Шкільний портал
Неділя, 05.05.2024, 01:19
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 636
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року

У категорії матеріалів: 321
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 32 33 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №41

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Досвід роботи «Нетрадиційні уроки фізики»

Актуальність даного досвіду полягає ще і в тому, що розвиток пізнавальних інтересів супроводжується формуванням таких важливих якостей особистості, як допитливість, активність, творчість, що й забезпечує різнобічний розвиток дитини. Крім того, розвиток інтересу в окремій предметній області в умовах відкритого спілкування обумовлює становлення особистості, формує відповідального громадянина і корисного члена суспільства, напрацьовуються навички критичного мислення і раціональної поведінки. Таким чином, даний досвід сприяє виконанню соціального замовлення суспільства, реалізації завдань, що стоять перед школою

Підручники та посібники | Переглядів: 391 | Завантажень: 150 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №42

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Відеолекторій «Цінність життя» для дітей шкільного віку та дорослих. Психологія, просвітницько-профілактична робота, виховна робота

Сьогодні перед людством постає ряд важливих завдань, серед яких найважливішим є вирішення проблеми збереження здоров’я людини, причому не тільки фізичного, а й психічного. Збереження фізичного і психічного здоров’я особистості, зокрема підростаючого покоління – одне з найважливіших та актуальних завдань нашого суспільства і, насамперед, системи освіти. Бо життя людини є найвищою суспільною цінністю.

Однак за останні роки, нажаль, зростає кількість людей, які не знають дієвих механізмів збереження, зміцнення і відновлення психічного здоров’я в умовах постійних фізичних та інтелектуальних перевантажень, стресів, соціальних негараздів. Актуальною залишається сьогодні проблема саморуйнівної та суїцидальної поведінки дітей. Тому вказувати та аналізувати орієнтири, підказувати, як вчинки та цінності людини впливають на інших та на її особисте життя, а також створювати комфортне освітнє середовище – одне із пріоритетних завдань закладів освіти.

Залучаючи підростаюче покоління до перегляду та обговорення тематичних відеороликів або створення власних тематичних відеосюжетів, ми формуємо у дітей позитивне мислення, відповідальну поведінку за власне здоров’я, безпечну життєву позицію.

Відео | Переглядів: 2881 | Завантажень: 684 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (7)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №43

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Методична розробка на тему: «Формування компетентної особистості шляхом впровадження інтеграції в освіту.», яка включає конспект інтегрованого уроку з літератури і математики (5, 7, 10 класи) з елементами телерепортажу: квест «Подорож у країну знань».

У методичній розробці представлено теоретичні елементи впровадження інтеграції в освіту; розробку інтегрованого уроку як специфічної форми організації навчання при вивченні математики та літератури з елементами журналістики для  розвитку критичного мислення та мотивації учнів; види інноваційної діяльності педагога з метою формування сучасної компетентної особистості.

Підручники та посібники | Переглядів: 362 | Завантажень: 146 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №44

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Презентація з використанням анімації. Я досліджую світ. 2 клас   STEM-урок. Тема: Святковий календар весни

Застосовуючи акронім STEАM (від англ. Science –наука, Technology – технології, Engineering – інженерія, ART – мистецтво, Mathematics – математика), ми поєднали  практико-орієнтовані підходи до вивчення природничо-математичних дисциплін шляхом розробки новітніх методів навчання на кожному етапі уроку.
Кожен слайд містить інноваційний  прийом (відповідно до абревіатури STEАM) для створення кінцевого продукту (оберегу).

Кожен прийом – інтелектуальна власність.

Презентації | Переглядів: 549 | Завантажень: 211 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №45

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Посібник “Short stories for children”. Англійська мова; 2 клас

Посібник розроблений для навчання учнів другого класу, але також може використовуватися для дітей молодшого або старшого віку. Він містить короткі тексти, граматичні та лексичні вправи, що відповідають компетентнісному підходу до вивчення англійської мови. Малюнки-розмальовки націлені на покращення запам’ятовування навчального матеріалу. Матеріал посібнику сприяє розвитку всіх базових навичок та вмінь, якими повинні оволодіти учні на початковому рівні вивчення англійської мови.

Підручники та посібники | Переглядів: 531 | Завантажень: 168 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №46

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Читання як засіб контролю у навчанні англійської мови

Читання є одним з найважливіших видів комунікативно-пізнавальної діяльності учнів. Ця діяльність спрямована на вилучення інформації з письмово фіксованого тексту. Читання виконує різні функції: служить для практичного оволодіння іноземною мовою, є засобом вивчення мови і культури, засобом інформаційної та освітньої діяльності та засобом самоосвіти. Як відомо, читання сприяє розвитку інших видів комунікативної діяльності. Саме читання дає найбільші можливості для виховання і всебічного розвитку школярів засобами іноземної мови. 

Для вчителів англійської мови,батьків та учнів.

Підручники та посібники | Переглядів: 360 | Завантажень: 141 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №47

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Авторська методична розробка уроку на тему «Алгоритми в нашому житті » 3 клас НУШ. Інформатика.

На уроках інформатики  ми дізнаємося багато про інформацію, пристрої комп'ютера та алгоритми. Цікаво, що в нашому повсякденному житті нас оточують безліч алгоритмів : день змінює ніч, після ночі знову настає день; з року в рік чергуються весна, літо, осінь, зима; з'являється листя на деревах; кругообіг води в природі; і багато інших.

 Алгоритми, що існують у нашому житті, відрізняються між собою. Так, деякі з них є простими й однозначними, наприклад, як посадити дерево. Деякі з них є складними та мають характер циклічності, наприклад, зібрати яблука в кошик. А деякі в процесі свого виконання можуть виконуватися по різному, залежно від умов у яких вони виконуються.

Діти, не маючи досвіду в створенні алгоритмів можуть інтуїтивно розрізняти їх за своєю структурою. Ми постійно конструюємо свої плани в залежності від ситуації "якщо трапиться...", "якщо зустрінуся...", "якщо встигну..." тощо

Розробки уроків | Переглядів: 488 | Завантажень: 161 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2021 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №48

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

«Внутрішні процеси, що зумовлюють зміни земної кори. Вулканізм. Гарячі джерела та гейзери». Розробка уроку з географії в 6 класі

Головним акцентом на уроці географії у 6 класі з теми «Внутрішні процеси, що зумовлюють зміни земної кори. Вулканізм. Гарячі джерела та гейзери» є групи мандрівників, які здійснювали віртуальні подорожі до вулканів і написали сценарії до науково-популярного фільму «Мандрівка до вулкана…»

Розробки уроків | Переглядів: 318 | Завантажень: 152 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №49

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Блог вчителя .Фізична культура\ 6-11 класи.

Простий, доступний текст теоретичного матеріалу,  можливість завжди знайти та переглянути пройдений матеріал за модулем,рекомендації, корисне відео. Дуже зручно та актуально в умовах карантину при дистанційному навчанні

Інше | Переглядів: 265 | Завантажень: 189 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №50

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Виховний захід для учнів 11 класу. Вечір-посвята у випускники «Стоїмо на порозі юності»

У виховному заході підібраний сучасний матеріал (пісні, цікаві сценки з шкільного життя, вірші подяки для батьків і вчителів) для проведення вечора-посвяти у випускники.

Виховні заходи | Переглядів: 399 | Завантажень: 135 | Додав: Ростислав | Дата: 29.06.2021 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024