Шкільний портал
П`ятниця, 03.05.2024, 12:26
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року

У категорії матеріалів: 321
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 32 33 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №31

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Сценарій ігрової новорічної програми «Сирлі-мирлі»

Ігрова програма для учнів молодшої школи, яка може використовуватись під час новорічних свят. Є розподіл за ролями, які можуть виконувати учні старших класів та /або дорослі працівники. Прописані слова героїв, вимоги до їх зовнішнього вигляду, відповідні танцювальні рухи.

 

Виховні заходи | Переглядів: 393 | Завантажень: 147 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №32

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Сценарій урочистої лінійки з нагоди вручення свідоцтв про освіту 11 клас

Ось уже зовсім скоро у школах України пройдуть випускні вечори. Для більшості одинадцятикласників ця подія стане одним із найважливіших епізодів усього навчання у школі. Щоб зробити його дійсно незабутнім, не треба витрачати купу часу.

Розробка відзначається своєю емоційністю та невимушеністю та містить музичну підбірку.

Матеріал стане у пригоді класним керівникам під час підготовки до свята випускного. Проведення такого заходу сприятиме формуванню у дітей доброзичливого ставлення до традицій свого навчального закладу, виховуватиме почуття поваги до вчителів та своїх батьків.

Виховні заходи | Переглядів: 457 | Завантажень: 181 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №33

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Біологія 7 клас. Тема: Два типи симетрії як відображення способу життя.  Способи пересування тварин

Конспект відкритого уроку біології у 7 класі з використанням кейс-технології. Дуже зручний конспект уроку з мультимедійним супроводом дозволить вчителю та дітям розглянути складний програмний матеріал, вдало розкриті міжпредметні зв’язки та використання елементів критичного мислення.

Розробки уроків | Переглядів: 369 | Завантажень: 135 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №34

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Конспект уроку геометрії у 7 класі з елементами STEM-освіти на тему «Сума кутів трикутника»

У пропонованій розробці ви знайдете матеріал до уроку геометрії у 7 класі з елементами STEM-освіти на тему «Сума кутів трикутника». Метою роботи було ознайомити учнів з теоремою про  суму кутів трикутника та знаходження різних способів її доведення, формування дослідницьких та експериментальних навичок учнів, розвиток логічного мислення та вміння робити висновки з експерименту, показати застосування здобутих знань до розв’язування задач та у практичній діяльності.

Заслуговує на увагу використання інтерактивних вправ та комп’ютерного тестування, що дає змогу вивільнити час для перевірки завдань, полегшує оцінювання навчальних досягнень учнів, активізує пізнавальну діяльність учнів.

А головне, що діти просто у захваті від уроків, проведених у стилі STEM, тож здобуття знань перетворюється на справжнє задоволення. 

Розробка стане у нагоді педагогам, які планують реалізувати цікаві STEM-проекти зі своїми учнями.

Розробки уроків | Переглядів: 439 | Завантажень: 200 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №35

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Музейний урок  (проведений в Центрі дитячої та юнацької творчості, виставочний зал “Самородок“). Тема.  Об'ємні фігури. Об'єм прямокутного паралелепіпеда. 3 клас. Математика

Як провести урок цікаво та корисно? Змінити традиційну форму проведення уроку , вийти за межі класу, не сидіти нудно за партами.

    Нова школа пропонує впровадження методик особистісно  і компетентнісно зорієнтованого навчання, виховання і розвитку молодших учнів, які дають змогу добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.

    Пропоную  урок математики  в 3 класі, який був  проведений за межами класу,  в Центрі  дитячої та юнацької творчості  , виставочний зал “ Самородок ”.

Даний урок сприяє  цілісному сприйняттю навчального матеріалу, формуванню системного мислення, позитивного емоційного ставлення до пізнання,   дає змогу добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя .  Підвищує інтерес учнів до предмету  за рахунок наочності, цікавості, інтерактивної форми подання навчального матеріалу, мотивує  до самостійного навчання. На  уроці  учні виконують завдання, які  формують навички спостережень, уміння виділяти та групувати предмети, ставити запитання, формулювати відповіді, висловлювати власну думку, давати оцінні судження.  Навчально  – пізнавальна діяльність учнів на уроці  організовується шляхом інтерактивних форм  діяльності: робота в малих групах, парах, гра, дискусія, міні – лекція, пошукові питання і завдання . Діти весь час рухаються. Вони не слухачі, а активні учасники уроку. Закінчується урок підсумковою бесідою, в ході якої  учні  узагальнюють, систематизують  побачене і почуте ( враження  від уроку, які проблеми досліджували, які особистісні завдання виконували, які цікаві моменти запам′ятали).

