Меню сайту |
|
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 321 Показано матеріалів: 51-60 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 32 33 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №271
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Стаття «Кімната національно-патріотичного виховання школяра - ефективний центр з формування ключових компетентностей здобувачів освіти»
Стаття описує досвід Хлібодарівського закладу дошкільної, повної загальної середньої освіти Асканія-Нова селищної ради з організації та впровадження в практику роботи центру національно-патріотичного виховання Кімнати школяра. Матеріал є авторським. Пропонує опис нормативних документів, форм і методів діяльності, заходів Кімнати школяра. Містить додатковий матеріал: проект «Кімната школяра», план національно-патріотичного виховання», сценарій «Дня вишиванки»
Інше |
Переглядів: 279 |
Завантажень: 205 |
Додав: Ростислав |
Дата: 06.07.2021
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №270
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
«Philosophy for children, P4С» на уроках української літератури у сучасній школі
Філософуівння у сучасній школі - це важливий концепт розвитку сучасної освіти. Навчати критичному , креативному і піклувальному мисленню - важлива умова розвитку сучасної особистості. « Філософія для дітей» або «Philosophy for children, P4С» в майбутньому лежатимуть в основі вивчення більшості предметів. У цій статті розповідається про цю методику, можливості її застосування на уроках української літератури. Тут даються і характеризуються всі етапи «Philosophy for children, P4С» на прикладі твору В.Сухомлинського.
Інше |
Переглядів: 289 |
Завантажень: 217 |
Додав: Ростислав |
Дата: 06.07.2021
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №269
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
«100 днів у школі». 1 клас
Свято – звіт « 100 днів у школі» призначений для першокласників, на якому учні в цікавій формі покажуть чого навчилися за цей період шкільного життя. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №268
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Математика 2 клас «Числові вирази без дужок і з дужками. Порядок виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками»
Розроблений урок та презентація дозволять в цікавій ігровій формі здобувачам освіти повторити обчислення числових виразів без дужок на додавання і віднімання, познайомить їх з виразами з дужками та правилами обчислення таких виразів. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №267
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Геометрія. 11 клас. Конспект заняття « Куля.Сфера»
Даний урок допомагає у цікавий і нетрадиційний спосіб розібрати новий матеріал з даної теми, спираючись на уміння й навички, які вже отримані на уроках геометрії. Також формуються математичиі, мовленнєві компетентності, розвиток вмінь працювати з програмою GeoGebra, які є не стільки метою, скільки засобом отримання інформації та навичок (урок розрахований на учнів загальноосвітньої школи). Матеріали містять конспект уроку та презентацію до нього. Даний матеріал стане у нагоді вчителям-предметникам, які викладають геометрію в загальноосвітній школі та в ВНЗ І-ІІ рівня акредитації, у плануванні та проведенні уроку вивчення нового матеріалу та формуванню нових знань, умінь та навичок з даної теми.
На цьому уроці за допомогою ІКТ учні розвивають логічне мислення, активізують увагу, за допомогою практичних задач учні виховують вміння і навички міркування, самостійність, інтерес до предмета та впевненість в собі. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №266
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Принцип дитиноцентризму та педагогіка партнерства як основа соціалізації здобувачів освіти і шляхи її формування. Початкова школа
У матеріалах висвітлено шляхи, якими можна соціалізувати здобувачів освіти під час освітнього процесу та в позаурочний час, готувати їх до подальшого життя у соціумі, усвідомити свою соціальну роль у суспільстві. Авторка розробки вбачає основу соціалізації в принципі дитиноцентризму та педагогіці партнерства між учасниками «учні-батьки-вчителі». Запропонований досвід роботи засвідчує, що саме питання підготовки учнів до подальшого життя, озброєння їх життєво необхідними знаннями та уміннями, формування критичного мислення, яке забезпечить подальшу соціалізацію дитини, котра є не тільки об’єктом, а й суб’єктом цього процесу, є основою, міцним підґрунтям для адаптації дітей до життя в суспільстві. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №265
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
«Реактивний рух» , 10 клас, фізика. Урок вивчення нового матеріалу з елементами діджиталізації
Мета:
Дати учням поняття про реактивний рух; пригадати закон збереження імпульсу; розглянути принцип дії ракети; ознайомити з видатними українськими вченими та інженерами.
Сформувати навички практичного застосування отриманих знань.
