Меню сайту |
|
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 192 Показано матеріалів: 151-160 |
Сторінки: « 1 2 ... 14 15 16 17 18 19 20 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 151
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
План та розробка заключного етапу навчально-мистецького виховного проекту: «Люблю я пісню українську…»
Навчально-мистецький виховний проект «Люблю я пісню українську…» спрямований на найбільш актуальне нині питання національно-патріотичного виховання. План та розробка заключного етапу проекту покликані збагатити знання учнів про народну пісню, вчити дітей слухати і співати українські народні пісні. Відроджувати звичаї, традиції та обряди нашого народу, формувати ціннісне ставлення до мистецтва, виховувати любов до народної творчості, гордість за український народ, який має славне минуле і багату творчу спадщину. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 152
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Екологічне свято «Природа – наш друг» 3 клас. Природознавство. Екологія рідного краю
Починаючи з раннього дитинства, варто закладати міцний фундамент дитячої любові до навколишнього середовища, розвивати естетичне відчуття світу природи, формувати навички культурної поведінки дитини у довкіллі.
Еколого – природнича компетентність школяра – складник його життєвої компетентності – характеризується системністю знань про природу, позитивним емоційно-ціннісним ставленням до її компонентів, обізнаністю з правилами природокористування.
Свято допомагає показати красу рідної природи, виховувати повагу і любов до неї; розкрити екологічну проблему рідної природи; виховувати в учнів доброту і співчуття до всього живого. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 153
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Конспект уроку з української мови для учнів 5 класу «Фонетичний розбір слова»
Матеріал містить узагальнення з теми «Фонетика». За допомогою міні-ігор «Орфографічна хвилинка», «Знайди слово з помилкою», «Зайве слово» учні систематизуватимуть набуті знання. До уроку внесено 2 комп’ютерні гри «Морський бій», тест.
Презентація до уроку не розглядається як статичний матеріал, а є динамічною, такою, що знімає напругу, емоційне навантаження.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 154
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Розробка уроку «Поринемо в захопливі пригоди – в світ таємниць зимової природи». 2 клас. Предмет: природознавст
Для зацікавленості учнів урок природознавства в 2 класі проводиться в нестандартній формі як урок-подорож. Впродовж уроку діти подорожують у зимовому царстві і знайомляться з характерними ознаками зими в живій і неживій природі, що дає можливість учням в ігровій та дослідницькій формі систематизувати набуті знання і практично застосувати в своєму житті. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 155
Номінація: "Кращий науково – методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Науково-дослідницька робота на тему: «Василь Стус – борець за незалежність України». 11 клас. Історія України
Життя і творчість В. Стуса є найкращим прикладом для виховання свідомих громадян України , формування почуття патріотизму, національної гордості , любові до рідної землі.
Вперше досліджено маловідомий для української громади період життя відомого дисидента, коли він вчителював на території Гайворонського району в Таужненській школі.
Матеріали даного дослідження можна використовувати на уроках історії України, української літератури, на засіданнях гуртка для вивчення історії рідного краю. Робота дасть можливість науковцям більш детально проаналізувати віхи життя відомого борця за незалежність України.
Саме сьогодні нам потрібно розбудовувати українську державу, і що ж як не долі визначних українців повинні бути для нас прикладом.
Інше |
Переглядів: 522 |
Завантажень: 222 |
Додав: Ростислав |
Дата: 07.07.2018
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 156
Номінація: "Кращий науково – методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Досвід роботи. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського щодо зміцнення співдружності школи, сім'ї і громадськості у навчально-виховному процесі сучасного загальноосвітнього закладу
У статті акцентовано увагу на ідеях школи нового покоління за педагогічною спадщиною В.О.Сухомлинського. Розкрито ідеї педагога щодо зміцнення співдружності школи, сім'ї і громадськості у навчально-виховному процесі, показано актуальність їх втілення в сучасному загальноосвітньому закладі. Надано поради учителеві сучасного навчального закладу в здійсненні особистісно-орієнтованого підходу навчально-виховного процесу. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 157
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Передумови, причини, початок Національно-визвольної війни. Події 1648-1649 рр. Розробка уроку
Даний матеріал є авторським розвивальним уроком для учнів 8 класу з історії України, який побудовано з використанням методичних прийомів таких освітніх технологій навчання як інтерактивна, ігрова, дистанційна.
Даний урок є простим і доступним для всіх учнів 8-го класу з різними інтелектуальними здібностями. Інформаційний матеріал, методичні форми, прийоми і технології навчання відповідають вимогам «Сучасний урок» та навчальній програмі з історії для 5-9 кл. МОН України. Типологія даного уроку передбачає, що в ході 45 хв. в учнів 8-го класу будуть продовжуватися розвиватися і формуватися такі освітні компетентності як інформаційна, картографічна, встановлення причинно-наслідкових зв’язків, технологічна, практична, мисленнєва, комунікативна та робота в команді (групі) на основі діяльнісного підходу шляхом використання інноваційних прийомів, засобів, технологій навчання. Даний урок направлений на підготовку учнів до олімпіади, контрольної роботи МАН, турніру юних істориків, інтелектуального інтерактивного конкурсу та ЗНО з історії України. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 158
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Конспект уроку на тему: "Лінійні алгоритми 5 клас", інформатика
На уроці учні повторюють поняття команда, виконавець, система команд виконавця, алгоритм.
Під час перевірки домашнього завдання використано он-лайн ресурс Nearpod.com.
Вводиться поняття лінійного алгоритму. Розглядаються форми подання лінійних алгоритмі та реалізація їх у середовищі програмування (Скретч, ресурс code.org).
Використано он-лайн ресурси Nearpod.com, LearningApps.org, code.org, http://rebus1.com/ua/, сервіс blogspot.com |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 159
Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"
Назва матеріалу:
Сайт «Мала Сторінка». Блог викладачки світової літератури. Науково-методичні праці з педагогіки. Для вчителів, батьків, учнів 5-11 класів та студентів педагогічних вишів.
Як створити конспект, за яким можна «побачити» урок буквально? В уяві вималювалась форма на аркуші А-4, яку я назвала СІК – схема інтерактивного конспекту.
СІК – це трансформація існуючого на конкретний предмет – зарубіжну літературу та вироблення системи методів, прийомів, способів, які забезпечують впровадження нової (критично-креативної або трансформаційної) парадигми освіти.
СІК уроку, не поступаючись іншим, що передбачені як основні, дозволяє органічно формувати такі, на перший погляд, як другорядні для зарубіжної літератури компетентності – математичну, технологічну, природничу та інформаційно-цифрову.
СІК – це трансформер, який, спираючись на сучасні технології навчання, може перетворити урок на гру, дослідження, проект, презентацію, інсценування, семінар та інше.
Інше |
Переглядів: 777 |
Завантажень: 325 |
Додав: Ростислав |
Дата: 07.07.2018
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 160
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
5 клас, українська література, урок на тему: « Загадка як вид усної народної творчості»
Загадки вивчаються в школі досить епізодично, хоча користуються попитом та часто застосовуються вчителями в навчально-виховній роботі. Цей жанр народної творчості досі є одним з чи не найменш вивчених. Ще недостатньо досліджена образна система загадок, їхні взаємозв'язки з іншими фольклорними жанрами, не створено монографічного дослідження про ці перлини народної творчості, тому метою пропонованої роботи є дослідження особливостей форм, видів, тематики загадок. |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
|