Зміст освіти та її методика мають бути наближені до практики. Менше теорії, а більше практичного застосування в житті.

« Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов′язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці»

Розробки уроків | Переглядів: 322 | Завантажень: 140 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №36

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок хімії  з елементами STEM-технологій  «Подорож до країни Гіпсу». 7 клас.

 

Пошук нестандартних рішень  – це ознака учителя – новатора.

Для вчителя сучасний урок можна уявити айсбергом, де

- підводна частина (найбільша), включає підготовчий етап і може тривати необмежений час. Планування уроку та його підготовка вимагає від педагога залучання усіх професійних якостей і компетентностей. Продукт цієї роботи – урок;

- надводна частина (найменша) – це сам урок, який триває 45 хвилин. На уроці інтегрується спільна діяльність учителя та учнів. Продуктом цієї діяльності стане новий виток знань, вмінь та навичок.

Наданий інтегрований урок надає можливість з’ясувати зв'язок хімії з біологією, медициною, мистецтвом, математикою, інформатикою, сільським господарством; розглянути хімічні об’єкти та явища, пов’язані з однією сполукою - гіпсом; дослідити корисні сторони цієї речовини.

Розробки уроків | Переглядів: 352 | Завантажень: 139 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (8)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №37

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА «Як легко навчити молодших школярів запам'ятати правила техніки безпеки на уроках трудового навчання»

        Посібник містить матеріали, які допоможуть  удосконалити практичні навички з питання ознайомлення учнів початкових класів з правилами безпеки на уроках трудового навчання, підвищити фахову компетентність. Розраховано на вчителів початкових класів, вихователів груп продовженого дня.

Підручники та посібники | Переглядів: 426 | Завантажень: 145 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (5)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №38

Номінація: "Зорепед педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Конспект уроку основ здоров’я в 3 класі «Як уникнути конфлікту? Запобігання конфліктам і  розвꞌязання їх. Моделювання ситуацій попередження конфліктів з однолітками та мирного розвꞌязання конфліктів, які виникли».

Даний урок допоможе засвоїти учням правила, що допомагають запобігати конфліктам; навчить мирно  розвꞌязувати конфлікти з однолітками; розвивати вміння аналізувати типові життєві ситуації; виховувати культуру спілкування.

 

Розробки уроків | Переглядів: 508 | Завантажень: 195 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №39

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Видавнича діяльність як інновація в початковій освіті». Позакласна та позаурочна робота, 1-4 клас.

Для кого цей методичний посібник? Для вчителів і всіх, хто хоче випускати або вже випускає шкільну газету. Цей методичний посібник – спроба посильної допомоги вам, колеги, що переважно безплатно й у вільний від роботи час, тільки на власному ентузіазмі виховуєте для нас читачів і журналістів. Мета посібника полягає в спробі визначити основні складові впливу шкільної газети на формування особистості учнів в Новій українській школі.

Підручники та посібники | Переглядів: 372 | Завантажень: 154 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №40

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» на уроках математики

У роботі запропоновано використання задач, які сприяють  реалізації  змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» на уроках математики для формування компетентностей; розглянуто теоретичні аспекти поняття задачі фінансового змісту; запропоновано впровадження практичних та прикладних задач для формування навиків фінансової грамотності, мотивації учнів, активізації їх розумової та пізнавальної діяльності та підвищення інтересу до предмету.

 Формування математичної компетентності шляхом використання таких задач зумовлене реалізацією наскрізних ліній.

 Математика навчає учнів застосовувати інформацію для вирішення проблем, які ставить перед ними життя, бути готовими до прийняття швидких рішень, щоб стати успішною і щасливою людиною в сучасному суспільстві. Практичні задачі забезпечують засвоєння знань та вмінь, володіючи якими випускник школи  здатний реалізувати себе в подальшому житті, стати самодостатньою особистістю та відповідальним громадянином суспільства.

 Рекомендовано вчителям математики для використання в практичній роботі.

Підручники та посібники | Переглядів: 526 | Завантажень: 166 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024