Шкільний портал
Середа, 08.05.2024, 00:39
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

У категорії матеріалів: 171
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 17 18 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 130

Назва матеріалу:

Проект  

ЛЮДИНОЦЕНТРИЗМ У ПОЕТИЧНИХ ТВОРАХ  

ЛІНИ КОСТЕНКО

Хотілося розширити уявлення учнів про життєвий і творчий шлях Л.Костенко, показати, як гуманізм творчості Ліни Костенко та самовизначення поетеси  виявлялися в її поетичному слові, але найяскравіше — в непохитності її суспільної позиції.

Дізнатися більше про становлення поетеси, життєвий і творчий шлях Ліни Костенко.

Схарактеризувати самовизначення людини у поетичних творах Ліни Костенко.

Зрозуміти самоусвідомлення поета як митця у поетичних творах Ліни Костенко.

Ознайомитися із піснями на слова Ліни Костенко.

Вчитися шанувати спадщину видатних людей.

Крім того, усвідомити:

· самоідентифікацію особистості (моральну, естетичну);

·  розуміння людини як найвищої цінності;

·  здатність до свідомого ефективного функціонування;

· превалювання духовних потреб над матеріальними;

·  актуалізацію людини як незамінного учасника новітніх комунікативних процесів.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 876 | Завантажень: 284 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 131

Назва матеріалу:

Позакласний захід «Віртуальна подорож Францією «Лагідна Франція»

Розробка містить  інформацію про географію Франції,відомі французькі пісні, цікаві факти про цю країну, вірші. Може бути використаний як на початку вивчення мови, так і в якості підсумового заняття з теми. Створений для учителів французької мови.

 

Знання іноземної мови є важливою передумовою для особистих, культурних, професійних та економічних контактів молодої людини. У період невпинного зростання науково-технічного процесу кожне наступне покоління стикається з необхідністю засвоювати все більший обсяг знань. Тому й зрозумілим є важливість її вивчення.

Але останнім часом  в пріоритеті англійська, а вивчення французької мови у школах все зменшується. Хоча французька мова-це одна з наймелодійніших, чудових і чарівних мов світу. Вона - на другому місці серед міжнародних мов. Це - одна з офіційних мов ООН і Юнеско, а також Міжнародного Правового Суду. Французька мова залишається однією з найуживаніших мов у сфері культури, освіти, мистецтва, зв’язку, торгівлі. Вона є мовою навчання в багатьох країнах. Саме для того, щоб мотивувати учнів вивчати французьку мову як другу іноземну та поглибити знання дітей про Францію й був створений цей захід.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 901 | Завантажень: 318 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 129

Назва матеріалу:

 Урок повторення  з логіки у 3 класі « Подорож по країні Логіка з казковими героями ».

Урок створено за програмою курсу за вибором «Логіка».  Матеріали подані у вигляді розробки уроку та презентації. Містить завдання на повторення про судження, задачі на вилучення та припущення.

Мета. Систематизувати знання учнів про судження, вдосконалювати вміння розв’язувати задачі, застосовуючи методи припущення і вилучення; розвивати логічне мислення, увагу, інтелект; виховувати прагнення досягати поставленої мети, бути активним у колективній роботі.

Форма уроку – подорож. Разом з казковими героями дітям запропоновано виконати завдання на кмітливість, встановлення закономірностей, вилучення та припущення, скласти хибні та істинні судження, перевірити свою увагу в грі.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 636 | Завантажень: 26 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 128

Назва матеріалу:

«Початківець» - блог учителя початкових класів

 «Початківець» - блог для учителів початкових класів, учнів та їх батьків. Блог містить: портфоліо вчителя, методичну скриньку, нормативно-правові документи, авторські розробки уроків та виховних заходів, зразки роздаткових матеріалів для учнів, відомості про клас, сторінку «Дбайливим батькам», різні «Цікавинки», та електронні підручники. У блозі є посилання на корисні сайти, відео та фотоматеріали, презентації.

Кожен сучасний учитель має володіти навичками комп’ютерної грамотності. Для узагальнення та систематизації  накопичених матеріалів, а також для полегшення їх використання у педагогічній діяльності, вважаю необхідним створення кожним учителем власного блогу. Блог для вчителя – це як своєрідний «записник», у якому можна зручно  розмістити та впорядкувати всю потрібну інформацію, а також поділитися нею з іншими та використати самому безпосередньо у навчально-виховному процесі. Блог - це альтернативна заміна громіздким учительським папкам з паперовою документацією.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1315 | Завантажень: 615 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (2)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 127

Назва матеріалу:

Конспект уроку із зарубіжної літератури (6 клас) «Значення образу Різдва у творі Чарльза Діккенса «Різдвяна пісня у прозі». Елементи фольклору (казки та пісні)»

