Шкільний портал
Неділя, 19.05.2024, 21:39
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3753
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

У категорії матеріалів: 171
Показано матеріалів: 61-70
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 17 18 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 111

Назва матеріалу:

Конспект уроку літературного читання в 4 класі. В. Драгунський. Оповідання «Він живий і світиться» (рос.)

Даний матеріал містить розробку компетентнісно орієнтованого уроку з елементами літературної дослідницької діяльності молодших школярів і презентацію до уроку.

Навчання шляхом досліджень в сучасній освітній практиці розглядається як один з ефективних способів пізнання навколишнього світу дитиною.

Одне з основних практичних завдань уроку - розвиток загальних умінь і навичок, необхідних у дослідницькому пошуку: вміння бачити проблеми; вміння ставити запитання; вміння висувати гіпотези; вміння і навички спостерігати і робити висновки; вміння і навички роботи з текстом; вміння висловлювати судження, аргументувати (захищати) і доводити свою думку; вміння працювати з інформацією (виділення головного, формулювання висновку, логіка викладу) тощо.

 

Метою вчителя стає створення таких умов на уроках літературного читання, в яких дитина навчиться дивуватися несподівано сказаному слову, цікаво виписаному пейзажу, захоче зрозуміти автора та вчинки героїв, захоче досліджувати літературний текст, і з позиції дослідника зробити відкриття, вирішити літературні проблеми в рамках аналізу тексту.

Такий урок-дослідження дозволяє поєднувати розвивальне і проблемне навчання, застосовувати ІКТ. Головним методом освоєння нового є в цьому випадку метод проблемного вивчення матеріалу, що знаходиться в тісному взаємозв'язку з пошуковими і дослідницькими методами, при яких учні ведуть під керівництвом учителя або самостійно пошук і дослідження проблем, творчо застосовують і добувають знання.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 11345 | Завантажень: 9560 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (24)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 110

Назва матеріалу:

Розробка уроку англійської мови у 5 класі за підручником А. Несвіт на тему «Їжа. Похід у кафе».

Даний урок є комбінованим уроком,  спрямованим на формування комунікативної та соціокультурної компетентності учнів. В ході уроку використані різноманітні методи та прийоми: робота в групах, робота на картках, які містять різнорівневі завдання, моделювання ситуації, перегляд та обговорення відео. На початку створена атмосфера лондонського кафе з відповідним музичним супроводом,предметами інтер’єру. Учням було запропоновано розподілитися на групи та змоделювати ситуацію у кафе. Даний вид роботи актуалізує знання лексики, отримані в 4 класі, сприяє формуванню комунікативної та соціокультурної компетентності учнів, а його наближеність до життя мотивує до вивчення англійської мови. В ході уроку, спостерігаючи за мовним матеріалом, учні залучаються до самостійного виведення правила, що сприяє розвитку логічного мислення, кращому запам’ятовуванню матеріалу. Картки з різнорівневими завданнями дозволяють здійснювати контроль, залучаючи учнів, що мають різний рівень навчальних досягнень. Для вдосконалення комунікативних умінь використано метод «мікрофон».

 

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 768 | Завантажень: 266 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 109

Назва матеріалу:

Сайт «Кабінет історії»

Сайт предназначений для вчителів історії, учнів. На сайті розміщеної презентації з курсів історії, тестові матеріали, науково – популярна література з історії, матеріали з актуальних питань історії України

З урахування широкого використання ІКТ матеріали сайту допоможуть зробити уроки цікавими, змістовними

Матеріали відповідають чинним програмам з історії, актуальним питання вітчизняної історії

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 715 | Завантажень: 365 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 108

Назва матеріалу:

Урок німецької мови у 5 класі на тему „Kleidung“ (розробка уроку та  презентація)

Робота складається з плану-конспекту уроку з німецької мови у  5 класі та презентації до нього. На уроці використані сучасні інформаційні, проектні  та  інтерактивні технології.

Матеріали роботи є актуальними, адже  спрямовані на реалізацію компетентнісного підходу в процесі навчання та виховання на уроці німецької мови. Компетентнісний підхід у навчанні іноземних мов досить новий, але, у разі його успішної реалізації, може стати засобом забезпечення учнів корисними знаннями, необхідними для успішного досягнення цілей у реальних життєвих умовах.

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 2035 | Завантажень: 58 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 107

Назва матеріалу:

Урок хімії в 10 класі «Корозія  металів. Захист від корозії. Демонстрація. Наслідки корозії металів і способи захисту металів від корозії».

Урок підготовлено згідно чинної програми. На уроці вчитель формує в учнів  уявлення про корозію металів як самостійний окислювально-відновний процес, її значення, причини, механізм та способи захисту від корозії. Учні з’ясовують фактори, які впливають на корозію металів, ознайомлюються зі способами захисту металів від корозії.

Учитель формує в учнів логічне мислення, вчить прогнозувати розв’язання деяких проблем і використовувати набуті знання для пояснення явищ  навколишнього світу.

Під час уроку  застосовуються міжпредметні зв’язки хімії з фізикою, історією, літературою, з повсякденним життям. Учні долучені до підготовки і проведення довготривалого учнівського експерименту, що посилює їхню відповідальність.