Удосконалювати вміння учнів працювати самостійно та шукати потрібну інформацію.
Перевірити рівень знань, умінь і навичок з даної теми.
Закріпити знання учнів про імпульс та закон його збереження. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №264
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Конспект уроку з української мови у 5 класі «Речення, його граматична основа. Речення з одним головним членом»
Урок, на якому учні закріплюють знання про односкладні й двоскладні речення, відпрацьовують навички визначення граматичних основ, а також роблять висновки щодо раціонального використання коштів, планування витрат.
Наскрізна лінія уроку «Підприємливість і фінансова грамотність», надпредметна тема «Кишенькові гроші». |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №263
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Розробка уроку з всесвітньої історії для 9 класу з теми «США в першій половині ХІХ ст. Передумови та причини громадянської війни»
Розробка уроку з всесвітньої історії для 9 класу з теми «США в першій половині ХІХ ст. Передумови та причини громадянської війни» - це урок вивчення нового матеріалу та вдосконалення вмінь та навичок з елементами медіаграмотності. На уроці доцільно проводити групову та фронтальну форми роботи та реалізовувати наступні принципи та підходи: компетентнісний (розвиток інформаційної, логічної, аксіологічної компетентностей – предметних, а також ключових – інформаційно-цифрової, підприємницької, соціальної); особистісно-діяльнісний; таксономічний принцип пізнавальних рівнів за Б. Блумом. Для роботи з учнями використовуються пояснювально-ілюстративний підхід, проблемне викладання; критичне мислення, «перевернутий клас», ігрова, BYOD, медіаосвіта; «знайди помилку», евристична бесіда, «займи позицію». Для подачі та вивчення матеріалу використовується проектор, комп’ютер, екран, презентація, підручники, плакат-карти і набір наліпок, роздатковий матеріал (картки з текстом і завданнями).
Після уроку учень зможе:
- називати та показувати на карті напрями територіальної експансії СШАв першій половині ХІХ ст;
- характеризувати основні напрями соціально-економічного та політичного розвитку СШАв першій половині ХІХ ст.;
- пояснювати поняття: доктрина Монро, експансіонізм,промислова першість, фермер, фермерське господарство, рабство, плантатори, плантаційне господарство,расизм, аболіціонізм, резервація, демократи, республіканці, Громадянська війна;
- порівнювати особливості розвитку Півдня та Півночі США;
- називати прояви кризи в політиці та суспільстві США;
- визначати передумови та причини Громадянської війни та висловлювати власну думку;
- давати оцінку ролі А. Лінкольна;
- робити висновок про важливість джерел отримання інформації, каналів її отримання, критичного ставлення до сталих уявлень про історичні події та діячів. |
Конкурс "Педагог-новатор 2021"
Конкурсний матеріал №262
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Розробка уроку англійської мови у 5 класі на тему "Хобі та інтереси"
Вивчення теми «Хобі та інтереси» у 5 класі відноситься до розділу «Our Pastime» . Я пропоную на вивчення теми «Хобі та інтереси» відвести чотири уроки. Даний урок є першим з них.
З метою активізації пізнавальної діяльності, я рекомендую використовувати на різних етапах уроку елементи інтерактивних технологій ( гра «мікрофон», робота в групах, метод проектів) творчі завдання, що забезпечують розвиток здібностей учнів. Крім вказаних технологій у своїй роботі я застосовую нестандартні форми уроків, зокрема уроки з використанням комп’ютерних технологій, які дають змогу посилити інтенсивність уроків та при яких вивільняється час на практичну діяльність учнів. Адже інформаційні технології навчання надають учителю додаткові можливості для підтримки і сприйняття розвитку особистості учня, творчого пошуку й організації спільної роботи.
При виборі навчального матеріалу я дотримуюся основних дидактичних принципів: систематичності та послідовності, доступності, диференційованого підходу, науковості, врахування вікових особливостей учнів.
Так як зір, це загальновідомо, надає людині більше інформації, ніж усі інші відчуття разом, тому вдало підібраний дидактичний ілюстративний матеріал дозволяє побудувати систему викладу матеріалу, в якій учень є активним і рівноправним учасником освітньої діяльності.
Рубрика слайдів ‘’запам’ятайте’’ допомагає учням узагальнити виучуване і готуватися до сприйняття нового матеріалу. |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
|