Цілі та завдання уроку: знайти значення образу Різдва у переродженні людини;

Донести сутність гуманістичних ідеалів письменника;

вчити аналізувати прочитане;

Вміти працювати з текстом та підручником;

Продемонструвати знання тексту та виразного читання;

Розвивати творче мислення, уяву;

виховувати людяність, доброту, милосердя, вміння співчувати.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1988 | Завантажень: 111 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 126

Назва матеріалу:

 Виховання патріотизму в  учнів на уроках англійської мови

У підручниках з англійської мови для загальноосвітніх навчальних закладів тематичні розділи включають теми, пов’язані з життям нашої країни, з подіями у суспільстві, а також з життям самих учнів. Проте зі змінами, внесеними у програми з іноземної мови, по-новому варто підходити до вивчення таких тем. Отже, новизна досвіду у переосмисленні спрямування україноцентризму з поверхневого огляду до більш глибокого визначення понять «Україна», «українці», «Батьківщина» тощо, а також заохочення та зацікавлення учнів своєю країною та бажанням «відкрити» її своїм одноліткам з інших країн.

Отже, завдання роботи:

  1. Розкрити основні напрямки патріотичного виховання на уроках англійської мови в контексті сучасних завдань громадянського суспільства.
  2. Ознайомити з лінгводидактичними принципами використання краєзнавчих матеріалів у навчанні англійської мови.
  1. Знайти цікаві факти про Україну та українців, зробити переклад відомих сучасних пісень та віршів на англійську мову, розробити відеоролики та презентації, аби сприяти мотивації учнів до вивчення англійської мови, а також допомогти вчителям-колегам у підготовці  до уроків.
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 600 | Завантажень: 20 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 125

Назва матеріалу:

Флеш-відео: сучасно, цікаво, просто

Призначено для вчителів англійської мови. Спрямована на ознайомлення із флеш-технологіями, а також містить рекомендації. щодо створення та застосування флеш-відео на уроках іноземної мови. У відео додатку розміщено зразки флеш-відео створені автором брошури.

Актуальним є питання вивчення мови за допомогою комп’ютерних технологій, або як їх називають за кордоном  computer assisted language learning (CALL). Якщо  перекласти абревіатуру ми матимемо слово «виклик або вигук». Значимість моєї роботи можна пов’язати  з тим, що нові цифрові технології можуть звільнити наш мозок від рутинних операцій запам’ятовуваня   для збереження інформації. Технології звільняють від механічних аспектів мислення для вирішення творчих завдань.На уроках учні мають можливість використовувати ІКТ під керівництвом та з допомогою вчителя, а також самостійно виконувати завдання; вони можуть дивитися відео, переглядати книги, читати газети та періодику онлайн. Усе це вимагає посиленої роботи вчителя, спрямованої не лише на розвиток вміння учнів працювати з сучасними технологіями, а також на самоосвіту, пов’язану з освоєнням нових можливостей ІКТ.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 684 | Завантажень: 256 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 124

Назва матеріалу:

Розробка уроку на тему: «Об'єми та площі поверхонь тіл обертання. Прикладні задачі. 11 клас» та презентація

Розв’язування прикладних задач з математики дає змогу учневі використати набуті знання на практиці. Математику використовують у всіх галузях практичної діяльності людини. Математичні формули можуть відображати та описувати різні  явища навколишнього світу, а основне –  прогнозувати закономірності їх проходження.Кожному незалежно від того, де і ким він буде працювати і де буде жити, доведеться користуватися знаннями з математики, і геометрії зокрема. 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1398 | Завантажень: 51 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 123

Назва матеріалу:

Розробка уроку на тему: «Урок вікторина «Комп’ютерні мережі. 6 клас» та презентація.

Могутнім технічним засобом є інтерактивна дошка і програма SMART notebook зокрема. Вона дає змогу вчителю не тільки інформувати і опитувати учнів, а й організовувати їх діяльність в атмосфері вільного обміну думками і поглядами, і може залучити до уроку навіть самого неуважного учня.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1458 | Завантажень: 159 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 122

Назва матеріалу:

Розробка уроку уроку з української мови у 2 класі на тему: Узагальнення і систематизація знань про дієслово та презентація.

Маленький учень не може навчатися одноманітно, тому урок разом з батьками активізує пізнавальну діяльність, сприяє формуванню у молодших школярів предметних компетентностей. У змісті уроку використано різноманітні за формою і змістом завдання як для дітей так і для батьків

Урок проводиться разом з батьками, які є повноправними учасниками навчального процесу. Діти і батьки виконують завдання тим самим доповнюючи один одного. Ідея таких уроків виникла під час батьківських зборів, обговорюючи прогалини у навчанні.. Адже найкращий взірець для дитини - це її батьки.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 638 | Завантажень: 33 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024