Урок забезпечено мультимедійною презентацією.

Запропоновані матеріали допоможуть вчителям збагатити власний педагогічний досвід та урізноманітнити навчальну діяльність учнів.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 925 | Завантажень: 344 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (5)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 106

Назва матеріалу:

Використання проектної технології при вивченні алгоритмів на уроках інформатики

Пропоную до вашій увазі проект з інформатики, який виконують учні у 7 класі, але його окремі елементи можна використовувати як у 6, так і у 8 класах при вивченні теми «Алгоритми та програми».

Ті проекти, які я використовую на уроках, дозволяють реалізувати такі принципи навчання як: науковість, самостійність, активність, зв'язок теорії з практикою та інші. Вони дозволяють проявитися творчим, фізичним, інтелектуальним задаткам учнів та підвищують їх соціальну активність.

Також доцільним є використання проектних технологій при роботі з обдарованими та здібними дітьми.

В ході виконання проектів розвиваються компетентності, прояв яких виливається у формі написання науково-дослідницьких робіт малої академії наук, достойна участь у предметних олімпіадах, турнірах та конкурсах обласного та міжнародного рівня.

Ріст рівня навчальних досягнень моїх учнів засвідчує ефективність використання проектної технології на уроках інформатики.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 713 | Завантажень: 65 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 105

Назва матеріалу:

План-конспект уроку інформатики на тему:  Практична робота №9  «Створення програми з кнопками  та написами в середовищі Lazarus»

На уроці учні повинні повторити, глибоко осмислити навчальний матеріал з теми «Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування», узагальнити його і систематизувати. Цей урок є підсумковим з даної теми. Для  встановлення рівня засвоєння учнями  знань і вмінь з даної теми використовуються хмарні сервіси: Prezi.com, learningapps.org, padlet.com, decodeit.ru, blogger.com, Kahoot! 

Сьогоднішнього учня не зацікавити вивченням предмета, використовуючи лише підручник і зошит. День за днем зростає потреба в застосуванні ефективних засобів навчання, які допоможуть підвищити представлення навчального матеріалу, зацікавити учнів, підвищити їх мотивацію до вивчення предмета, стимулювати розумову діяльність і розвивати творчий потенціал. Такий учень вимагає переходу до нової форми діяльності вчителя: організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів, відкриття ними нових знань і способів дій, тобто до активної діяльності учнів на уроці (і не тільки інформатики) з іншими суб'єктами та об'єктами навчальної діяльності, створення і використання дидактичних матеріалів нового покоління, якими і є хмарні сервіси.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1910 | Завантажень: 226 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (4)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 104

Назва матеріалу:

Розробка уроку з використанням ІКТ для 9 класу  Проектування власного стилю в одязі.

Впровадження ІКТ на уроках трудового навчання надає можливість учневі критично застосовувати інформаційно-комунікаційні технології для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією, етично працювати з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо), вдосконалювати навичкиробота з цифровими пристроями.

Урок з трудового навчання для 9 класу «Проектування власного стилю в одязі» розроблений відповідно до оновленої навчальної програми ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

5–9 класи.Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (Наказ МОН України № 804 від 07.06.2017).

Урок має на меті забезпечити

здобуття учнями знань про свій власний стиль в одязі та усвідомлення важливості його мати; формування уміннь та навичок обирати краватку та зав’язувати її різними способами;        

розвитокздатності виявляти естетичне ставлення до світу, спроможності аналізувати і оцінювати досягнення національної культури;

 Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1332 | Завантажень: 97 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 103

Назва матеріалу:

Розробка уроку з використанням ІКТ для 5 класу  «Цикли з умовою»

Урок з інформатики для 5 класу «Цикли з умовою» розроблений відповідно до оновленої навчальної програми «Інформатика (5-9 кл.), для учнів які вивчали у 2-4 кл.»

Мета уроку – засвоїти знання про використання умов в циклічних алгоритмах, навчити використовувати та складати алгорими з використанням таких структур.

Учні залучаються до процесу пошуку та засвоєння новихзнань, організації власного навчального процесу з використанням можливостей, що надають ІКТ. Таким чином створюються передумови формування ключових та предметних компетентностей, які покликані наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учня, його інтересів та природних здібностей, адже саме на це й орієнтовано зміст оновленої навчальної програми.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 742 | Завантажень: 38 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 102

Назва матеріалу:

Стаття «Використання інтерактивних форм і методів навчання на уроках німецької мови у 5-8 класах»

Сучасна школа стоїть перед прикрим фактом: в умовах традиційних форм та методів навчання школярів, пасивно отримуючи інформацію, не вміють здобувати її самостійно і застосовувати те, що знають. Одним із кроків підвищення ефективності навчально-виховного процесу є впровадження інтерактивних технологій на уроках німецької мови. Саме в цьому і полягає актуаль- ність представленого досвіду.

У роботі подано розробку уроків та виховний захід з теми «Використання інтерактивних форм і методів навчання на уроках німецької мови»

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 638 | Завантажень: 26 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2017 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024