Меню сайту |
|
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 192 Показано матеріалів: 171-180 |
Сторінки: « 1 2 ... 16 17 18 19 20 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 171
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Навчання грамоти, 1 клас. Тема: Закріплення звукових значень букви «ел». Читання складів, слів, речень.
У даній розробці використані мовні ігри, лексичні таінтерактивні вправи для вдосконалення уміння читати склади і слова з вивченими буквами, здійснювати звуко - буквений аналіз слів,складати текст з опорою на малюнок, формувати думки та поєднувати їх у зв’язному викладі, добирати для розповіді слова, найбільш вдалі для передачі думки.
Мультимедійна презентація допоможе дітям легко і швидко засвоїти матеріал.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 172
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Українська мова, 2 клас. Урок розвитку зв’язного мовлення «Побудова казки за поданим початком і кінцем (Е.Карл «Звідки прилетів метелик»).»
У даній розробці використані мовні ігри, лексичні та інтерактивні вправи, які дозволяють дітям поповнювати словниковий запас,
навчати учнів складати казку за початком і кінцівкою та серією малюнків, грамотно і послідовно формувати думки та поєднувати їх у зв’язному викладі, добирати для розповіді слова, найбільш вдалі для передачі думки.
Мультимедійна презентація допоможе дітям візуально ознайомитися з життям живої природи. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 173
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
«Добро пожаловать в страну Verbляндию» (інтегрований урок англ.мови та російської) для 5 класу.
Конспект інтегрованого уроку (англійська та російська мова) для учнів 5 класу. Розробка буде корисною для повторення та поглиблення вивченого матеріалу про дієслово з використанням ІКТ |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 174
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Тайм-блокнот методиста «Робота опорної школи над обласним науково-методичним проектом «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»
Тайм-блокнот методиста містить планування роботи опорної школи протягом п’яти етапів відповідно до Програми науково-методичного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства».
Головною метою наданого матеріалу є визначення освітніх стратегій соціалізації особистості, розробка показників соціального розвитку учнів різних вікових груп, циклограми управління, удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу як важливого чинника процесу соціалізації.
Розраховано на методистів методичних кабінетів, директорів, заступників директорів опорних шкіл.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 175
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Методична розробка "Творча родина-творчадитина" (початкова школа, позаурочна робота, проектна діяльність)
В методичній розробці "Творча родина-творча дитина" описується робота з талановитими дітьми, яка багато в чому ефективна завдяки участі батьків. Завдання вчителя - уміло використати потенціал сім'ї при організації вільного часу дітей, заповнюючи дозвілля корисними для розвитку творчих здібностей справами.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 176
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Брошура «Путівник по Шостці»(Shostka Guide), англійська мова, 11 клас
Проект з англійської мови, виконаний учнями 11 класу, може бути використаний на уроках англійської мови для учнів 9 – 11 класів при вивченні теми «Наше місто».
Учні на уроках та в позаурочний час спробують знайти відповіді на поставлені питання та продемонструвати свій творчий пошук в своїх роботах. Для того, щоб дізнатися більше цікавого про своє місто, учні передивляться додаткову літературу, зроблять необхідні фото. Знайдуть та дослідять інформацію про пам’ятки міста та відомих людей, які їх найбільш зацікавили. Створять брошуру «Путівник по Шостці», в якій зможуть дати відповіді на основні питання проекту, популяризувати власну працю. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 177
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Урок-дослідження головної думки твору за поемою Лесі Українки «Давня казка» (8 клас)
Дана розробка уроку з літератури є зразком інтеграції навчання. За допомогою елементів живопису та музики глибше розкривається головна думка твору, формується високі моральні якості справжнього громадянина України. Такий підхід навчання реалізує концепцію «Я- особистість» в рамках соціалізації особистості.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 178
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Самостійна робота: визначення скалярного значення прискорення руху тіла
Дана розробка представляє собою інструкцію для самостійної роботи з визначення скалярного значення прискорення руху тіла. Дана робота може бути виконана на уроці або вдома учнем самостійно. Основна мета роботи визначити експериментально скалярне значення прискорення руху тіла полегшивши обчислення використовуючи табличний процесор Excel. Відповіді вчитель отримує через сервіс «Googleforms« що значно спрощує перевірку. Робота складається із 12 пунктів. Перша частина пункти 1-10 оцінюються 6 балами. Пункт 11- контрольні запитання оцінюється в 3 бали, додаткове завдання- високий рівень. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 179
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Посібник «Довіра як умова гармонійного розвитку дитини дошкільного віку»
Діти сьогодні – це люди нової епохи, вони не схожі на ті покоління, що були попереду. Допомогти дітям критично сприйняти елементи нової культури, не залишивши поза увагою духовність, моральні цінності, є одним із основних завдань в умовах нового суспільства, яке можна реалізувати через довіру дитини до дорослого. Довіра виступає умовою гармонійного розвитку дитини, саме вона дозволяє ризикувати, випробовувати себе і свої можливості, пізнавати і перетворювати світ. Матеріали рекомендовані педагогам, батькам, всім, хто прагне виховати гармонійно розвинену особистість, забезпечити їй відчуття психологічної захищеності та успіху в різних видах діяльності.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 180
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Розробки сценаріїв святкування Першого дзвоника у школі. Період з 2010 по 2018 н. р.
Готуючи сценарій до однієї із найбільших шкільних церемоній і реалізуючи її в дії, намагаюся розвивати усі сторони дитини, включаючи її в різні види діяльності: через розуміння та напрямок літературного матеріалу, музичних і художніх засобів; залучаючи виступаючих учнів до продумування свого образу, підготовку костюмів тощо.
При написанні кожного нового сценарію, відбираю тексти із газет, журналів, посібників, перефразовую, додаю власні віршовані та прозові тексти.
Так як головним об’єднуючим компонентом у сценарію є сюжетний хід, - підбираю музичні номери, пісні, оформлення, дійових осіб, що виражають ідейно – тематичний задум сценарію.
Створюю органічні переходи від одного сюжетного моменту до іншого, використовуючи прийоми монтажу матеріалу.
|
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
|