педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Конспект уроку основ здоров’я в 3 класі «Як уникнути конфлікту? Запобігання конфліктам і  розвꞌязання їх. Моделювання ситуацій попередження конфліктів з однолітками та мирного розвꞌязання конфліктів, які виникли».

Даний урок допоможе засвоїти учням правила, що допомагають запобігати конфліктам; навчить мирно  розвꞌязувати конфлікти з однолітками; розвивати вміння аналізувати типові життєві ситуації; виховувати культуру спілкування.

 

Розробки уроків | Переглядів: 508 | Завантажень: 193 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024