Шкільний портал
Неділя, 28.04.2024, 13:22
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року

У категорії матеріалів: 321
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 32 33 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №281

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Конспект stem-уроку на тему «Подорож краплинки (властивості води)». 1 клас. Математика, я досліджую світ, українська мова, дизайн та технології.

Дана розробка є комплексним міждисциплінарним підходом. Вона поєднує в собі природничі науки з технологіями, математикою із проекцією на життєвий досвід. В уроці всі предмети інтегровані в єдине ціле.

 

Розробки уроків | Переглядів: 526 | Завантажень: 186 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2021 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №280

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Методична розробка заняття-тренінгу «Робота педагогічного колективу з профілактики причин виникнення конфліктів у дитячому середовищі та пошуку  шляхів їх  розв’язання»

У змісті розробки тренінгу зроблено акцент на формуванні таких життєвих навичок, як ефективна комунікація, управління конфліктами, толерантність, управління емоціями, тощо. Активізація творчого пошуку та досвіду учасників тренінгу відбувається через проведення вправ «Приймаємо наші правила», «Сніговий ком», «Очікування», «Асоціації», «Стіна конфліку», «Шляхи розв’язання конфліктів», «Руйнування стіни конфлікту», «Лист собі», «Мої відчуття та побажання».

Даний тренінг передбачає обмін досвідом роботи з профілактики причин виникнення конфліктів у дитячому середовищі та пошуку  шляхів їх  розв’язання; сприяє формуванню компетентності педагогів із конфліктології; розвиває навички довірливого спілкування учасників тренінгу; активізує творчий пошук.

Інше | Переглядів: 352 | Завантажень: 175 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №279

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Лексико-граматичний КВН «Чи знаєш ти англійську мову?» Англійська мова. 8 клас

В розробці ви знайдете захід - КВН з англійської мови

Виховні заходи | Переглядів: 413 | Завантажень: 182 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №278

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Конспект уроку з української літератури  для 6 класу  «Т. Шевченко. Відомості про перебування в Санкт-Петербурзі. «Думка» («Тече вода в синє море…»)»

Даний урок  поглибить знання школярів новими фактами з біографії Тараса Шевченка, зокрема   його перебування в Санкт-Петербурзі, ознайомить  з поезією «Думка» («Тече вода в синє море…»), поглибить знання   з теорії літератури про ліричний твір і строфу. 

Розробки уроків | Переглядів: 571 | Завантажень: 190 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №277

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Конспект уроку з Я досліджую світ «Рослини, їх будова». Урок розроблений для учнів 1 класу НУШ

 Запропонована розробка уроку допоможе учням поглибити  свої знання про різноманітність рослинного світу, сформує вміння розрізняти органи рослин, називати їх, з’ясувати важливість кожного органу рослин.  На уроці учні  об’єднуються у пари, групи у пошуках нових знань . За допомогою нових прийомів та методів в учнів формуються ключові та предметні компетентності.

Розробки уроків | Переглядів: 392 | Завантажень: 227 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №276

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Виховний захід для молодших школярів «Не жартуй з вогнем, бо обпечешся». 1 клас

У цьому виховному заході учні у вигляді гри-розваги розгадують загадки з допомогою QR-коду; на захід приходить головна героїня з мультика Лисичка Фокс із цікавими завданнями; діти інсценують в костюмах казку «Козенята та вогонь»; учні самі стають маленькими пожежними, які пропонують однокласникам корисні настанови для уникнення пожеж.  На цей захід завітали представники ДСНС, які провели вікторину «Наслідки дитячих пустощів з вогнем» і після проведення спортивної розваги нагородили першокласників медалями «Майбутній пожежник».

Діти у цьому заході  розширять свої уявлення про причини виникнення пожежі в побуті та її наслідки; поглиблять свої знання про значення вогню в житті людей та шкоду під час необережного поводження з ним; закріплять свої знання про те, що вогонь може бути злим і добрим, що він може приносити користь і шкоду; ознайомляться із роботою пожежної служби; з елементарними правилами протипожежної безпеки; сформують навички правильно діяти у випадку виникнення пожежі.

Виховні заходи | Переглядів: 824 | Завантажень: 236 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2021 | Коментарі (21)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №275

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок біології у 6 класі з теми « Квітка» із використанням технології « Перевернутий клас»

Відеоурок  «Квітка » для учнів 6 класу містить доступне та ілюстроване пояснення вчителя про будову квітки та різноманітність квіток, взаємозв’язок між будовою та функціями основних частин квітки . Учні переглядають відеоматеріал, дають відповіді на запитання відеоуроку і таким чином самостійно готуються до даного урока. Конспект уроку містить тести, завдання для роботи в групах та обговорення матеріалу на глибокому рівні.

Розробки уроків | Переглядів: 336 | Завантажень: 207 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №274

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Виховна  година для  здобувачів освіти 4 класу "Великодня писанка". Навчальний предмет  «Я досліджую світ»

Класна година розрахована на учнів 4 класу в ході,якої діти знайомляться з легендами про виникнення писанки,з народними

прикметами щодо їх магічної сили, з символікою писанок та їх значення. Насамкінець заходу діти грають в народні ігри пов’язані з писанками.

Виховні заходи | Переглядів: 288 | Завантажень: 204 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №273

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал "

Назва матеріалу:

«Стем-лабораторія сталого розвитку. Фітолампи для рослин». 10 клас, природничі науки

Ми плануємо поставити теплицю на території Марганецького професійного ліцею, яка працюватиме від вітрогенератора та сонячної панелі і освітлюватиметься фітолампами. Це діюча модель для практичного навчання підлітків сталому розвитку та формування еко-свідомості здобувачів освіти та викладачів.

Беручи участь у проекті, здобувачі освіти Марганецького професійного ліцею зможуть використати свої професійні навички: це участь у монтажних та зварювальних роботах(слюсарі та електрозварники), використання вирощеної зелені у стравах(кухарі).

Очікувані результати проекту:

Створити стем-лабораторію для спільної праці підлітків в питаннях підвищення рівня комфорту з урахуванням збереження екології, соціальної відповідальності та принципів раціональної економії (постачання безкоштовної зелені в їдальні прилеглих навчальних закладів): теплиця для вирощування зелені, яка працює від вітрогенератора з жовтня по квітень та/або від сонячної панелі з травня по вересень, освітлення здійснюється фітолампами, а полив - за рахунок зібраних опадів.

Під час роботи над веб-квестом очікуємо:

- Зацікавленість здобувачів освіти, їх активна участь з питань енергозбереження та енергоефективності.

- Навчити дослідним методом  збирати, аналізувати, систематизувати і поширювати інформацію.

- Підвищення екологічної культури здобувачів освіти.

- Економія електроенергії та вибір штучного джерела світла для підтримки здорового росту рослини.

- Вміння використовувати ІК-технології при розв’язанні практичних завдань, аналізувати, робити висновки.

- Визначення принципової електричної схеми фітолампи.

- Виготовлення власноруч фітолампи для рослин.

Підручники та посібники | Переглядів: 314 | Завантажень: 155 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №272

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

STEM-урок «Музика у нашому житті» (5 клас, англійська мова, інформатика)

Розробка STEM-уроку «Музика у нашому житті» (англійська мова, інформатика 5 клас) розвиває комунікативну компетентність учнів в рамках теми; розвиває соціальну та інформаційну компетентність; формує навички пошукової діяльності, виховує естетичні смаки. Адже, застосовуючи елементи STEM на уроках англійської мови, працюючи над спільними проектами з предметів природничого чи наукового циклу, ми, вчителі іноземної мови, сприяємо підвищенню інтересу учнів до вивчення не лише свого предмету, а й інших дисциплін.

Розробки уроків | Переглядів: 447 | Завантажень: 176 | Додав: Ростислав | Дата: 06.07.2021 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024